Pets at Home - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Ordrer på nettet
Innen en måned etter at vi la inn bestillingen på nettet, har vi fortsatt ikke fått tilbake pengene for en bestilling som aldri kom. Det var vanskelig å komme i kontakt med kundeservicen, og til slutt måtte til og med butikkpersonalet hjelpe oss. Selv etter å ha sendt all nødvendig informasjon, fortsetter vi å vente på refusjonen. Det er frustrerende å tenke på at de har hatt pengene våre i en hel måned uten å levere varene.
Kjøpte et produkt og returnerte det
Jeg måtte levere tilbake en vare og sjekket ut prosessen på nettet. Ble hjulpet av en kjempehyggelig og effektiv rådgiver. Fikk tilbake pengene mine kjapt.
Hundeleker og hundemat
Jeg har forsøkt å bestille hundeleker og hundemat på nettet, men jeg har støtt på problemer med det nye designs av nettsiden. De ba om et mobilnummer for å fullføre bestillingen, men jeg har ikke mobil av ulike årsaker (dårlig dekning, kostnad, og jeg trenger rett og slett ikke en). Chat-funksjonen var ubrukelig fordi den stadig ba om bestillingsnummeret mitt, så jeg ga opp. Jeg ringte min lokale butikk, men de kunne ikke ta imot bestilling over telefon, faktisk prøvde jeg å oppgi fasttelefonnummeret mitt i mobilfeltet. Kom igjen, butikk, fiks dette!
Fish supplies
Jeg pleier å gå ofte til butikken, den har to ulike steder i nærheten av meg. Personalet der er veldig hyggelig og har mye kunnskap om fisk. De er alltid klare til å svare på spørsmålene mine og behandler kundene med respekt. Når jeg betaler for tingene mine, så spør de med en gang om jeg vil betale med VIP-kortet mitt, de tilbyr hjelp og ser etter eventuelle kuponger eller rabatter som kan hjelpe meg å spare penger. Jeg har alltid gode opplevelser i denne butikken, og liker bedre å handle personlig enn å bestille ting på nettet.
Mottok manglende vare
Jeg ble litt skuffet over at det manglet en vare i bestillingen min, så jeg ga bare fire stjerner. Imidlertid må jeg si at kundeserviceteamet fortjener fem store stjerner for å løse problemet mitt raskt, og nå har jeg endelig fått den manglende varen. Selv om jeg ikke har noe å utsette på kundeservice, er jeg litt nølende med å bestille på nett igjen. Jeg er redd for at det samme kan skje, og at de kanskje tror at jeg lyver.
Fuglematbestilling avbrutt
Jeg ble skikkelig skuffet over denne butikken da jeg bestilte fuglematen min for henting og fikk en melding dagen etter om at bestillingen min var avbrutt. Jeg var virkelig avhengig av maten, og nå må jeg vente på tilbakebetalingen min og betale for frakten fordi de ikke klarte å møte etterspørselen med hentingstjenesten... selv om nettsiden deres sier at de fortsatt tilbyr den tjenesten. Helt absurd, og jeg er lei av denne typen dårlig service.
Leveringsproblem
Jeg hadde en dårlig opplevelse med leveringen av varene jeg kjøpte fra butikken. Jeg bestilte online og forventet at varene skulle komme på lørdag, men dessverre kom de ikke som planlagt. Leveringsdatoen ble utsatt til tirsdag. Jeg tror boksen med varene ble skadet under transporten, som skjedde igjen. Kundeservicemedarbeideren var veldig hjelpsom og ga meg tilbake leveringskostnaden, og håndterte problemet på en fin måte. Jeg setter pris på at de tok seg av saken på en omsorgsfull måte.
Kjøpte to søte rottegutter
Jeg vil virkelig anbefale denne butikken! I dag fikk vi to søte rotter, de ansatte var så hyggelige og hjalp oss med å velge ut alt. De ga oss gode råd om rotter og hva vi skal se etter hvis de virker syke.
Hundens veterinærbehandling
Fantastisk service og hjelp fra kassa til å laste ned appen og få rabatter i fremtiden. Veterinærene ga oss flott service, råd og støtte med å behandle hunden vår og sette opp avtaler. Vi er veldig takknemlige!
Bestille flateormedisin
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med å bestille flatormedisin fra dette selskapet. Jeg har hatt mange problemer med å få behandlingen til å komme frem. De lovet meg gang på gang at den skulle bli sendt, men ingenting skjedde. Jeg har prøvd å kontakte dem tre ganger på chat, og sist gang ble jeg avbrutt før jeg fikk løst problemet. Jeg har bedt om å avslutte abonnementet mitt og få pengene tilbake, men de fortsetter bare å love at det vil bli ordnet. Spar pengene dine og tiden din, unngå dette selskapet når det gjelder flatormedisin.
Kjopte kattemat
Jeg var innom butikken og måtte kjøpe kattemat til familiekatten min. Det var så mye å bære, men en hyggelig fyr som het Harry kom til og hjalp meg med å få alt fra øverste hylle. Han var så snill og rask, hjalp meg med et smil og gjorde turen så mye enklere. Jeg ble virkelig imponert over hvor vennlig og hjelpsom han var. Tusen takk, Harry! Du gjorde dagen min så mye bedre.
Kattefoder og leker
Jeg hadde en skikkelig fin opplevelse på denne butikken. Folkene som jobbet der var utrolig hyggelige og hjelpsomme, og sjefen var virkelig en stjerne. Han var alltid klar for å gjøre litt ekstra for kundene og viste vei med et godt eksempel. Jeg ble imponert over hvor hardt han jobbet og hvordan han samhandlet med resten av gjengen. Alle fortjener ros for innsatsen sin - helt klart 5 stjerner!
Min ordre var skadet
Jeg hadde en ordre som var skadet da jeg mottok den, men jeg må virkelig rose kundeservicemedarbeideren jeg snakket med, hun het Kacey. Hun løste problemet mitt på et blunk og ordnet med en erstatning med en gang. Det er helt utrolig å oppleve så effektiv og løsningsorientert kundeservice, Kacey gjorde en virkelig god jobb. Jeg skulle ønske alle kunne være like flinke som henne. Tusen takk til Pets at Home for å ha så flott ansatt som Kacey.
Litter purchase
Jeg bestilte nylig kattesand på nettet fra en dyrebutikk, i håp om en praktisk og pålitelig tjeneste. Jeg har imidlertid blitt veldig skuffet over kvaliteten på leveransene jeg har mottatt. Emballasjen har blitt jevnt ødelagt, noe som resulterer i en rotete opprydding hver gang produktet ankommer. Som kunde som bor på en øy og er avhengig av nettkjøp, har dette vært en betydelig ulempe og har ført til at jeg har avbestilt gjentatte ordre. Jeg har funnet tjenesten å være utilfredsstillende og ikke verdt de små besparelsene som tilbys av butikken.
Min bestilling av veterinær kattemat
Det har vært så irriterende å prøve å bestille veterinær kattemat fra dere. Produktet er ikke tilgjengelig i butikken, så jeg tenkte å bestille det på nettet. Men hver gang jeg prøver å betale, har jeg støtt på problemer. Uansett om jeg prøver fra PC-en min eller med ulike kredittkort, så går betalingen aldri gjennom. Jeg prøvde til og med å slette informasjonskapsler, men det løste ikke problemet. Jeg prøver bare å kjøpe det min katt trenger, så det er virkelig frustrerende. Hvordan kan jeg få tak i maten jeg trenger hvis jeg ikke kan bestille den fra butikken?
Kjøpte loppebehandling og fikk råd om månedlige avdrag
I dag var jeg innom butikken igjen og jeg hadde en fin opplevelse. De ansatte var så vennlige og glade. Jeg snakket med butikksjefen, Per, som var veldig hjelpsom og ga meg informasjon om loppebehandling og betaling i avdrag. Jeg setter pris på rådene dine. Tusen takk!
Kjæledyrskjøp
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse på butikken. Personalet var ufornuftig og diskriminerende mot meg på grunn av autismen min. Jeg følte meg skremt og forferdet over måten de behandlet meg på. Ser ut til at de trenger opplæring når det gjelder å håndtere kunder med spesielle behov. Har til og med fått beskjed om at jeg ikke får lov til å kjøpe dyr fra den butikken eller andre butikker nasjonalt. Dette er helt uakseptabelt.
Kjøpte hundemat
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med denne tjenesten. Alle ordrene mine kommer for sent, og det virker som om de ikke bryr seg om hundene våre i det hele tatt. Kundeservicen deres er rett og slett elendig - de har alltid unnskyldninger for hvorfor ordrene er forsinket, og de virker ikke interesserte i å hjelpe. Det er frustrerende når de bare avbryter samtalen min og ikke svarer når jeg ringer. Det er synd at hundene våre lider på grunn av denne dårlige servicen.
Kjop av varer
Jeg ble litt skuffet da de ikke ville høre på meg og nektet å gi meg refusjon for betalingen. Jeg prøvde å forklare hvorfor jeg ikke trengte varen eller ønsket et abonnement, men det ble avvist.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøpte hundemat
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med denne tjenesten. Alle ordrene mine kommer for sent, og det virker som om de ikke bryr seg om hundene våre i det hele tatt. Kundeservicen de... Les merDør: Stacy