Alle kundeanmeldelser fra A. O'Connell
Review om: Bravofly
Kjøpet mitt var en flyreise som ble kansellert på grunn av COVID-19.
Kontakt flyselskapet direkte for å bekrefte kanselleringen. Spør dem om en bekreftelse på tilbakebetalingen, som de kan sende på e-post til enten Bravofly eller en tredjepart. Etter det, ta kontakt med Bravofly eller en tredjepart for å informere dem om at flyselskapet har refundert pengene, og spør når du kan forvente tilbakebetalingen. Gå så videre til refusjonsprosessen. Når du mottar en e-post med en lenke for å fylle ut bank- eller kontodetaljer for tilbakebetaling, svar på den og bekreft at du har mottatt detaljene. Vanligvis tar det 3 dager før du får en bekreftelses-e-post om at tilbakebetalingen er igangsatt. Deretter vil det ta 5-15 virkedager før pengene er på vei til deg. Jeg personlig fikk mine penger tilbake etter 8 virkedager. Jeg vil anbefale alle å være forsiktige og tålmodige i slike situasjoner, følg instruksjonene nøye og gi ikke opp. Selv om det kan virke vanskelig i starten, kan riktig innsats føre til en tilfredsstillende løsning.