Sparnet - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bad fitting swimsuit
Jeg ble skikkelig skuffet over kjøpet mitt hos dere. Jeg måtte til og med minne dere på bestillingen fordi jeg ikke fikk noen bekreftelse. Det var så frustrerende å ikke ha noe ordrenummer eller en god måte å kontakte dere på. Og baddrakten passet ikke bra rundt baken, det er rett og slett ikke greit.
Bestilling av elektronikkutstyr
Jeg bestilte noen elektronikkvarer fra en nettbutikk. Det tok dessverre to måneder før varene endelig kom, noe som var veldig skuffende. I tillegg fikk jeg ingen respons eller svar fra kundeservice, noe som gjorde hele opplevelsen enda verre. Alt i alt var dette en veldig skuffende erfaring, og jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Solcellelader til bruk på mobile enheter
Jeg bestilte en solcellelader for iPhone og iPad fra dette selskapet. Betalte for rask levering, men pakken kom etter 1,5 uke uten sporing. Laderen fungerer ikke som annonsert, virker som ubrukelig skrot. Opplevelsen har vært veldig skuffende, vurderer å kontakte Forbrukerrådet for å advare andre forbrukere om dette selskapet.
Muskelavslappende krem
Dette kremet fungerer veldig bra etter en hard treningsøkt! Det hjelper virkelig til med å løsne opp stive muskler og gir en deilig følelse av lettelse. Jeg synes dette produktet er veldig effektivt og det gjør det mye enklere for meg å komme tilbake i form etter tøffe treningsøkter. Men en liten ulempe er at jeg ikke vet hvor det er produsert, og det skaper alltid litt usikkerhet og mistillit hos meg som forbruker.
Min lampebestilling
Lampen jeg bestilte var egentlig ganske fin, men den hadde ikke de 16 fargene de lovet. I tillegg manglet den fjernkontrollen, noe som var veldig skuffende. Jeg tok kontakt med kundeservice for å forstå hvorfor dette skjedde, men fikk ikke noe tilfredsstillende svar. Det verste er at annonsen på nettsiden deres fortsatt hevder at lampen har 16 farger, noe som er helt feil og urettferdig overfor kundene.
Smertelindrende pute
Jeg bestemte meg for å prøve denne smertelindrende puten etter å ha blitt anbefalt den av en venn. I begynnelsen var det litt vondt, men etter hvert begynte jeg å føle en virkelig positiv effekt. Nå kan jeg endelig sitte uten smerte rundt hofta mi. Jeg bruker puten hver dag og er veldig fornøyd med resultatene.
Min gave til både liten og stor
En av kompisene mine hadde denne helt fantastiske lampen, og jeg er helt enig med alle andre som har skrevet om den - denne lampen er bare obligatorisk å ha! Så nå har jeg bestemt meg for å gi den som gave til både barn og voksne jeg kjenner. Det var virkelig den beste beslutningen noensinne!
Kjøpte et produkt online
Hva er greia med disse nettsidene? Først prøvde jeg å legge inn navnet mitt under "Privat person" - enkle greier, ikke sant? Etter å ha trykket ferdig, måtte jeg fylle inn e-post og postnummer, men de ble markert røde og jeg kunne ikke gå videre. Etter litt frustrasjon skjønte jeg at jeg ikke skulle skrive navnet mitt først. Kunne dere ikke gjort dette litt tydeligere?
Min bestilling var en smarttelefon
Jeg bestilte en smarttelefon og fikk den ganske kjapt, men da jeg endelig åpnet pakken, fant jeg bare en tom eske inni. Jeg prøvde å kontakte kundeservice flere ganger, men fikk dessverre ingen svar. Dette er så irriterende, føler meg skikkelig lurt. Har jo kastet bort pengene mine på dette!
Uforståelig bruksanvisning
Bruksanvisningen jeg fikk var skikkelig dårlig og bare forvirret meg. Jeg endte opp med å be en kompis om hjelp fordi han hadde erfaring med lignende produkter og visste hvordan de skulle henges opp. Ærlig talt, instruksjonene var så rotete at jeg tror jeg kunne klart det bedre uten å lese dem i det hele tatt. Jeg forventet en enkel og klar guide, men ble skuffet over hvor uforståelig bruksanvisningen var.
Sportsutstyr
Jeg hadde en ganske fin opplevelse med Sparnet. Bestillingen gikk lett for seg, og nettsiden var enkel å bruke. Prisene var også gode sammenlignet med lignende produkter andre steder. Men leveringen tok lengre tid enn jeg trodde. Jeg måtte vente ekstra lenge før sportsutstyret endelig kom til Norge, og det var litt irriterende. Samlet sett er jeg fornøyd med produktet jeg fikk, selv om leveringstiden kunne vært bedre.
electronic gadgets
Som en erfaren nettshopper, må jeg si at jeg ble utrolig skuffet over opplevelsen min med denne nettbutikken. Etter å ha ventet to uker på at bestillingen min skulle komme uten oppdateringer eller kommunikasjon, satt jeg igjen følelsene mine med frustrasjon og skuffelse. Mangel på åpenhet og kundeservice er rett og slett uakseptabelt i dagens konkurrerende marked.
Ventet lenge på varen
Jeg bestilte varen min for en stund siden, og det har virkelig tatt lang tid å få den. Etter å ha kontaktet selskapet fikk jeg god tilbakemelding og forståelse for situasjonen. Selv om jeg fortsatt må vente litt på grunn av pandemien, er jeg fornøyd med servicen og håper at varen min endelig kommer snart.
Min bestilling av elektronikk
Jeg bestilte elektronikk fra Sparnet for 15 dager siden, og jeg har fortsatt ikke mottatt noen forsendelsesvarsler. De sier at det tar 1-5 virkedager, men det virker som om varene mine har forsvunnet. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men har ikke fått noe svar. Det er veldig skuffende å oppleve dårlig service og ingen kommunikasjon fra Sparnet.
Bestilling av raskere levering
Jeg betalte ekstra for raskere levering, men etter 7 dager har fortsatt ikke varene mine kommet fram. Det føles som at jeg har blitt lurt, og jeg er så frustrert. Det verste er at jeg ikke kan engang ringe dere for å få en forklaring. Det er virkelig skuffende og dårlig kundeservice.
Rask levering 1-2 dager
Jeg betalte ekstra for rask levering på 1-2 dager, men etter fem dager har jeg fortsatt ikke fått pakken. Det er skuffende å oppleve at det tar 14 dager for en såkalt "rask" levering. Faktisk har jeg fått pakker fra Kina raskere enn dette fra butikken.
Fästingskrämmare
Jeg har kjøpt flere flåttavvisere, og de har virkelig fungert bra for å holde insekter unna. Men maur ser fortsatt ut til å trives i nærheten, og det er litt irriterende. Prisen var rimelig, og jeg er fornøyd med kjøpet mitt.
Innsektsnett som revnet
Jeg var ikke særlig fornøyd med innsektsnettet jeg kjøpte, da det gikk i stykker allerede etter en dag med bruk. Produktet skuffet meg, men jeg ble positivt overrasket over den raske og effektive servicen jeg fikk da jeg klaget. Sparnet tilbød meg straks enten en erstatning eller pengene tilbake. Jeg valgte å få pengene tilbake, og var veldig fornøyd med at beløpet ble refundert så raskt. Det er tydelig at Sparnet legger vekt på kundetilfredshet og tar ansvar når noe går galt med produktene deres. Jeg kommer definitivt til å vurdere å handle hos dem igjen i fremtiden.
Høytrykks spylehandtak for hageslange
God markedsføring ... enkelt å oppdage etter pop-up-annonsering på nettet. Høytrykks spylehåndtaket ser fantastisk ut i videoannonseringen, men gjenstår å se om det er like bra i virkeligheten. Effekten vil nok variere fra person til person, avhengig av vannforsyning og trykk på tilførselen.
kjøp av refleksvester
Bestilte flere refleksvester for 10 dager siden. Varene ble belastet min konto umiddelbart. Har fortsatt ikke mottatt leveringsbekreftelse. Har purret to ganger uten at det har ført til levering av varen.
Har ikke mottatt varene men faktura er forfalt. Elendig kundeserviceside som ikke oppgir epostadresse eller tlfnr.
Mest stemmer anmeldelse
Elendige barberblader
Kjøpte 4 pakker med barberblader som skulle passe til Gilette høvel. Disse er ubrukelige, og kundeservice svarer ikke på mitt ønske om å returnere varene. Styr unna dette firma... Les merDør: Jan Fosse