Sparnet

Alle kundeanmeldelser

Sparnet

18% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

E
Elisabeth de vreede
Bestillte fra Sparnet 30 april 2020, men visste ikke at jeg måtte betale moms og fortolling i tillegg. Var ikke klar over at det ble sendt fra Sverige. Avbestillte derfor produktet og ville oppheve...Les mer
K
Kari
Styr unna! Helt utrolig at nettsider kan svindle folk sånn uten konsekvenser! Les mer
J
Jakob Hatmosøy
Jeg kjøpte en WiFi Repeater for en stund siden,etter en stund så kan jeg ikke logge meg på med det passordet som jeg satte første gangen.Når jeg prøver og gå inn på deres IP adr.samt mailadr.som b...Les mer
K
Kathrine Bjørke
Sparnet er ikke verdt 1 stjerne engang!Les mer
G
Geir
Kundeservice-siden inneholder ikke e-post eller tlf nr. Ikke mulig å ta kontakt, ikke mulig å klage. Helt useriøstLes mer

Alle kundeanmeldelser (11)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Var positiv overasket av kundeservice

    Bestillte fra Sparnet 30 april 2020, men visste ikke at jeg måtte betale moms og fortolling i tillegg. Var ikke klar over at det ble sendt fra Sverige. Avbestillte derfor produktet og ville oppheve kjøpet. Ble kontaktet av kundebehandler Patrik som beklagde min opplevelse og sørget for at produktet ble sendt med Bring (de har akkurat fått en ny avtale med de) uten ekstra kostnaden. Ble akkurat levert. Kjempefornøyd.

    Bestilte 10stk refleksbånd 3.desember som skal være julegaver. Konto ble belastet dagen etter, Har ikke fått ordrebekreftelse på mail og sliter med å finne noe kontaktinfo. Mener det var opplyst om at det var fraktfritt over en viss sum. Toll??

    Bestilte og betalte 4 refleksvester 12. desember. Ikke mottatt noe ennå 20.12.
    Får kun noen mailer i ny og ne hvor det står at min ordre er på vei uten at det skjer noe mer.
    Dette er useriøst. Jeg vil heve ordren og ha pengene tilbake.

    Jeg bestilte sokker 29.08 har ikke fått ordrebekreftelse og ikke hørt noe,dette tar for lang tid!!!!!!!!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    SVINDEL

    Styr unna! Helt utrolig at nettsider kan svindle folk sånn uten konsekvenser!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt Wireless WiFi Repeater

    Jeg kjøpte en WiFi Repeater for en stund siden,etter en stund så kan jeg ikke logge meg på med det passordet som jeg satte første gangen.Når jeg prøver og gå inn på deres IP adr.samt mailadr.som ble oppgitt i inst.manualen kommer jeg ikke inn på disse heller.Jeg gikk nok på en"smell" her når jeg handlet her.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svindel

    Sparnet er ikke verdt 1 stjerne engang!

    Jeg har meldt siden til Forbrukerrådet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Useriøst

    Kundeservice-siden inneholder ikke e-post eller tlf nr.
    Ikke mulig å ta kontakt, ikke mulig å klage. Helt useriøst


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    kjøp av refleksvester

    Bestilte flere refleksvester for 10 dager siden. Varene ble belastet min konto umiddelbart. Har fortsatt ikke mottatt leveringsbekreftelse. Har purret to ganger uten at det har ført til levering av varen.

    Har ikke mottatt varene men faktura er forfalt. Elendig kundeserviceside som ikke oppgir epostadresse eller tlfnr.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elendige barberblader

    Kjøpte 4 pakker med barberblader som skulle passe til Gilette høvel. Disse er ubrukelige, og kundeservice svarer ikke på mitt ønske om å returnere varene.
    Styr unna dette firma. Ren svindel


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svindel

    Synd jeg ikke leste anmeldelsene først.. endt opp med å betale tolk på 249 for en badedrakt til 399

    Fikk bestilt feil størrelse i comford bra.. Ordrenummer er3211523.. Må ha den i s/m


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svindel

    Selger samme varer som Wish, men til 5 dobbelt av prisen som Wish operere med


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lureri, løgn og svindel! Styr unna !

    Kjøpte tre varer i begynnelsen av mars:

    To av dem (SleepHeadset og Posture Ryggstøtte) var noenlunde ok. Den siste (Bærbar varmer ) fungerer ikke. Samtlige er laget i Kina. Så begynner elendige problemer med Sparnet. Totalt skulle jeg betale 1097 NOK inkl porto. Ikke noe annet var nevnt ett eneste sted. Valgte Klarna til betaling og det var bra, for da følger med kjøpsbeskyttelse som jeg kommer til å få bruk for.

    Til min store overraskelse har jeg ved mottak blitt avkrevd av Posten mva på 274 kr og fortollingsgebyr på 149 kr, totalt 423,60 kr. Posten informerte meg at varene var mva pliktige siden de kom fra Sverige. Sparnet sine kjøpsbetingelser lydet "Priser og betaling.
    Hvert produkt er oppført med pris inklusive moms. I handlekurven kan du se totalprisen inklusive alle avgifter, MVA, frakt og betaling forvaltet av Stores For You AB, heretter kalt Sparnet betalingsmegler". På deres nettsider skrev de også at de er en norsk butikk. Ikke i en eneste plass har de skrevet at varer sendes fra Sverige og at jeg må betale både mva og fortollingsgebyr ved mottak. Jeg hadde ikke foretatt bestillingen om denne informasjonen var gitt meg.

    Jeg skrev en klage til dem i epost 13 mars med utdrag av deres kjøpsbetingelser. Den 17 mars mottok jeg et svar fra en saksbehandler (Hannes E.) hvor hun bekrefter: "Ingenstans på vår hemsida står det att vi har vårt säte i Sverige! Med det sagt så ska du som kund inte betala tull ändå, det måste ha skett ett misstag hos vår logistikpartner. VI kan börja med att klargöra om du har hämtat ut ditt paket eller ej?". Jeg forstår godt svensk og de skrev jo selv at ingensted på deres side står det at de har deres hovedkontor i Sverige. De skrev også selv til meg at jeg som kunde ikke skal betale tull og at det må ha skjedd en feil hos deres logistikkpartner. Så spør de meg om jeg har hentet ut pakken, noe jeg har bekreftet. Den 19 mars skrev igjen en annen kundebehandler (Patrik) og ba om å få kvittering på det jeg har måttet betale av toll/moms og gebyr. Jeg sendte dette inn til dere 19 mars men har ikke fått noen svar på dette tross purring fra meg 30 mars. Alt dette er dokumenter skriftlig. Så kommer parodien av kundeservice.

    Den 6 april skriver samme saksbehandler (Hanne) "Det framgår på vår hemsida att det kan förekomma tullavgifter då vi skickar ut ifrån Norrköping, Sverige.". Etter at jeg sjekket deres side så ser jeg at de har BYTTET kjøpsbetingelser og link. Begge to er i skrivende stund per 9 april fortsatt ute tilgjengelig på nettet, men linken til de gamle betingelser er fjernet fra deres side. Jeg har tatt skjermbilde og print for sikkerhetsskyld. Den 6 april påpeker jeg ovenfor "Hanne" igjen at det de holder på med er svært useriøst og jeg krever å få tilbakebetalt det jeg måtte betale med for å få pakken i toll og momsgebyr. Som arrogant svar får jeg den 8 april "m sagt, det framgår tydligt på vår hemsida. Vi räknar med att kunden tar sitt ansvar och läser på hemsidan om våra villkor och kostnader innan köp fullbordas.". I dag den 9 april kom det siste stikk fra samme dama "Givetvis går vi inte vidare till IT-avdelningen för att ändra vår hemsida. Du har 1. valt att godkänna våra köpvilkor när du accepterat köpet. 2. Så har du aktivt valt att betala tullavgiften när ditt paket har levererats. Så jag förstår inte varför du anser dig ha blivit lurad.". Jeg har bevis svart på hvit at denne butikken driver med ulovliv praksis med å bytte og endre vilkår og deretter nekte for det og til og med påstå at det er kunden som er dum og ikke kan handle.

    STYR UNNA. Butikker er anmeldt til Forbrukermyndighetene.  


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    svindelbutikk

    Har ikke noen andre ord om Sparnett SVINDELBUTIK!

    Selger samme varer som Wish, men til 5 dobbelt av prisen til Wisj


Andre så også på

Logo Cellbes

Cellbes

1 Anmeldelser

Er du også noen ganger overrasket over at så store antallet butikker som tilbyr klær, smykker og annet tilbehør? Nesten al...

Logo Sporten Beitostølen

Sporten Beitostølen

1 Anmeldelser

Vinteren kommer snart, for å parafrasere en viss tv-serie som ble avsluttet for noen måneder siden. Og med det i tankene så er de...

Logo Stormberg

Stormberg

1 Anmeldelser

Stormberg er en av de mest kjente klesmerkene som vi har i Norge, og med god grunn. Det er klær laget med høy kvalitet som holder deg ...

Logo Fitliving

Fitliving

1 Anmeldelser

For å være helt ærlig, så trodde vi at med et navn som Fitliving at dette ville være en nettside som solgte produkter...