Selfridges - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Dyrt kjøp, dårlig returpolicy
Vi trenger bedre kundebehandling og kommunikasjon. Det virker som om selskapet har problemer, og de har endret vilkårene sine uten å ordentlig informere de faste kundene sine. Dette er ikke greit og faktisk ulovlig. Det virker som om de bare prøver å tjene mest mulig penger på kundene som har vært lojale over lang tid. Jeg ble veldig skuffet og vil aldri handle der igjen.
Innkjøp av hjemmeparfyme
Jeg hadde en utrolig fin opplevelse på Selfridges da jeg besøkte Cire Trudon avdelingen for hjemmeparfyme og ble hjulpet av Patricia. Hun visste virkelig mye om produktene og var tydelig lidenskapelig opptatt av merket. Patricia var veldig hjelpsom og veiledet meg til å velge riktige dufter ut ifra mine preferanser. Jeg vil absolutt anbefale hennes service til andre!
Kjøp av smykke
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med kundeservicen på Selfridges. Min partner kjøpte et smykke til meg, men det passet ikke. Etter å ha vært borte kunne han ikke returnere produktet innenfor den strenge og lite fleksible 14-dagers returpolicyen. Selv om han prøvde å forklare situasjonen rolig, ble han anklaget for å være uhøflig av "manageren" på smykkeavdelingen og ble ignorert. Jeg vil sende inn en offisiell klage og håper å få informasjon om hvordan jeg kan gjøre dette. Vi har handlet på Selfridges i lang tid, men etter denne opplevelsen vil vi ikke handle der igjen. Jeg lurer på om Selfridges er klar over konsekvensene dårlig kundeservice kan ha for deres kundebevaring.
Rød leppestift kjøp
Jeg hadde en så fin opplevelse da jeg var i butikken for å kjøpe rød leppestift! Fra begynnelsen til slutten av besøket var servicen virkelig fantastisk. Juan var så vennlig og profesjonell, og han hjalp oss med å finne den perfekte røde leppestiften. Vi endte opp med å kjøpe flere ting, og jeg er bare så fornøyd med den hjelpen han ga oss.
Anskaffelse av parfyme
Jeg bestilte en parfyme fra Selfridges og fikk all info om når den ble sendt, hvordan jeg kunne spore den, og hvor jeg kunne hente den. Alt gikk helt fint, uten noen problemer. Jeg var litt nervøs etter å ha lest alle de dårlige tilbakemeldingene, men jeg hadde en positiv opplevelse.
Tv purchase for Mother's day gift
Jeg bestilte en TV online som gave til svigermor for morsdagen. Dagen etter fikk jeg en e-post om at den var på vei, men så fikk jeg plutselig en annen e-post etter 5 minutter om at TVen faktisk var returnert. Jeg ringte kundeservice for å få en forklaring, men fikk ingen god grunn til hvorfor de hadde returnert ordren min. Etter 3 dager sa de til slutt at det hadde vært en feil på deres side med prisen, og derfor hadde de kansellert ordren min. De tilbød meg å bestille TVen igjen for 100£ mer, men ga meg en rabatt på 30£ for ulempen. Jeg synes dette var en forferdelig opplevelse med kundeservice!
Etter-salg-service
Hadde en helt forferdelig opplevelse med kundeservicen på Selfridges. Prøvde å returnere en defekt vare til produsenten, men trengte kvittering. Selfridges nektet å hjelpe fordi jeg hadde hatt varen i mer enn 6 måneder. Produsenten ba om kvittering som Selfridges hadde fjernet fra min online-konto. Virker som om de ikke lagrer kvitteringer i over 6 måneder, selv om mine andre kvitteringer er der fortsatt. Måtte sende e-poster fra 2 forskjellige e-postadresser siden kundeserviceteamet deres ignorerte meg. Står nå fast uten hjelp fra verken produsenten eller Selfridges. Ingen svarer meg på noen måte, bare passivt-aggressivt "ha en fin dag, vi kan ikke hjelpe deg".
Mat på Brasserie of Light
Maten var kjempegod, og folka var utrolig hyggelige og hjelpsomme. Jennifer ved informasjonen var så snill og hjalp oss å få et bord med én gang. Det er virkelig å anbefale å bestille på forhånd for å slippe ventetiden. Tusen takk til Jennifer for å gjøre opplevelsen så grei og trivelig!
Innkjøp av et par joggesko
Forrige måned kjøpte jeg et par joggesko på Selfridges, og jeg har vært veldig skuffet over kvaliteten. Jeg har bare brukt dem to ganger, og nå har det dukket opp et hull på forsiden av den ene joggeskoen. Etter å ha kontaktet kundeservice, sa de at jeg må returnere joggeskoene. Nå har de fortalt meg at de ikke vil refundere meg, og sier det skyldes slitasje etter bare to bruk. De krever også at jeg beviser at det er en produksjonsfeil. Joggeskoene er helt nye, så dette virker helt urimelig. Jeg føler virkelig at pengene mine har gått til spille.
Gave a gift to Mother
Slik skjedde det. Dagen etter kom ikke pakken, og de sa at den ville bli levert cirka 6 dager etter bestillingsdatoen. Jeg ringte kundeservice, og de sa at det var ingen garanti for rask levering neste dag - avhengig av hvor mye de hadde å sende ut akkurat den dagen. Det var ikke det de hadde sagt da de prøvde å få meg til å abonnere for £10. Jeg ba om å avbestille bestillingen og abonnementet, men de sa det var for sent for begge deler. Lærdommen kostet dyrt om hvor man bør handle.
Byttepolitikken
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med nettbutikken deres nylig. De endret returpolicyen sin uten å si ifra til kundene sine. Jeg har handlet derfra flere ganger før og alltid tenkt at jeg hadde 28 dager til å returnere varene mine. Men så innså jeg for sent at de hadde endret policyen til bare 14 dager. Da jeg prøvde å returnere varene mine på dag 20, fikk jeg beskjed om at jeg hadde gått over den nye fristen. Jeg sendte flere e-poster til kundeservice for å forklare situasjonen og be om unntak, men de sa at de ikke kunne gjøre det denne gangen. Selv om jeg skjønner at jeg er utenfor policyen deres nå, synes jeg det burde vært gjort et unntak i dette tilfellet. Jeg føler meg fanget av de nye reglene deres og fikk ingen forståelse fra kundeservice, som bare var veldig strenge. Dette har virkelig påvirket lysten min til å handle hos dem igjen.
Gavehandel, barneavdelingen
Jeg hadde en kjempefin opplevelse i desember, like før jul, da jeg var på barneavdelingen. Der hjalp en skikkelig hyggelig dame meg å velge en gave til en 5 år gammel jente som skulle feire bursdagen sin. Jeg ønsket meg en gave som både var miljøvennlig, pedagogisk og samtidig morsom! Damen var til stor hjelp med å finne riktig gave blant alle alternativene hun viste meg. Jeg ville bare si hvor takknemlig jeg er for all hjelpen hennes, og håper virkelig hun får denne beskjeden! Man merker virkelig at hun trives med jobben sin og å hjelpe folk. Det er virkelig en glede å besøke det store og kjente varehuset, og samtidig få en så fin opplevelse. Masse gode ønsker til den flotte damen og resten av teamet på barneavdelingen!
Kjøp av skjorte
Jeg bestilte en skjorte fra Selfridges, men da jeg fikk den, så jeg at stoffet hadde en liten skade. Jeg sendte skjorten tilbake med en gang og fylte ut returskjemaet, tydelig merket som defekt. Dessverre avviste selskapet returen, og det var veldig skuffende. Jeg forventer bedre kvalitetskontroll og kundesupport fra Selfridges.
Ordrebekreftelse med manglende vare
Ikke kjøp noe fra disse svindlerne! Jeg bestilte et skjønnhetsprodukt og det kom aldri. Bare en tom og ødelagt eske ble levert til meg, og ingen vil gi meg tilbake pengene mine. Ren svindel!
Øredobbler til kona
Jeg kjøpte noen øredobber til kona mi, men hun likte dem ikke. Butikken godtok ikke retur på grunn av "hygieniske årsaker". Jeg synes dette er veldig dårlig, spesielt siden øredobbene aldri ble brukt og fortsatt var i esken. Jeg er skuffet over kundeservicen.
Lommebok, parfyme, service
Jeg må ærlig innrømme at Selfridges skuffet meg skikkelig. Første gangen jeg dro dit på mange år var fantastisk, men alt gikk rett nedover på bare 24 timer. Da jeg endelig fikk tak i kundeservice etter å ha ventet i en hel dag, var det bare en tekstmelding. Alle de gode tilbudene jeg hadde fått var plutselig borte. Så dårlig service! Og andre gangen jeg var der, ble jeg behandlet som om jeg var en lommetyv av sikkerhetsvaktene. Det var virkelig ubehagelig. Jeg følte meg ikke velkommen i det hele tatt. Kjøpsopplevelsen ved parfymedisken var også elendig og pinlig. Så annerledes fra den fine dagen jeg hadde hatt før. Ekte snobber!
Solbriller av merket Prada
Jeg ble veldig skuffet over min opplevelse med Selfridges og deres returteam. Jeg bestilte 2 par solbriller fra Prada, og etter å ha returnert dem innenfor 14-dagers perioden fordi jeg ikke var fornøyd med dem, har det oppstått et problem. Kundeservice fortalte meg å bestille en DPD-henting siden verdien på pakken var høy. Dette gjorde jeg, og fyren hentet den, ga meg et sporingskort og tok et bilde av pakken. Jeg sørget for å returnere brillene i perfekt stand, i original emballasje og sikret esken med brunt pakketape. Selfridges har nå fortalt meg at de har mottatt en tom pakke. Jeg ble sjokkert av denne beskjeden, for jeg vet med 100% sikkerhet, og har vitnebevis for at jeg returnerte alt som skulle være i pakken. Jeg er ærlig og ville aldri returnere en tom eske. Til tross for all dokumentasjon jeg har gitt, inkludert opptak av DPD-sjåføren som hentet pakken, nekter de fortsatt å behandle tilbakebetalingen. De sier de har "undersøkt DPD", men har ikke vist meg noen bevis for dette. Jeg er opprørt og nedbrutt, spesielt etter å ha lest andre anmeldelser som forteller om lignende problemer. Jeg anbefaler sterkt å unngå Selfridges!!!
Bursdagsgave
Først fikk jeg en bursdagsgave fra kjæresten min som hun kjøpte direkte fra (butikknavn) sin nettbutikk. Pakken kom tom, bare med litt krøllet papir inni. Da jeg ringte kundeservicen, sa de at jeg måtte sende bilder av den ødelagte esken. Men pakken var i perfekt stand, bare tom. Jenta mi sendte bilder av den åpne esken som viste det krøllete papiret og ingenting inni. Til svar fikk hun beskjed om at hun ikke kunne få refundert pengene fordi overvåkningskameraene viste at esken var riktig forseglet og pakket før den ble sendt til meg. Når jeg ringte kundeservicen nektet de å sende videoopptak for å bevise at gaven min ble lagt i esken. Dette selskapet er en svindel, og jeg vil nå rapportere dem til Svindelvarsling og Forbrukerrådet.
Kjøpt en veske.
Jeg kjøpte en veske som ser litt tacky ut, brukt og ikke helt autentisk. Vesken kom bare i en støvpose uten eske og Gucci-merkelapper. Jeg vil returnere den med en gang, er veldig skuffet over kvaliteten på produktet. Jeg forventet mer fra denne butikken.
Mest stemmer anmeldelse
Bursdagsgave
Les mer