Xplora - Total vurdering basert på 27 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (27)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Smartwatch for kids
Jeg kjøpte en smartklokke til barnet mitt, og det var den verste teknologien jeg noensinne har hatt i hendene mine! Jeg er egentlig ganske flink med teknologi, tålmodig og liker å lære nye ting, men denne smartklokken var bare kaos fra start til slutt. Jeg slet til og med med å logge meg inn på nettsiden deres, det føltes som om jeg gikk i ring hele tiden. Appen deres var helt håpløs, den var dårlig laget, ikke intuitiv i det hele tatt, hang seg opp, var treg og fungerte rett og slett ikke skikkelig.
Kjøp av smartklokker
Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse med kundeservice og registrering hos dette selskapet. En av klokkene vi kjøpte kunne ikke aktiveres fra begynnelsen, og den andre klokken sluttet å fungere etter bare en uke. Vi kunne ikke engang høre noen lyd fra den når noen snakket i den. Vi ble fortalt at det ville ta ca 2-3 uker å fikse problemet, så i mellomtiden måtte vi kjøpe en annen klokke. Dessverre fungerte heller ikke den nye klokken vi kjøpte. Jeg føler at produktene deres er billig søppel og at selskapet mangler seriøsitet når det gjelder kundeservice og aktivering av enkle ting som et SIM-kort.
Oppsigelse av abonnement
Jeg bestemte meg for å si opp mitt forhåndsbetalte 1-årsabonnement i dag. Jeg hadde allerede betalt helt frem til midten av februar. Men da jeg ringte for å si opp, ble jeg bedt om å betale for hele måneden på nytt, selv om jeg allerede hadde betalt. Jeg synes det virker som om selskapet bare er ute etter å tjene ekstra penger, uten å bry seg om kundene. Jeg følte meg virkelig lurt av Xplora, og opplevelsen min ble ødelagt av dette dårlige avslutningen på forholdet mellom oss.
Min klokke
Jeg har hatt en dårlig erfaring med kjøpet mitt hos Xplora. To av klokkene mine har sluttet å virke i løpet av ett år, hvor den siste sluttet å virke etter mindre enn to måneders bruk. Kundeservice har også vært treg og lite effektiv. Jeg har måttet betale for et kostbart abonnement mens klokken ikke har fungert, uten å få noen form for kompensasjon. Til gjengjeld har jeg fått en ny klokke som erstatning. Lydkvaliteten, programvaren og appen på klokkene har vært så som så, men når de fungerer som de skal, gir de meg den tryggheten jeg trenger.
Tidenes bursdagsgave
Jeg fikk en kul klokke i bursdagsgave, og jeg prøvde å bruke den med deres abonnement, men det fungerer ikke skikkelig. Først prøvde jeg på nettsiden deres, men ingenting fungerte som det skulle. Jeg er på min egen bruker, logget inn med mobilnummeret mitt, men når jeg prøver på mobilappen sier den at brukeren min ikke finnes med det nummeret. Jeg skjønner ikke greia! Produktet virker ikke verdt tiden min, og kundeservicen er ikke-eksisterende, ærlig talt...
Min uventede fakturering
Jeg har blitt belastet flere ganger av dette selskapet uten å ha brukt tjenestene deres. Jeg visste ikke engang hvem de var før de sendte meg en tekstmelding om å betale. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å løse problemet, men fikk ingen hjelpsomme svar eller løsninger. Det har vært veldig frustrerende å bli belastet for noe jeg ikke engang har brukt eller visste om.
Kjøp av smartklokker til barn
Ikke kast bort tiden din på Xplora! Jeg vil virkelig ikke anbefale deg å kjøpe smartklokker til barna dine her. Kundeservicen deres er rett og slett forferdelig. De svarer når det passer dem, ignorerer henvendelser og gir bare generiske svar som "kontakt kundeservice" uten å løse noen problemer. Vi angrer virkelig på at vi kjøpte to klokker fra dem. Vi er helt skuffet over opplevelsen vår hos Xplora.
Kjøp av smartklokke
Smartklokken jeg kjøpte var av dårlig kvalitet og service. Appen var treg, GPSen fungerte dårlig og hadde stor feilmargin. Batteritiden var veldig dårlig, og ringefunksjonen begynte å fungere dårlig over tid. Til slutt måtte jeg sende klokken inn til reparasjon fordi ringefunksjonen sluttet å virke helt. Etter 2-3 uker fikk jeg klokken tilbake med beskjed om at "ingen feil ble funnet". Det virker som om selskapet ikke tar problemene alvorlig og ikke bryr seg om kundenes behov. Dette førte til mye frustrasjon og bortkastet tid.
Smartklokke
Dårlig opplevelse, kundeservicen er dårlig og de svarer ikke på henvendelser. Det er ikke engang et telefonnummer tilgjengelig, bare en mobilnummer som aldri svarer. Jeg er skuffet.
Min nye smartklokke
Min nye smartklokke er dårlig. Batteriet tømmer seg fort og kundeservicen er helt håpløs. De ber meg om å fylle ut en haug av skjemaer og gir meg svar jeg ikke kan forstå. Det er bare rot!
Uheldig klokkekjøp
Jeg kjøpte en klokke til sønnen min som julegave, men den begynte å ta fyr etter bare noen gangers bruk. Jeg prøvde å avslutte abonnementet uten suksess, til tross for flere forsøk.
Telekomprodukt köp
Da jeg kjøpte et telekommunikasjonsprodukt, ble det ikke nevnt at det ville være en serviceavgift hvis jeg valgte en annen mobilleverandør. Det er frustrerende å føle seg lurt på denne måten. Jeg forventer ærlighet og tydelighet når jeg handler. Å skjule en ekstra avgift er uakseptabelt. Jeg vil definitivt klage på kjøpet mitt og lete etter en annen løsning for å imøtekomme mitt barns behov når det gjelder mobilkommunikasjon.
Klokkekjøp
Kjøpte en klokke her, men garantien var bare 6 måneder og kundeservicen var elendig. Måtte alltid kontakte dem via e-post, og når jeg prøvde å ringe var det alltid lang ventetid. Anbefaler heller å gå for en annen type klokke, som for eksempel en Apple Watch, da det blir billigere og enklere.
Klokke til barn
Jeg kjøpte en klokke til min niese som gave, og jeg ble positivt overrasket over hvor trygg den gjør henne i hverdagen. Hun er fortsatt for ung for en mobiltelefon, men med denne klokken kan hun gå til og fra skolen alene. Dette har vært et mål for henne lenge, og nå har foreldrene god kontroll og kan ringe henne underveis.
Produktkvalitet og kundeservice
Produktet skuffet meg og tjenesten var veldig dårlig. Jeg synes at produktet ikke fungerte bra hele tiden, og tjenesten innfridde ikke mine forventninger. Kundeservicen var ekstremt dårlig, og det virket som om de ikke brydde seg om å gi god service i det hele tatt. Hele opplevelsen var virkelig skuffende.
Smartklokke med GPS-sporing
Smartklokken med GPS-sporing har vært helt uvurderlig for meg som mamma med barn som elsker å være ute. Jeg føler meg mye tryggere når jeg er ute i naturen med barnet mitt, fordi jeg kan både ringe og se nøyaktig hvor hun er hvis hun skulle bli ute av syne. Klokken er veldig enkel å bruke og har en rekke nyttige funksjoner som virkelig gjør hverdagen min mye lettere. Jeg er kjempefornøyd med dette produktet og vil absolutt anbefale det til andre foreldre som også er aktive og liker å være ute.
Smartklokke for barn
Jeg har ventet på varene mine i flere uker nå, men de har fortsatt ikke kommet. Har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men har ikke klart å få tak i dem på noen måte. Synes det er skuffende med den dårlige kommunikasjonen og mangelen på respons fra selskapet. Det er veldig irriterende å ikke få den hjelpen man trenger når man er i en slik situasjon. Håper virkelig at de tar tak i problemene sine og forbedrer kundeservicen i fremtiden.
Klokkeabonnement
Appen fungerer ikke ordentlig og jeg må logge inn ofte for å bruke den. Jeg måtte sende inn klokken min på grunn av feil og fikk en ny i august. Likevel fortsatte jeg å motta regninger for begge klokkene hver måned helt til januar. Plutselig fikk jeg et inkassovarsel i mars for en regning fra februar, selv om jeg aldri fikk den regningen. Dette gjaldt abonnementet for klokken jeg leverte inn i august. Senere mottok jeg to fulle månedsregninger i mars og april for begge klokkene. En skikkelig rot og kaos av regninger som jeg ikke hadde bedt om.
Kjøpe retur av klokke
Jeg har hatt en veldig vanskelig opplevelse med å prøve å returnere klokken min til selskapet. Ingen svarer når jeg tar kontakt gjennom chatbot eller serviceformular. Alle e-postadressene virker å være deaktivert, så det har vært umulig å få informasjon om hvordan jeg kan returnere produktet. Det har vært veldig dårlig kommunikasjon, noe som har ført til mye frustrasjon og forsinkelser i prosessen. Jeg hadde forventet bedre kundeservice og en enklere returprosess.
Smartklokke med dårlig kundeservice
Ikke kjøp denne klokken! Kundeservicen er så dårlig. Telefonen er aldri tilgjengelig når du trenger den, og når du endelig får tak i dem, må du vente i evigheter. Det samme gjelder chatten. E-poster blir bare ignorert. Hvis du vurderer å kjøpe en smartklokke, sørg for å kontakte dem på forhånd. Det er så dumt at de fleste opplever dette etter at de allerede har kjøpt produktet.
Mest stemmer anmeldelse
Veldig bra
Anbefales denne klokken. Veldig bra og trygghet for oss foreldre som kan se hvor barna befinner seg. Kjøpte klokken på Elkjøp og gode service Les merDør: Naila