Alle kundeanmeldelser fra Bette Harber

  • Review om: Bitdefender

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av antivirusprogram

    Endelig bestemte jeg meg for å oppgradere fra Windows 10 til Windows 11. Alt fungerte bra bortsett fra antivirusprogrammet mitt, og det tok meg flere uker å innse at problemet var Bitdefender. Før jeg tok kontakt med kundestøtten deres, reinstallerte jeg Windows 11 Pro hele tre ganger. På de siste to gangene beviste jeg at Bitdefender rett og slett ikke fungerer på en ren installasjon av Windows 11 Pro. Systemet mitt er ganske standard (Z390, i5 9600k, 64GB Corsair RAM), og jeg har prøvd ulike M.2 SSD-er for å finne ut om det var problemet, men det viste seg å være Bitdefender. Spesielt antivirus og avansert trusseldeteksjon. Når jeg slår dem av (som egentlig er hele poenget med å ha et antivirusprogram), fungerer systemet mitt perfekt. Men når jeg slår dem på, begynner det å oppstå store problemer.

    Jeg har nå vært i kontakt med teknisk support i en uke eller to, og alt de har sagt til nå er "Har du sjekket om programvaren er oppdatert?" og "Har du prøvd å avinstallere og installere programmet på nytt?" Disse rådene er ikke akkurat veldig tekniske. Derfor har jeg bestemt meg for å gå tilbake til Windows 10 til Bitdefender-lisensen min utløper. Deretter vil jeg se etter et annet antivirusprogram som er mer pålitelig. Jeg bør også nevne at de har nylig endret foreldrekontrollen sin, noe som har gjort det enda mer kaotisk. Men jeg har også funnet ut at den ikke lenger støttes på datterens iMac. Mitt råd er å holde seg langt unna dette selskapet. Etter min mening er produktet deres ikke kompatibelt med Windows 11, og kundestøtten deres er rett og slett dårlig.