Alle kundeanmeldelser fra Dianna Oberbrunner
Review om: Selfridges
Byttepolitikken
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med nettbutikken deres nylig. De endret returpolicyen sin uten å si ifra til kundene sine. Jeg har handlet derfra flere ganger før og alltid tenkt at jeg hadde 28 dager til å returnere varene mine. Men så innså jeg for sent at de hadde endret policyen til bare 14 dager. Da jeg prøvde å returnere varene mine på dag 20, fikk jeg beskjed om at jeg hadde gått over den nye fristen. Jeg sendte flere e-poster til kundeservice for å forklare situasjonen og be om unntak, men de sa at de ikke kunne gjøre det denne gangen. Selv om jeg skjønner at jeg er utenfor policyen deres nå, synes jeg det burde vært gjort et unntak i dette tilfellet. Jeg føler meg fanget av de nye reglene deres og fikk ingen forståelse fra kundeservice, som bare var veldig strenge. Dette har virkelig påvirket lysten min til å handle hos dem igjen.