Pomelo - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Rask levering
Dette selskapet er virkelig flinke til å levere varene raskt og effektivt. Jeg bestilte noe og det kom kjapt, uten problemer eller forsinkelser. Det imponerer meg hvor bra de er organisert når det gjelder leveringsprosessen.
Bestilling som aldri ble levert
Jeg bestilte noe fra dette selskapet, men fikk aldri varene mine. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men fikk aldri noe svar tilbake. Jeg er skikkelig skuffet over den dårlige opplevelsen min og vil absolutt ikke anbefale dette selskapet til andre kunder. Det virker som de bare prøver å lure folk.
Min bestilling var ikke god
Dette selskapet er så elendig! De har dårlige prinsipper og svært dårlig kundeservice! De vil ikke gi deg en bytte eller refusjon hvis størrelsen er feil eller ikke passer. Så spar pengene dine og tiden din, ikke bestill fra dem. Jeg har aldri hatt noe å gjøre med et så dårlig selskap før!
Kjøp av klær online
Kjøpte noen klær i januar og betalte for dem, men de har fortsatt ikke kommet. De sa at klærne ble returnert av tollen og at de skulle sende meg et nytt sporingsnummer, men det skjedde aldri. Ikke anbefalt å handle fra dette selskapet!
Uansvarlig handlingslosning
Jeg synes det er helt utrolig at de kan avbryte bestillingen min uten å gi beskjed eller kontakte meg først for å finne en bedre løsning. De bare tilbød meg en kompensasjon på 20% rabatt for neste bestilling, som egentlig ikke er noe spesielt med tanke på at det ikke er kuponger. Jeg tok kontakt med dem angående bestillingen min fordi det tok altfor lang tid, og de sa at jeg hadde oppgitt feil adresse. Jeg ga dem den riktige adressen, men likevel ble bestillingen min kansellert dagen etterpå. Jeg mener at dette ikke er en stor feil, spesielt siden de har min registrerte e-postadresse og telefonnummer som de kunne brukt for å kontakte meg før de avbrøt bestillingen. I tillegg var det ingen betalingsproblemer siden de allerede hadde mottatt betalingen på forhånd. Dessuten kan ikke de rabatterte produktene jeg bestilte bli kjøpt denne gangen til samme pris som sist. Jeg synes det er veldig uansvarlig av dem å bare avbryte bestillingen min i hast for å selge til en høyere pris enn jeg kjøpte det for. Jeg håper virkelig at Pomelo tar kontakt med meg angående denne bestillingen, for jeg trenger virkelig produktet. Hvis det ikke finnes noen bedre løsning, så er jeg sikker på at jeg ikke kommer til å bestille mer fra dem, for det finnes så mange nettboutikker nå til dags som tilbyr enda bedre service enn det Pomelo gjorde.
Treningssko i feil størrelse
Jeg bestilte treningssko i riktig størrelse ifølge deres størrelsesguide, men da de endelig kom, passet de ikke engang vennen min som har én størrelse mindre enn meg. Jeg prøver nå å returnere dem og få full refusjon, men ble informert om at de sendte riktige varer og at jeg burde bruke dem eller gi dem videre til noen andre. Synes virkelig at kundeservicen deres er dårlig og selskapet har ikke god kvalitetskontroll. Vil ikke anbefale å handle her.
Kjopte sko, ventet lenge
Bestilte skoene mine den 27. januar 2021, men har fortsatt ikke mottatt bestillingen. Jeg har prøvd å sende flere e-poster til fraktselskapet Shipping24hservice.vip, men de har ikke vært til hjelp. Jeg forsøkte også å kontakte selskapet via bekreftelses-e-posten de sendte meg, men dessverre kunne ikke e-posten leveres. Dette virker virkelig som en svindel. Som en bekymret kunde tenker jeg å kontakte visa-kortselskapet mitt.
Masse klær til bursdagsfest
Jeg hater virkelig denne butikken! Jeg ga dem riktig adresse og telefonnummer, men likevel fikk jeg beskjed om at bestillingen min ikke kunne leveres og at pakken var på vei til Pomelo. Kundeservicen sa at DHL prøvde å kontakte meg (men ingen ringte meg) og at adressen min var unøyaktig. De tilbød seg å refundere meg, men jeg lurte på hvorfor de ikke bare erstattet varen i stedet for å gi meg penger tilbake. De sa de ikke kunne erstatte den og anbefalte meg å legge inn en ny bestilling. Men jeg bestilte under bursdagssalget deres da prisene var lave, og nå er de tilbake til normal pris. De ga meg bare en 20% rabattkode. Jeg er så frustrert akkurat nå, jeg har virkelig en dårlig følelse for denne butikken. Jeg kommer aldri til å bestille her igjen, det har virkelig vært en dårlig opplevelse.
Jeans and T-shirt
Jeg dro til butikken og kjøpte et par jeans og en T-skjorte. Dessverre var ikke kundeservicen hos Pomelo god. Hannah hadde en dårlig holdning og jeg skjønte ikke hvorfor hun snakket dårlig om malayer. Dette er ikke greit.
Dårlig service, ingen refusjon
Opplevelsen min med dette selskapet var skikkelig dårlig. Etter å ha returnert klærne mine fikk jeg aldri igjen pengene mine. Jeg anbefaler virkelig ikke å handle her igjen.
Negativ opplevelse
Dette var virkelig den verste netthandelsopplevelsen jeg noensinne har hatt. Jeg synes det hadde vært bedre om ledelsen tok seg tid til å sjekke anmeldelsene fra ekte kjøpere som oss, for dette kjøpet var virkelig dårlig og skuffet meg mye.
10.10 salg
Jeg kjøpte varene mine under 10.10 salget, men plutselig ble de kansellert uten noen forklaring! Dette er den verste nettbutikken jeg har handlet på. De viser ingen respekt for kundene sine. Jeg trodde de ville gi bedre service med tanke på det store salget, men jeg ble skuffet over måten de håndterte situasjonen på. Jeg fikk ikke engang tilbud om kompensasjon eller en unnskyldning for den dårlige opplevelsen. Etter dette vil jeg aldri handle der igjen.
Første bestilling, kansellert
Dette var første gangen jeg bestilte fra dette selskapet, og jeg ble skikkelig skuffet. De kansellerte bestillingen min uten å si ifra. Jeg fant det ut fordi jeg fikk aldri varen, så jeg sjekket kontoen min. Der stod det at bestillingen var kansellert. Håper jeg får refundert pengene mine.
Kjop av XL hettegenser og XL shorts til jul.
Jeg bestilte en ekstra stor hettegenser og ekstra stor shorts til mannen min til jul. Dessverre kom de for sent, og størrelsene passet ikke som de skulle etter størrelseskartet. Da mannen min prøvde de nye shortsene, begynte dekoren å flasse av! Kvaliteten på dette selskapet er veldig dårlig, unnskyld språket. Ikke verdt pengene jeg brukte. Shein har bedre kvalitet enn dette på en eller annen måte.
Klær av god kvalitet
Jeg digger det! Frakten gikk superfort med DSL (jeg bestilte den 24. og fikk varene den 27.), mye raskere enn å bestille fra USA. Jeg vet ikke hva andre har sagt, men jeg er virkelig fornøyd med produktene. Kvaliteten er bra, spesielt med tanke på prisen.
Poor customer service
Jeg hadde en forferdelig opplevelse med kundeservicen da jeg prøvde å legge inn en bestilling på nettet. Operatørene var lite hjelpsomme og klarte ikke å løse en teknisk feil på nettsiden deres til tross for flere forsøk. De kansellerte også bestillingen min og ba meg legge inn en ny uten å gi meg rabattert pris. Alt i alt var det en frustrerende opplevelse som kunne vært unngått med bedre kundeservice for netthandel.
Kjøp av høy kvalitet
Jeg har nettopp bestilt to ganger, og jeg er kjempefornøyd! Leveringstidene er raske med sporingsnummer, og forberedelsestiden for sending er minimal. Produktene er av høy kvalitet og akkurat som beskrevet størrelsesmessig. Jeg ble positivt overrasket over målene, for alt passet perfekt som forventet, og jeg har ikke trengt å returnere noe. Hver vare er pakket individuelt og har en offisiell etikett fra selskapet festet, som ikke bør fjernes hvis du må returnere noen varer. Jeg er en fornøyd og lojal kunde fra nå av!
Joggesko bestilt for en måned siden
Jeg bestilte noen joggesko her for en måned siden, men jeg har fortsatt ikke fått dem, til tross for flere e-poster. Når jeg ba om å få pengene tilbake, fikk jeg en brå melding om at det ikke var mulig. Dette er veldig dårlig service, og jeg burde ha sjekket anmeldelsene før jeg bestilte. Heldigvis betalte jeg med kredittkort, så jeg vil åpne en tvist med dem.
Skuffende opplevelse
Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse med denne nettbutikken, ikke bare innen mote, men den slår alle andre bransjer når det gjelder dårlig service. Den fortjener ikke engang en stjerne. Den skulle fått negative poeng, om det hadde vært mulig. Jeg prøvde å legge inn en bestilling tre ganger. Tre ganger fikk jeg bekreftelse, og så ble alle avlyst. Nå ber de meg om å legge inn bestillingen for fjerde gang til en høyere pris enn de forrige ordrene, fordi salget har avsluttet. Det er så frekt og latterlig av dem. Hold deg unna hvis du ikke vil kaste bort tiden din på dem.
vanskelig returprosess
Jeg slet skikkelig med å få returnert en pakke til selskapet. Selv om sporingen viste at pakken allerede var levert, insisterte de på at de aldri mottok den. De kom med mange unnskyldninger og til og med ba om bilde av kvitteringen for returpakken. Skulle ikke sporingen være nok? Jeg er usikker på om jeg faktisk får tilbakebetalingen min. Dette selskapet virker shady, og jeg vurderer å lage en politianmeldelse.
Mest stemmer anmeldelse
Joggesko bestilt for en måned
Jeg bestilte noen joggesko her for en måned siden, men jeg har fortsatt ikke fått dem, til tross for flere e-poster. Når jeg ba om å få pengene tilbake, fikk jeg en brå melding ... Les merDør: M. Yundt