Supersaver - Total vurdering basert på 45 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (45)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Reservert sete
Flyselskapet endret setet jeg hadde reservert, men heldigvis hjalp Supersaver meg med å få tilbake pengene mine umiddelbart. Det var veldig bra service fra dem.
Bestilling av flybillett
Jeg vil virkelig ikke anbefale å bruke denne tjenesten for å bestille flybilletter. Selv om jeg kjøpte avbestillingsforsikring, fikk jeg ikke tilbake 90 % av billettprisen. I stedet fikk jeg kun en elektronisk voucher som kan utløpe etter 12 måneder. Jeg avbestilte billetten på grunn av økonomiske årsaker, men fikk dessverre ikke pengene tilbake.
Bestilte ferie, måtte endre reisedato, ingen kompensasjon
Jeg trodde jeg hadde booket en fin ferie, men så måtte vi plutselig endre datoen til dagen etter. Det var veldig stressende, og vi fikk ingen kompensasjon for hotellet eller avbestillingen. Det ble veldig dyrt å bruke denne tjenesten, så jeg er skikkelig skuffet!
Min bestilling
Jeg prøvde å nå ut til selskapet etter at bestillingen min var ferdig, men det var helt umulig! De ba meg prøve en chat som aldri fungerte, eller ringe et telefonnummer som ikke fantes, og det samme med e-postadressen som ikke kunne bli funnet noe sted. Jeg ble virkelig skuffet over servicen deres, og det er ingen sjanse for at jeg vil bruke dette selskapet igjen.
Kjøp av flybillett med ekstra bagasje
Jeg bestilte en flybillett gjennom selskapet, men opplevde en veldig skuffende opplevelse. Jeg la til ekstra bagasje da jeg bestilte, men da jeg sjekket flyselskapets nettside, var ikke den ekstra bagasjen registrert. Jeg kontaktet kundeservice, men de kunne ikke hjelpe meg og løse problemet. På Supersaver-nettstedet sto det at jeg hadde bestilt ekstra bagasje på mitt navn, men i virkeligheten hadde de lurt meg. SAS' kundeservice bekreftet at Supersaver ikke hadde betalt for den ekstra bagasjen. En veldig skuffende opplevelse som jeg ikke ønsker å oppleve igjen i framtiden.
Bestilt flybillett
For seks måneder siden bestilte jeg en flybillett for en tur. Dessverre har Supersaver endret billetten min hele 3 ganger siden da. Etter mye frustrasjon og bekymring, ble jeg endelig forsikret om at jeg hadde en gyldig billett og kunne reise. Jeg gikk videre og bestilte hotell og betalte for visum. Men så mottar jeg en ny e-post fra Supersaver om at flyet mitt er kansellert og jeg bare får refundert billettprisen. Hva med alt jeg har betalt for hotellet og visumet mitt? Supersaver har vært en stor kilde til hodebry fra starten av, og jeg vil definitivt tenke meg om to ganger før jeg bestiller noe her igjen.
Supre priser
Jeg har bare gode erfaringer med dette selskapet. Prisene er alltid bra, men nettstedet deres kan være litt forvirrende hvis du ikke er så vant til å handle på nett. Produktene jeg har kjøpt har alltid vært av god kvalitet, og leveringstiden har vært rask og pålitelig.
Bestilling av reiseforsikring
Bestillingen gikk veldig greit og raskt, men jeg ble litt forvirret av alle valgene som måtte krysses av. Det kunne vært bedre forklart for de som ikke er vant til å bestille reiseforsikring.
Billettbestilling med falskt avbestillingsgebyr
Jeg bestilte en billett og la til et fullt avbestillingsgebyr på 1000 kroner ekstra, fordi jeg var usikker på visumet mitt. Da jeg måtte kansellere bestillingen, ble jeg fortalt at jeg bare ville få en kupong som tilbakebetaling på 90% av billettens verdi. Dette hadde de ikke fortalt meg tidligere, før jeg måtte avbestille. Synes virkelig det er en dårlig måte å drive forretning på, og føler meg virkelig lurt av Supersaver.
Forstyrret flyvning
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med min siste flytur bestilt gjennom Supersaver. Flyet mitt var forsinket i 7 timer, og jeg har krav på refusjon i henhold til passasjerrettigheter. Jeg tok kontakt med Supersaver angående denne saken, men de nektet å gi meg en refusjon uten å gi en forklaring. Dette er veldig skuffende og uprofesjonelt. Jeg forventer bedre kundeservice og håndtering av slike situasjoner.
Reiseruten endret
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservice hos Supersaver. For nesten tre uker siden endret flyselskapet flyreisen vår, og det skapte mye trøbbel, spesielt siden vi reiste med en baby. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk beskjed om at problemene ville bli løst lett. Jeg betalte en ekstra avgift for at de skulle ta kontakt med flyselskapet, men nå, ni dager senere, har vi fortsatt ikke hørt noe. Vi er fortsatt usikre på hva som skal skje tre uker før avreise. Jeg ble veldig skuffet over at kommunikasjonen var så dårlig og at Supersavers kundeservice ikke var effektiv. Jeg anbefaler andre å unngå dem og heller finne en annen leverandør som tar kundetilfredshet på alvor.
Kjøp av returbillett
Da jeg prøvde å fikse en feil returbillett som jeg hadde bestilt gjennom Supersaver, fikk jeg fire ulike forklaringer og løfter om å ordne opp. Dessverre ble problemet ikke løst, og til slutt skyldte de på flyselskapet og ga meg skylden. Det var virkelig dårlig kundeservice og en dårlig opplevelse. Jeg anbefaler på det sterkeste å unngå å bruke denne tjenesten.
Bestilling av flyreise
Supersaver er vanligvis pålitelige når alt går bra, men hvis det oppstår problemer tar det lang tid å løse dem. Da jeg opplevde å få flyplassen eller byen endret på min flyreise, tok det flere måneder med henvendelser før noe ble ordnet. Kundeservice har lovet å fikse situasjonen flere ganger, men ingen handling har blitt gjort.
Billettbestilling hos Supersaver
Jeg kjøpte billetter for en flyreise gjennom Supersaver.no, men når flyselskapet kansellerte flyet og ombooket sine egne kunder, så tilbyr Supersaver bare å kansellere billetten min og gi tilbake grunnprisen. De tar alle tilleggene for bagasje, setereservasjon osv. uten å gjøre noe for å hjelpe. Dette er virkelig dårlig forretningspraksis, og jeg vil ikke anbefale noen å bruke Supersaver.
Ny reisebestilling
Jeg hadde et kjempefint møte med en veldig hyggelig dame som heter Frida L da jeg bestilte en ny reise. Servicen jeg fikk var bare helt fantastisk, så jeg bestemte meg for å bruke selskapet igjen på grunn av den raske og effektive hjelpen jeg fikk. Tusen takk for en flott opplevelse!
Kansellerte bestilling
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med Supersaver. I januar kjøpte jeg en reise, men billettene mine ble kansellert av selskapet uten varsel. Jeg har fremdeles ikke fått tilbake pengene mine, og det virker som det er vanskelig å få kontakt med dem. Jeg har prøvd å nå dem gjennom chatten, men de informerer meg bare om at de venter på svar fra flyselskapet. Det er frustrerende å ikke ha en e-postadresse å henvende seg til, og å bli bedt om å ta kontakt med flyselskapet selv. Jeg har ventet altfor lenge på refusjonen og er skuffet over den dårlige servicen.
Kjøpte fleksibelt flybillett
Etter at jeg kjøpte flybilletten min, prøvde jeg å endre avgangen til et annet tidspunkt samme dag med samme flyselskap. Men dessverre nektet de å gjøre endringen, så jeg endte opp med å tape nesten halvparten av billettprisen. Jeg ble veldig skuffet og følte meg lurt av selskapet.
Kjøpte flybillett
Jeg booka en flybillett på nettsida, men med én gang jeg hadde bestilt, oppdaga jeg en feil dato. Jeg kansellerte med en gang, men ble overraska da jeg ble trekt en serviceavgift på 397 kroner. Jeg syns det var veldig dårlig at det ikke var noen varsel om denne avgiften på forhånd, og det virket som om det ikke var noen menneskelig oppfølging av bestillinga i det hele tatt. Jeg kommer absolutt ikke til å anbefale Supersaver til andre basert på denne opplevelsen.
Kjøp av flybilletter
Det var virkelig en forferdelig opplevelse å prøve å kjøpe flybilletter på den nettsiden. Jeg har aldri vært gjennom så mye trøbbel bare for å få kjøpt en billett. Nettsiden var knotete og vanskelig å navigere, og det tok meg en evighet å finne den informasjonen jeg var ute etter. Kundeservicen var heller ikke til stede da jeg trengte hjelp. Alt i alt var det en dårlig opplevelse som jeg virkelig ikke har lyst til å gjennomgå igjen.
Kjøp av flybillett
Det er så vanskelig å få hjelp når man har et problem. Jeg hadde en flyreise som ble flyttet flere timer, og det var helt forferdelig å prøve å få hjelp fra Supersaver. Det tok tre måneder, seks til syv samtaler, mange timer på vent, og de løy om å fikse problemet. De sa til og med at endringen var gratis, men det stemte ikke. Jeg visste ikke hva som foregikk eller når problemet skulle bli fikset. Ingen av de nye kundebehandlerne hadde peiling, det virket som om de bare videresendte saken uten å gjøre noe. Det var frustrerende å snakke med høflige, men uvitende supportansatte. Man måtte vente i lange køer på support, og det var umulig å få hjelp på norsk, selv om det sto oppgitt ventetid. Alt måtte gjøres på dårlig engelsk. Mitt råd er å styre unna Supersaver og heller kjøpe direkte fra flyselskapet. De lave prisene kommer med dårlig kundeservice.
Mest stemmer anmeldelse
Svindel
Les mer