Alle kundeanmeldelser fra Aurelio Funk
Review om: CurrencyFair
Valutabytting.
Siden selskapet byttet til det 'nye' selskapet de har slått seg sammen med, har de helt klart den dårligste kundeservicen du kan oppleve. Ingen svarer på e-postene til brukerstøtten, som er den eneste måten å komme i kontakt med dem på (og er deres dedikerte brukerstøtte-e-post), ingen virker interessert i å hjelpe eller bry seg om kundene. Etter sammenslåingen tillater de nå bare 3 valutaer, i motsetning til det ubegrensede alternativene de tilbød før. Jeg har personlig sendt 9 e-poster med en henvendelse som fremdeles ikke er besvart over en uke senere. De sitter på midlene mine som jeg har bedt om å få tilbake, men ingen svarer på e-postene mine. Det har nå gått 3 uker siden midlene ble sendt. Før sammenslåingen var kundeservicen topp, e-poster ble besvart på mindre enn en dag, og det var ingen problemer med midlene. Nå virker det umulig å få svar fra dem. Anbefaler å unngå og heller bruke Revolut, som har raskere behandlingstider, flere valutaer å velge mellom og aldri har hatt problemer. CurrencyFair holder fortsatt tilbake £100 av midlene mine uten å gi noen hjelp. Jeg tar saken videre til forbrukerrettigheter, etter å ha blitt lovet at saken ville bli eskalert uten at noe ble gjort. De holder nå mine midler ulovlig tilbake, til tross for at jeg har bedt om å få dem returnert. Totalt har jeg sendt 17 e-poster uten å få svar.