Newchic - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
klær og sko
Jeg synes virkelig at kundeservicen til dette selskapet er helt forferdelig. Bestillingene mine kommer alltid for sent, og hvis jeg ikke følger opp, blir de bare stående fast i månedsvis. De viser ærlig talt ingen anstendighet eller innsats.
2 bluser
Jeg bestilte to bluser den 12. april og ventet å få dem levert innen 29. april. Da ingenting skjedde, sendte jeg en e-post til vipservice@newchic.com den 1. mai for å høre hva som hadde skjedd. Etter to dager fikk jeg svar om at blusene ikke var tilgjengelige lenger, og at jeg ville få pengene tilbake. Selv om jeg ikke fikk klærne, må jeg si at jeg ble positivt overrasket over hvor raskt de handlet og tilbakebetalte pengene. Hvis du har spørsmål, så ikke nøl med å sende en e-post til adressen nevnt ovenfor!
3 sett i størrelse small
Jeg bestilte 3 sett i størrelse small fra nettstedet ditt fordi bildene så fine ut, men det var en hel rekke problemer gjennom hele bestillingsprosessen. Først fikk jeg ingen bekreftelsesmail på ordren min, jeg fikk bare masse reklame. Etter tre uker fikk jeg til slutt beskjed om at pakken var i Norge, men den ble returnert til avsender før den plutselig dukket opp i postkassen min uten forvarsel. To av settene manglet, og det siste var i feil størrelse. Det var heller ingen returlapp i pakken. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men de sa at brukeren min ikke eksisterte.
Kjøpte kjole
Jeg kjøpte en kjole fra dette selskapet og ble skuffet over kvaliteten. Jeg måtte vente en hel måned før kjolen endelig kom. Dessverre var stoffkvaliteten veldig dårlig og mye tynnere enn jeg forventet. Prisen jeg betalte føltes urettferdig høy, og da jeg ba om å returnere kjolen, fikk jeg bare 50% av pengene tilbake. Skikkelig dårlig! Nå må jeg stresse for å finne en annen kjole til barnebarnets dåp. Totalt misfornøyd med opplevelsen.
bestilling av teppe og rengjøringsmiddel
Jeg bestilte et teppe og rengjøringsmiddel forrige søndag, men har ikke fått svar på de to e-postene jeg sendte angående bestillingen min. Pengene er allerede trukket fra kontoen min, men jeg har ikke fått informasjon om når varene kommer eller om de faktisk vil bli sendt i det hele tatt.
Kjole og jakke
Jeg kjøpte nylig en kjole og jakke fra dette selskapet, og ærlig talt så er jeg ganske skuffet over kvaliteten. Klærne virker billige og ikke spesielt holdbare, samtidig som prisen var altfor høy i forhold til hva jeg fikk. Jeg føler meg litt lurt og har tenkt å returnere varene så fort som mulig.
klær, misfornøyd, varsel
Jeg ble veldig skuffet over kjøpet mitt fra butikken. Bildene på nettsiden viste noe helt annet enn det jeg faktisk fikk. Selv om de prøver å forklare det med lys og vinkler, er det tydelig at produktet ikke stemmer overens med bildene. Det er så irriterende å bli lurt på denne måten. I tillegg var det umulig å returnere varen, så jeg endte opp med å kaste bort penger på et dårlig produkt. Jeg kommer definitivt ikke til å handle der igjen.
Bukse og bluse, mottatt feil Kjole
Jeg bestilte en bukse og bluse, men fikk en stygg kjole i stedet. Jeg betalte dessverre ved levering, og nå har jeg problemer med å finne igjen selskapet.
Anskaffelser i medium størrelse
Jeg kjøpte varer i medium størrelse, men en av dem var altfor stor. Når jeg prøvde å returnere plagget, ble jeg bedt om å betale for returfrakten selv. Synes du ikke det er dårlig kundeservice og helt uakseptabelt?
Skuffende kjøp
Jeg kjøpte en genser som så helt annerledes ut enn bildet på nettsiden. Stoffet var dårlig og kvaliteten var ikke engang i nærheten av hva som ble vist. Jeg ble virkelig skuffet over dette kjøpet og kommer sannsynligvis ikke til å handle her igjen.
Min vare returprosess
Jeg ble veldig frustrert da jeg forsøkte å returnere en vare, men kunne ikke finne kvitteringen eller fakturaen. Kundeservicen var dårlig og jeg følte meg lurt. Nå tenker jeg på å be om hjelp fra myndighetene.
To klær
Jeg bestilte to klær i mars, og de skulle egentlig komme den 7. april. Men nå er det allerede den 30. april, og statusen på bestillingen er fremdeles den samme som i begynnelsen. Jeg prøvde å kontakte selskapet, og personen jeg snakket med fortalte meg at det ville ta ytterligere 15 dager på grunn av mangel på produkter. Så nå er jeg bare nødt til å vente på den nye bestillingen.
Min bestilling av en skinnjakke i november 2019
Jeg bestilte en skinnjakke fra Newchic i november 2019 og betalte for den også. Det er dessverre slik at jeg aldri har mottatt jakken noen gang. Etter å ha ventet en stund, forsøkte jeg å finne bestillingen min på Newchic sin nettside, men kunne ikke finne den noe sted. Dette har virkelig vært en skuffende opplevelse for meg, og jeg vil råde andre til å unngå dette selskapet.
Kjole med blomstermønster
Jeg kjøpte en nydelig kjole med blomstermønster, men dessverre krympet den mye etter den første vasken. Kjolen satt veldig stramt i starten, men den begynte å strekke seg ut etter hvert som jeg brukte den, og passet fint igjen. Jeg var skuffet over at kvaliteten virket dårligere etter vask, men heldigvis løste det seg for meg.
Klær og tilbehør
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet. Bestillingen min kom ikke i det hele tatt som jeg hadde valgt, og kvaliteten var veldig dårlig. Produktene virket billig og ikke verdt prisen jeg betalte. Kundeservicen var heller ikke bra, de var lite hjelpsomme når jeg prøvde å løse problemet mitt. Jeg kommer ikke til å anbefale dette selskapet til andre kunder, det virker som de driver med lureri.
Klær av dårlig kvalitet
Jeg føler meg skikkelig lurt av denne nettsiden. Klærne jeg bestilte var av skikkelig dårlig kvalitet - de så overhode ikke ut som bildene på nettsiden. I tillegg var størrelsene helt feil, og ingenting passet skikkelig. Ikke engang en returlapp fulgte med pakken, så det har vært umulig å få tak i dem for å returnere varene. Jeg har prøvd å kontakte dem siden juli, men har ikke lyktes. Jeg er skuffet over den elendige kundeservicen og den dårlige kvaliteten på produktene.
Uheldig feilforsendelse
Jeg bestilte en gullkjole som jeg gledet meg til å ha på meg, men da jeg endelig åpnet pakken, var det bare en gammel, slitt svart genser i stedet. Etter å ha sendt flere e-poster og prøvd å få tilbake pengene mine, fikk jeg bare automatiske svar og dårlige unnskyldninger. Alt i alt var det virkelig en dårlig opplevelse og en total bortkastet tid!
Produkter av dårlig kvalitet
Jeg hadde en dårlig opplevelse med bestillingen min fra dere. Den kom i flere deler og var vanskelig å få levert til et utleveringssted. Leveringen tok veldig lang tid, og t-skjorten jeg mottok var av dårlig kvalitet. Den klør og rakner, og trykket er ikke behagelig mot huden. Synd, fordi stilen virket veldig lovende på bildene.
Buksene som mangler
Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med dette selskapet. Bestilte en bukse, men fikk bare den ene delen. I tillegg var fargen annerledes enn hva som ble beskrevet, og å returnere den har vært et mareritt. Jeg forventer å få pengene tilbake eller så må jeg vurdere å gå til rettslige skritt.
Mest stemmer anmeldelse
Produkter av dårlig kvalitet
Jeg hadde en dårlig opplevelse med bestillingen min fra dere. Den kom i flere deler og var vanskelig å få levert til et utleveringssted. Leveringen tok veldig lang tid, og t-skj... Les merDør: kyle