Alle kundeanmeldelser fra Dejon

  • Review om: Heimdal Security

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Raskt svar og løsning

    Jeg sendte en e-post med bekymring om en blokkert gyldig side, og fikk umiddelbart svar og løsning. Det var en flott opplevelse! Jeg vil definitivt anbefale det til alle.


  • Review om: Macy's

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en gaveboks med leppestifter

    Wow, for en grusom opplevelse jeg hadde med kundeservicen på Macy's! Jeg bestilte en stor ordre, og en av varene ble forsinket og sendt fra en butikklokasjon. Da pakken endelig ankom, manglet en av leppestiftene i gaveboksen. Etter å ha snakket med to kundebehandlere, ble jeg fortalt at de ikke kunne gjøre noe og at jeg måtte returnere varen. Dette var en morsdagsgave, og nå kunne jeg ikke gi den bort på grunn av skaden og mangelen. Da jeg sendte pakken tilbake, fikk jeg den tilbake en uke senere i enda verre stand, med en håndskrevet lapp som sa at de ikke kunne gi meg kreditt fordi det ikke var et "fullstendig" sett. Hvorfor har de ikke notater i systemet om slike saker? De ba om detaljer og bilder flere ganger, og det endte bare med å være en bortkastet tid og ressurser fra begge sider. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Denne varen kostet $50, og jeg er svært opprørt. Jeg må nå kreve tilbakebetaling gjennom kredittkortselskapet mitt. Jeg føler at det er bortkastet tid å snakke med Macy's "kundeservice" folk. Dette er en forferdelig opplevelse, og jeg vil aldri handle hos dem igjen. Det virker som butikkansatte vet at de kan slippe unna med å sende ut produkter på denne måten, kanskje til og med ved å stjele produktet og sende det videre vel vitende om at ingenting vil skje med dem. Å ja, som en del av morsdagskampanjen tilbød de en gavekosmetikkprøvesett... som jeg heller ikke fikk i pakken min. Det er det minste av mine bekymringer, men fortsatt opprørende å toppe situasjonen!