KKDay - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøp av utsolgte opplevelser
Jeg bestilte en billett for en båttur i Paris, men jeg fikk aldri en bekreftelse. Da jeg spurte om dette, fikk jeg bare automatiske svar som "de ser på det" og "den interne gruppen jobber med det". De svarte ikke på mine konkrete spørsmål. Til slutt ble turen kansellert en dag før, akkurat som jeg hadde fryktet. Det var for sent å finne en annen løsning, da alle andre alternativer jeg hadde sett på var utsolgt i mellomtiden. De burde ha kansellert det med en gang i stedet for å vente i 5 dager.
Kjopte et 7 dagers Sim-kort for Japan
Jeg kjøpte et 7-dagers Sim-kort for Japan og oppdaget at det ikke hadde data, selv om det hadde signal. Jeg føler meg bare lurt. Kundeservicen var helt ubrukelig, de bare ba meg kontakte noen som aldri var tilgjengelig. Anmeldelsene deres på nettstedet bør man heller ikke stole på, jeg mistenker at de er falske og at de blokkerer dårlige vurderinger.
Universal Studios Japan Express pass
Jeg kjøpte Universal Studios Japan Express pass og ble veldig skuffet over den misvisende markedsføringen. Jeg hadde gledet meg spesielt til å få med en tur, lastet ned vouchere og så klart at turen vi ønsket å prøve var stengt på datoen vi skulle dra. Hvis jeg hadde visst dette på forhånd, hadde jeg aldri kjøpt passet. Jeg sendte en e-post til selskapet samme dag jeg kjøpte billettene, men de sa at de ikke kunne gjøre noe med det. Det er villedende markedsføring å si at en tur er inkludert når du vet at den egentlig ikke er det.
Bestilling av tur
Det er din feil, du skulle ha ringt oss, nå ligger problemet mellom deg og dem. Jeg ville aldri anbefale dette selskapet i det hele tatt! De samarbeider med upålitelige leverandører og gir ingen kundestøtte, bare straff når ting går galt. Jeg har all samtalehistorikken med dem, helt utrolig...
Booked day tour to Kyoto landmarks
Jeg booket nylig en dagstur til noen av de kjente landemerkene i Kyoto gjennom plattformen. Dessverre ble jeg skuffet over opplevelsen. Turførerens engelskkunnskaper var mangelfulle, da de hovedsakelig snakket japansk selv om bussen var full av utenlandske turister. Tidspunktet for turen var også dårlig planlagt, med for mange steder presset inn i en kort periode, som førte til en stressende og lite gledelig opplevelse. I tillegg var mangelen på nøyaktig informasjon om hentesteder etter avlevering frustrerende, da turlederen ikke dekket alle mulige scenarier og aldri forberedte oss på uventede situasjoner.
Angrerett på eSIM-abonnement i Thailand
Jeg ble skikkelig skuffet over eSIM-abonnementet mitt. Før jeg dro til Thailand, fulgte jeg instruksjonene for å installere eSIM-en, men de fungerte ikke. Det var bare problemer og stress. Da jeg prøvde å få pengene mine tilbake, sa de at jeg måtte sende skjermbildene mine for å bevise problemene mine. Jeg stolte ikke på dem derimot. Jeg ville ikke gi dem tilgang til å se bildene mine på telefonen min. Så jeg har fortsatt ikke fått pengene mine tilbake. Dette er nok til å gi noen skikkelig hodepine!
Bestilling av Sevilla Alcazar Garden
De godtok bestillingen min for Sevilla Alcazar Garden, men dagen etter avbestilte de fordi billettene var utsolgt. Vi gikk glipp av sjansen til å besøke stedet på grunn av deres feil. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet, det virker som en svindel.
Dagstur i Hokkaido
Vi hadde en fantastisk dag på dagstur i Hokkaido. Bussen var skikkelig fin og komfortabel. Sjåføren kjørte oss trygt og jevnt mens vi besøkte Asahiyama dyrehage, ningle terrasse, og Shirahige-fossen. Guiden vår, "Joe", var topp! Han var både informativ, morsom, kunnskapsrik og organisert. Takk, Bobi og Mel.
Kjøpte turer i Barcelona
Jeg bestilte to separate turer i Barcelona gjennom dem, Sagrada Família og Monserrat. Et par dager etter hver bestilling ble de dessverre kansellert på grunn av manglende tilgjengelighet. På dette tidspunktet var billettene utsolgt overalt, og vi gikk glipp av å dra dit. Vil aldri bruke dem igjen.
Feilaktig bestilling
Utrolig dårlig kundeservice! Jeg hadde nettopp bestilt togbilletter, men da jeg så feil fødselsår på voucheren, tok de feil avgjørelse om å be meg kansellere bestillingen og insisterte på at jeg måtte betale en avgift. Etter å ha sjekket bestillingsinformasjonen innså jeg at feilen lå hos KKDay, men de nektet å fikse bestillingen uten å ta betalt. Hvorfor skal jeg betale for deres feil? Ingen forklaring eller undersøkelse for å hindre feil i fremtiden. Skuffende!
Mine kjop i et nøtteskall
Vi kom til Taipei 101/ World Trade Center T-banestasjon (Utgang 4), snudde til høyre, gikk ca. 10-15 meter og fant KKday buss stopp på City Hall Road. Dessverre klarte vi å gå glipp av bussen og fant ut at gåavstanden fra utgang 4 til shuttlebussstoppet var faktisk opptil 100 meter. Det var umulig å nå dem gjennom nettsiden deres. I tillegg kunne bare taiwanske kredittkort brukes i deres e-butikk, til tross for at det var ment å være internasjonal service og på engelsk. Kredittkort fra Hong Kong og Europa ble avvist. Heldigvis var bussjåføren veldig hyggelig og imøtekommende, og selve bussturen var bra.
Gambling tables removed from casino
Jeg er skuffet over de siste endringene som ble gjort på arrangementet. Å fjerne spillebordene fra kasinoet var en stor feil som har hatt en negativ innvirkning på opplevelsen for mange deltakere. Valget om å bytte til amerikanske fornøyelser har ført til dårlige spill som er nesten umulige å vinne. Konsertoppstillingen etterlater også mye å ønske, med band som enten er splittet eller rett og slett skuffende.
Kjøpte billetter
Jeg har kjøpt billetter og betalt for dem, men jeg har ikke fått noen klar beskjed eller vouchere etterpå. Jeg har prøvd å nå kundeservice flere ganger, men uten å lykkes.
Kjøp av universell studiobillett til Super Mario-verden
Jeg hadde en dårlig opplevelse med selskapet angående refusjon av billetter til Universal Studios Japan Express-passer til Super Mario World. De var villedende og lite hjelpsomme. Jeg fikk billetter til feil tidspunkt og de nektet å hjelpe meg med å endre det. De tillot heller ikke å velge inngangstidspunktet, noe som var frustrerende. Jeg vil ta dette opp med banken min, da jeg mener at jeg har rett til refusjon når tjenesten ikke er tilfredsstillende. Ønsker du å hjelpe meg i stedet for å gjemme deg bak dårlige 'policyer'?
Tur for Busselton Jetty
Jeg kjøpte en tur til Busselton Jetty via en tredjepartsside og hadde problemer med å få den rabatten jeg ble lovet. Jeg fikk bare 20% rabatt i stedet for de 40% alle andre fikk. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men de klarte ikke å gi meg en god forklaring. Jeg er skuffet.
Min tur til Trang An
Jeg ble virkelig skuffet over guiden vår, som var dårlig for Robert Hai. Først foreslo han at vi skulle gi 10 000 VDN til roerne før vi steg om bord i båten i Trang An. Etter båtturen insisterte han på at vi skulle betale de to roende kvinnene 100 000 VDN hver i tips, noe vi gjorde motvillig. Jeg måtte til og med veksle 200 000 VDN-seddelen min for å få to mindre sedler til tipsene. Det var ikke akkurat bra at de satt urørlige og forventet at vi skulle betale dem tipsene som guiden hadde anbefalt.
Senere lovet Robert oss buffetlunsj, men akkurat da vi skulle gå inn på restauranten, sa han at den var full og dirigerte oss til en annen restaurant som viste seg å være veldig dårlig med bare en fast lunsj. Matkvaliteten var så dårlig at ingen av oss ville spise i det hele tatt. Robert sa at han hadde dobbeltsjekket og bekreftet at det bare var bestilt én lunsjmeny for vår gruppe på seks.
Til frustrasjonen vår hadde vi ikke spist frokost før turen som startet kl. 07.30. Hvert måltid vi fikk var lite, og det var ikke nok mat, spesielt siden vi var fire menn i gruppen vår. Da vi uttrykte misnøyen vår, prøvde Robert å bevise at maten ikke var så dårlig som vi påsto ved å ta bilde av retten vi hadde spist. Men han hadde ikke tatt med et bilde av maten som fortsatt sto på bordet, som besto av en halv reke og noe uspiselig, noe som bare underbygget den dårlige kvaliteten på måltidet.
Selv om det var mange stier tilgjengelig på tempelområdet, valgte Robert å gå foran, noe som var risikabelt for oss, spesielt for to eldre personer med gangstaver, spesielt på en ganske bratt sti. Da vi kom tilbake fra turen, bestemte jeg meg for å ikke gi ham tips på grunn av den samlede opplevelsen. Som svar slettet han alle bildene som ble tatt på Trang An-turen og videoene han hadde delt med meg via WhatsApp om fødestedet sitt.
Denne opplevelsen med Mr. Robert Hai var virkelig den dårligste vi har hatt med en turleder og reisebyrå. KKday må virkelig se på hvilke selskaper de samarbeider med, noe som ledet til denne skuffende opplevelsen. Responsen fra KKday på klagerne våre var totalt manglende respekt for tilbakemeldingene fra kunden.Opplevelsesgavekort
Min erfaring med opplevelsesgavekortet var veldig skuffende. Kundeservicen var dårlig, og de virket uprofesjonelle. De endret til og med ID-nummeret mitt uten en god forklaring. Da jeg prøvde å spørre hvorfor de gjorde det, nektet de å innrømme feilen sin. Det er utrolig at de kan oppføre seg sånn mot kundene sine.<br><br>Det som er enda verre er at de nekter å rette opp feilene sine. Etter å ha benektet alt og sagt at jeg måtte kjøpe tjenesten på nytt, følte jeg meg tom. Mange andre har hatt lignende dårlige opplevelser, så dette er ikke bare min historie. Det virker som de er ute etter å lure folk.<br><br>Jeg vil advare alle mot å bruke opplevelsesgavekort. Det virker som det er mange negative historier der ute. Kanskje myndighetene bør se nærmere på dette selskapet og finne ut hva som egentlig skjer. Jeg ville ikke risikert det hvis jeg var deg. Det er nok bedre valg der ute.
ダナン発フエ1日観光コース(グループツアー)
Jeg hadde brukt flere vestlige turkonsern i Vietnam før, men denne gangen var opplevelsen mye billigere og servicen var bedre. Jeg bestilte en dagstur fra Da Nang til Hue som var en gruppetur. Det var en japansk guide tilgjengelig for spørsmål, og kommunikasjonen var veldig grei og betryggende. Transport til og fra stedet ble arrangert fra de fleste hotellene, og det var ingen problemer med å bli droppet av et ukjent sted på tilbakeveien, bortsett fra et par hoteller. Ruteturen ble endret sist til guidens bekvemmelighet, men jeg fikk til slutt ordnet det slik at jeg ble droppet utenfor en restaurant for middag.
Bestilling av internasjonale online bookinger
Jeg hadde en skuffende opplevelse med kundeservicen deres nylig, og jeg er skikkelig misfornøyd. Selskapet som tilbyr internasjonale online bestillingstjenester ga feil priser for produktene sine. Det er skuffende at et selskap av denne typen ville vise priser som ikke er bekreftet av leverandørene sine. En mer ansvarlig tilnærming hadde vært å midlertidig fjerne produktet fra nettet til prisen er nøyaktig bestemt. Konkurrenten Klook klarte interessant nok å gjennomføre denne strategien effektivt. KKday sin svikt her har ført til tap av en stor mengde kunder, meg inkludert. For å forverre problemet, så virket responsen jeg fikk via e-post, som sa "prisene endrer seg fra tid til annen uten varsel", ikke bare lite nyttig, men også bemerkelsesverdig uhøflig. Denne opplevelsen har virkelig skadet tilliten min til KKday sin forpliktelse til kundetilfredshet.
Mest stemmer anmeldelse
ダナン発フエ1日観光コース(グ
Jeg hadde brukt flere vestlige turkonsern i Vietnam før, men denne gangen var opplevelsen mye billigere og servicen var bedre. Jeg bestilte en dagstur fra Da Nang til Hue som va... Les merDør: Alphonso Spinka