Saramart - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Problemer med appen
Jeg har hatt trøbbel med å få åpnet appen fordi den stadig sier at det ikke er nettforbindelse, til tross for at jeg har internett. Jeg har forsøkt å restarte telefonen, slette og installere appen på nytt, men ingenting ser ut til å fungere. Hva skal jeg gjøre?
Noen produkter mangler merker
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg bare finner lister med produkter som ingen bruker, uten noen merker i det hele tatt. Det er veldig forvirrende og gjør det vanskelig å være sikker på hva jeg egentlig kjøper.
mangler vare
Hva er greia med disse nettbutikkene som alltid klarer å rote til? Når man bestiller noe, burde man i det minste få det man har betalt for! Hva er vitsen med å motta en bestilling hvis det mangler en vare? Det er bokstavelig talt som å bestille en hamburger og bare få brødet. Jeg bestilte et fint sett med t-skjorte og bukse, og hva får jeg? Bare t-skjorten. Det er så frustrerende å betale for noe og ikke engang få alt. De må virkelig finne en løsning snart!
Kjøp av klær
Jeg har vært en trofast kunde hos dette selskapet i lang tid nå, men jeg har alltid slitt med å finne nok produkter fra det spesifikke merket jeg elsker. Det er virkelig skuffende at de ikke klarer å holde et tilstrekkelig lager eller tilbud av disse varene. Det er frustrerende å stadig bli skuffet hver gang jeg besøker butikken eller nettbutikken deres. Jeg håper virkelig at de kan jobbe med å forbedre dette området av kundeservicen.
Falske varer, dårlig kundeservice
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min hos dette firmaet. Det virker som om de selger falske varer og at de er ikke til å stole på. Kundeservicen deres var dårlig. Da en av mine pakker ble tatt av tollen, ble jeg fortalt at den var borte, selv om jeg vet at slike beslag har økonomiske konsekvenser for meg som kunde.
genser og bukse
Jeg er skikkelig irritert! Jeg har sendt så mange e-poster angående bestillingen min, men har ikke fått noe svar ennå. Jeg har delt pakkesporet og sagt at jeg ikke har mottatt den ennå. Jeg vil bare ha en respons og en løsning på denne saken!
Pakke under fortolling i Spania
Jeg bestilte en pakke den 12. mai, og etter noen problemer så ser det ut som packen min har ankommet Spania og er nå under fortolling. Kan du forklare hva dette betyr? Mitt bestillingsnummer er 71522698266259291818.
tomt varer
Jeg gikk inn på nettstedet for å handle, men dessverre var alt utsolgt da jeg sjekket! Det er så irriterende å bruke tid på å se gjennom varer bare for å finne ut at ingenting er tilgjengelig. Hvorfor har de ikke bedre kvalitetskontroll? Jeg håper virkelig de kan fikse dette problemet snart.
Bestilling av klær og husholdningsartikler
Jeg bestilte noen klær og husholdningsartikler fra nettbutikken, men dessverre fikk jeg aldri pakken. Selv om det sto at den var levert, endte den opp på feil adresse. Kurertjenesten de brukte var virkelig upålitelig. Og det verste var at de fortsatt belastet meg 100 kroner, selv om jeg aldri mottok varene. En veldig dårlig opplevelse, skikkelig surt.
Bestilling av klær online
Jeg hadde en kjempegod opplevelse med klærne jeg bestilte online. Klærne var skikkelig fine og passformen var akkurat som beskrevet på nettsiden. Pakken kom raskt og effektivt, innen bare noen få dager. Kundeservicen var også utrolig hyggelig og hjelpsom når jeg lurte på noe angående bestillingen min.
Bestilling av klær
Jeg ble virkelig lurt av dette selskapet. Bestillingen min har vært på deres lager i en hel uke og nå står det som levert, men jeg har fortsatt ikke mottatt noe. Og for å gjøre det enda verre, ber de meg om å legge inn kortet mitt for å få tilbakebetaling, men så belaster de meg 100€ i stedet. Det er helt skandaløst! Jeg vil enten ha det jeg bestilte eller pengene mine tilbake.
klær, vesker
Jeg kjøpte noen nydelige klær og en fin veske som jeg virkelig liker. Kvaliteten på produktene var så bra, og jeg er kjempefornøyd. Tusen takk for den gode servicen, håper virkelig jeg kan handle her igjen senere!
Forsinket levering
Jeg klarer ikke å forstå hvorfor det tar så lang tid å få bestillingen min! Bestilte den for en uke siden, og den har fortsatt ikke kommet. Har sjekket logistikkinformasjonen, og den viser bare at pakken min har blitt sendt. Vanligvis tar det bare en dag å motta pakken, men nå har det gått en hel uke! Dette er helt uakseptabelt, jeg er skuffet over den trege leveringstjenesten.
Få varen returnert
Jeg har nettopp bestilt noe fra dere, men fikk dessverre feil størrelse på alt. Hvordan kan jeg returnere disse varene? Er det virkelig så vanskelig å få riktig størrelse når man bestiller klær? Jeg håper på bedre kundeservice og en enklere returprosess.
Miste i telefonnummer
Dette er så irriterende! Jeg prøvde å endre telefonnummeret mitt etter en feil da jeg bestilte, men nå har bestillingen min vært i internasjonal transitt i over 12 dager. Jeg ble fortalt at den allerede hadde kommet for flere dager siden, men ser ut til å ha stoppet opp. Jeg er bekymret og har null tillit til påliteligheten her. Får bare håpe at pakken i det hele tatt kommer fram.
kvalitetssjekk av varer
Jeg har hatt både gode og dårlige opplevelser med kundeservicen her. En gang gikk alt smoert, mens andre gangen var det veldig frustrerende. For en måned siden ba jeg om refusjon for en ødelagt vare, og de godkjente det med en gang da jeg sendte bilder av den ødelagte varen. Men nå, en måned senere, fikk jeg plutselig beskjed om at refusjonen var kansellert. Dette var veldig skuffende, spesielt fordi jeg allerede hadde kastet den ødelagte varen i troen om at refusjonen var i orden. Jeg kan ikke søke om refusjon igjen, fordi selskapet har gått over tidsfristen. Jeg har prøvd å kontakte dem flere ganger, men har ikke lyktes med å løse situasjonen som egentlig ikke var min feil.
Leveringsproblem
Jeg la merke til at bestillingen min hadde "IKKE SIGNERE" i rødt, men jeg har fortsatt ikke fått varen. Jeg lurer på om den kommer i det hele tatt. Hva kan jeg gjøre for å forsikre meg om at jeg får bestillingen min?
Klær og tilbehør
Jeg må være ærlig, jeg var så gira på klærne og tilbehøret jeg hadde bestilt, men jeg må bare si.. Jeg ble helt skuffet! Jeg sjekket statusen på ordrene mine, og plutselig var produktene borte! Det var som om de bare forsvant ut av ingenting! Jeg tror jeg må ringe kundeservice og finne ut hva som skjedde!
Flere produkter
Jeg bestilte flere produkter fra denne butikken og ble veldig skuffet over opplevelsen. Etter å ha ventet i flere uker på leveransen, mottok jeg bare en del av bestillingen min. Jeg prøvde å ringe kundeservice, men etter å ha ventet lenge ga jeg opp siden ingen svarte. Dette er helt uakseptabelt.
Mest stemmer anmeldelse
Flere produkter
Jeg bestilte flere produkter fra denne butikken og ble veldig skuffet over opplevelsen. Etter å ha ventet i flere uker på leveransen, mottok jeg bare en del av bestillingen min.... Les merDør: Pagac