KKDay Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
ダナン発フエ1日観光コース(グループツアー)
Jeg hadde brukt flere vestlige turkonsern i Vietnam før, men denne gangen var opplevelsen mye billigere og servicen var bedre. Jeg bestilte en dagstur fra Da Nang til Hue som var en gruppetur. Det var en japansk guide tilgjengelig for spørsmål, og kommunikasjonen var veldig grei og betryggende. Transport til og fra stedet ble arrangert fra de fleste hotellene, og det var ingen problemer med å bli droppet av et ukjent sted på tilbakeveien, bortsett fra et par hoteller. Ruteturen ble endret sist til guidens bekvemmelighet, men jeg fikk til slutt ordnet det slik at jeg ble droppet utenfor en restaurant for middag.
Mine kjop i et nøtteskall
Vi kom til Taipei 101/ World Trade Center T-banestasjon (Utgang 4), snudde til høyre, gikk ca. 10-15 meter og fant KKday buss stopp på City Hall Road. Dessverre klarte vi å gå glipp av bussen og fant ut at gåavstanden fra utgang 4 til shuttlebussstoppet var faktisk opptil 100 meter. Det var umulig å nå dem gjennom nettsiden deres. I tillegg kunne bare taiwanske kredittkort brukes i deres e-butikk, til tross for at det var ment å være internasjonal service og på engelsk. Kredittkort fra Hong Kong og Europa ble avvist. Heldigvis var bussjåføren veldig hyggelig og imøtekommende, og selve bussturen var bra.
Dagstur i Hokkaido
Vi hadde en fantastisk dag på dagstur i Hokkaido. Bussen var skikkelig fin og komfortabel. Sjåføren kjørte oss trygt og jevnt mens vi besøkte Asahiyama dyrehage, ningle terrasse, og Shirahige-fossen. Guiden vår, "Joe", var topp! Han var både informativ, morsom, kunnskapsrik og organisert. Takk, Bobi og Mel.
Kjøp av utsolgte opplevelser
Jeg bestilte en billett for en båttur i Paris, men jeg fikk aldri en bekreftelse. Da jeg spurte om dette, fikk jeg bare automatiske svar som "de ser på det" og "den interne gruppen jobber med det". De svarte ikke på mine konkrete spørsmål. Til slutt ble turen kansellert en dag før, akkurat som jeg hadde fryktet. Det var for sent å finne en annen løsning, da alle andre alternativer jeg hadde sett på var utsolgt i mellomtiden. De burde ha kansellert det med en gang i stedet for å vente i 5 dager.
Kjopte et 7 dagers Sim-kort for Japan
Jeg kjøpte et 7-dagers Sim-kort for Japan og oppdaget at det ikke hadde data, selv om det hadde signal. Jeg føler meg bare lurt. Kundeservicen var helt ubrukelig, de bare ba meg kontakte noen som aldri var tilgjengelig. Anmeldelsene deres på nettstedet bør man heller ikke stole på, jeg mistenker at de er falske og at de blokkerer dårlige vurderinger.
Universal Studios Japan Express pass
Jeg kjøpte Universal Studios Japan Express pass og ble veldig skuffet over den misvisende markedsføringen. Jeg hadde gledet meg spesielt til å få med en tur, lastet ned vouchere og så klart at turen vi ønsket å prøve var stengt på datoen vi skulle dra. Hvis jeg hadde visst dette på forhånd, hadde jeg aldri kjøpt passet. Jeg sendte en e-post til selskapet samme dag jeg kjøpte billettene, men de sa at de ikke kunne gjøre noe med det. Det er villedende markedsføring å si at en tur er inkludert når du vet at den egentlig ikke er det.
Bestilling av tur
Det er din feil, du skulle ha ringt oss, nå ligger problemet mellom deg og dem. Jeg ville aldri anbefale dette selskapet i det hele tatt! De samarbeider med upålitelige leverandører og gir ingen kundestøtte, bare straff når ting går galt. Jeg har all samtalehistorikken med dem, helt utrolig...
Booked day tour to Kyoto landmarks
Jeg booket nylig en dagstur til noen av de kjente landemerkene i Kyoto gjennom plattformen. Dessverre ble jeg skuffet over opplevelsen. Turførerens engelskkunnskaper var mangelfulle, da de hovedsakelig snakket japansk selv om bussen var full av utenlandske turister. Tidspunktet for turen var også dårlig planlagt, med for mange steder presset inn i en kort periode, som førte til en stressende og lite gledelig opplevelse. I tillegg var mangelen på nøyaktig informasjon om hentesteder etter avlevering frustrerende, da turlederen ikke dekket alle mulige scenarier og aldri forberedte oss på uventede situasjoner.
Angrerett på eSIM-abonnement i Thailand
Jeg ble skikkelig skuffet over eSIM-abonnementet mitt. Før jeg dro til Thailand, fulgte jeg instruksjonene for å installere eSIM-en, men de fungerte ikke. Det var bare problemer og stress. Da jeg prøvde å få pengene mine tilbake, sa de at jeg måtte sende skjermbildene mine for å bevise problemene mine. Jeg stolte ikke på dem derimot. Jeg ville ikke gi dem tilgang til å se bildene mine på telefonen min. Så jeg har fortsatt ikke fått pengene mine tilbake. Dette er nok til å gi noen skikkelig hodepine!
Bestilling av Sevilla Alcazar Garden
De godtok bestillingen min for Sevilla Alcazar Garden, men dagen etter avbestilte de fordi billettene var utsolgt. Vi gikk glipp av sjansen til å besøke stedet på grunn av deres feil. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet, det virker som en svindel.
Kjøpte turer i Barcelona
Jeg bestilte to separate turer i Barcelona gjennom dem, Sagrada Família og Monserrat. Et par dager etter hver bestilling ble de dessverre kansellert på grunn av manglende tilgjengelighet. På dette tidspunktet var billettene utsolgt overalt, og vi gikk glipp av å dra dit. Vil aldri bruke dem igjen.
Feilaktig bestilling
Utrolig dårlig kundeservice! Jeg hadde nettopp bestilt togbilletter, men da jeg så feil fødselsår på voucheren, tok de feil avgjørelse om å be meg kansellere bestillingen og insisterte på at jeg måtte betale en avgift. Etter å ha sjekket bestillingsinformasjonen innså jeg at feilen lå hos KKDay, men de nektet å fikse bestillingen uten å ta betalt. Hvorfor skal jeg betale for deres feil? Ingen forklaring eller undersøkelse for å hindre feil i fremtiden. Skuffende!
Gambling tables removed from casino
Jeg er skuffet over de siste endringene som ble gjort på arrangementet. Å fjerne spillebordene fra kasinoet var en stor feil som har hatt en negativ innvirkning på opplevelsen for mange deltakere. Valget om å bytte til amerikanske fornøyelser har ført til dårlige spill som er nesten umulige å vinne. Konsertoppstillingen etterlater også mye å ønske, med band som enten er splittet eller rett og slett skuffende.
Kjøpte billetter
Jeg har kjøpt billetter og betalt for dem, men jeg har ikke fått noen klar beskjed eller vouchere etterpå. Jeg har prøvd å nå kundeservice flere ganger, men uten å lykkes.
Mest stemmer anmeldelse
ダナン発フエ1日観光コース(グ
Les mer