Alle kundeanmeldelser fra Aurelio Funk

  • Review om: CurrencyFair

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Valutabytting.

    Siden selskapet byttet til det 'nye' selskapet de har slått seg sammen med, har de helt klart den dårligste kundeservicen du kan oppleve. Ingen svarer på e-postene til brukerstøtten, som er den eneste måten å komme i kontakt med dem på (og er deres dedikerte brukerstøtte-e-post), ingen virker interessert i å hjelpe eller bry seg om kundene. Etter sammenslåingen tillater de nå bare 3 valutaer, i motsetning til det ubegrensede alternativene de tilbød før. Jeg har personlig sendt 9 e-poster med en henvendelse som fremdeles ikke er besvart over en uke senere. De sitter på midlene mine som jeg har bedt om å få tilbake, men ingen svarer på e-postene mine. Det har nå gått 3 uker siden midlene ble sendt. Før sammenslåingen var kundeservicen topp, e-poster ble besvart på mindre enn en dag, og det var ingen problemer med midlene. Nå virker det umulig å få svar fra dem. Anbefaler å unngå og heller bruke Revolut, som har raskere behandlingstider, flere valutaer å velge mellom og aldri har hatt problemer. CurrencyFair holder fortsatt tilbake £100 av midlene mine uten å gi noen hjelp. Jeg tar saken videre til forbrukerrettigheter, etter å ha blitt lovet at saken ville bli eskalert uten at noe ble gjort. De holder nå mine midler ulovlig tilbake, til tross for at jeg har bedt om å få dem returnert. Totalt har jeg sendt 17 e-poster uten å få svar.