Alle kundeanmeldelser fra Danika

  • Review om: Bedre Inneklima

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Luftrenser, bestilling, service, levering

    Jeg bestilte luftrenseren bare en halvtime før de stengte, og greide å få den levert samme dag. Den fungerer utrolig bra, og jeg kan virkelig merke en forskjell i luftkvaliteten inne. Det beste med den er at den ikke trenger Hepa filter, det er bare å vaske og tørke den, så er den klar til bruk igjen. Så praktisk og økonomisk over tid! Jeg vil virkelig anbefale den til alle som trenger å forbedre luftkvaliteten hjemme eller på kontoret.


  • Review om: Youwish

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Julegaver til familie

    Jeg bor langt unna Norge, så det har vært fantastisk å kunne sende julegaver til familien uten å bekymre meg for toll eller frakt. Jeg har valgt ulike ting hver gang, og familien har blitt veldig glade for gavene. Nylig måtte jeg returnere en gave, og det gikk veldig enkelt via e-post. Kundeservicen var veldig hyggelig og raske med å bekrefte. Jeg er kjempefornøyd!


  • Review om: Cider

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av blå genser

    Jeg bestilte en blå genser fra dere selv om jeg aldri har handlet her før. Jeg var litt spent på om den ville se ut som på bildene, men den var faktisk enda finere! Jeg elsker den. Den er så stilig, fargen er fantastisk, og kvaliteten er kjempebra. I tillegg fikk jeg jevnlige oppdateringer om sporingen, og leveringen gikk kjemperaskt. Jeg anbefaler virkelig denne butikken, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen.


  • Review om: DAZN

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en måneds abonnement for å se Fury-kampen

    Jeg føler meg skikkelig lurt etter at jeg kjøpte en månedlig abonnement for å se kampen med Fury. Det var så vanskelig å avbryte abonnementet, og til og med etter at jeg trykket at jeg ikke ville ha markedsføring, fikk jeg fortsatt masse e-poster. Kundeservicen hjalp meg ikke i det hele tatt, og de ville ikke slette mine personlige opplysninger fra systemet deres. Til slutt måtte jeg ta kontakt med Datatilsynet på grunn av deres manglende samarbeid.