Newchic Anmeldelser

: 19

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

11% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-29
2 bluser
Jeg bestilte to bluser den 12. april og ventet å få dem levert innen 29. april. Da ingenting skje...Les mer
Stefanie

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-11
klær og sko
Jeg synes virkelig at kundeservicen til dette selskapet er helt forferdelig. Bestillingene mine k...Les mer
blaze

Mest stemmer anmeldelse

  2024-03-24
klær, misfornøyd, varsel
Jeg ble veldig skuffet over kjøpet mitt fra butikken. Bildene på nettsiden viste noe helt annet e...Les mer
Adriel McLaughlin

Anmeldelser (19)

  (1)

 (1)

  (11)

  (6)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    2 bluser

    Jeg bestilte to bluser den 12. april og ventet å få dem levert innen 29. april. Da ingenting skjedde, sendte jeg en e-post til vipservice@newchic.com den 1. mai for å høre hva som hadde skjedd. Etter to dager fikk jeg svar om at blusene ikke var tilgjengelige lenger, og at jeg ville få pengene tilbake. Selv om jeg ikke fikk klærne, må jeg si at jeg ble positivt overrasket over hvor raskt de handlet og tilbakebetalte pengene. Hvis du har spørsmål, så ikke nøl med å sende en e-post til adressen nevnt ovenfor!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    klær og sko

    Jeg synes virkelig at kundeservicen til dette selskapet er helt forferdelig. Bestillingene mine kommer alltid for sent, og hvis jeg ikke følger opp, blir de bare stående fast i månedsvis. De viser ærlig talt ingen anstendighet eller innsats.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    3 sett i størrelse small

    Jeg bestilte 3 sett i størrelse small fra nettstedet ditt fordi bildene så fine ut, men det var en hel rekke problemer gjennom hele bestillingsprosessen. Først fikk jeg ingen bekreftelsesmail på ordren min, jeg fikk bare masse reklame. Etter tre uker fikk jeg til slutt beskjed om at pakken var i Norge, men den ble returnert til avsender før den plutselig dukket opp i postkassen min uten forvarsel. To av settene manglet, og det siste var i feil størrelse. Det var heller ingen returlapp i pakken. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men de sa at brukeren min ikke eksisterte.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte kjole

    Jeg kjøpte en kjole fra dette selskapet og ble skuffet over kvaliteten. Jeg måtte vente en hel måned før kjolen endelig kom. Dessverre var stoffkvaliteten veldig dårlig og mye tynnere enn jeg forventet. Prisen jeg betalte føltes urettferdig høy, og da jeg ba om å returnere kjolen, fikk jeg bare 50% av pengene tilbake. Skikkelig dårlig! Nå må jeg stresse for å finne en annen kjole til barnebarnets dåp. Totalt misfornøyd med opplevelsen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    bestilling av teppe og rengjøringsmiddel

    Jeg bestilte et teppe og rengjøringsmiddel forrige søndag, men har ikke fått svar på de to e-postene jeg sendte angående bestillingen min. Pengene er allerede trukket fra kontoen min, men jeg har ikke fått informasjon om når varene kommer eller om de faktisk vil bli sendt i det hele tatt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjole og jakke

    Jeg kjøpte nylig en kjole og jakke fra dette selskapet, og ærlig talt så er jeg ganske skuffet over kvaliteten. Klærne virker billige og ikke spesielt holdbare, samtidig som prisen var altfor høy i forhold til hva jeg fikk. Jeg føler meg litt lurt og har tenkt å returnere varene så fort som mulig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    klær, misfornøyd, varsel

    Jeg ble veldig skuffet over kjøpet mitt fra butikken. Bildene på nettsiden viste noe helt annet enn det jeg faktisk fikk. Selv om de prøver å forklare det med lys og vinkler, er det tydelig at produktet ikke stemmer overens med bildene. Det er så irriterende å bli lurt på denne måten. I tillegg var det umulig å returnere varen, så jeg endte opp med å kaste bort penger på et dårlig produkt. Jeg kommer definitivt ikke til å handle der igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bukse og bluse, mottatt feil Kjole

    Jeg bestilte en bukse og bluse, men fikk en stygg kjole i stedet. Jeg betalte dessverre ved levering, og nå har jeg problemer med å finne igjen selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Anskaffelser i medium størrelse

    Jeg kjøpte varer i medium størrelse, men en av dem var altfor stor. Når jeg prøvde å returnere plagget, ble jeg bedt om å betale for returfrakten selv. Synes du ikke det er dårlig kundeservice og helt uakseptabelt?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skuffende kjøp

    Jeg kjøpte en genser som så helt annerledes ut enn bildet på nettsiden. Stoffet var dårlig og kvaliteten var ikke engang i nærheten av hva som ble vist. Jeg ble virkelig skuffet over dette kjøpet og kommer sannsynligvis ikke til å handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min vare returprosess

    Jeg ble veldig frustrert da jeg forsøkte å returnere en vare, men kunne ikke finne kvitteringen eller fakturaen. Kundeservicen var dårlig og jeg følte meg lurt. Nå tenker jeg på å be om hjelp fra myndighetene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    To klær

    Jeg bestilte to klær i mars, og de skulle egentlig komme den 7. april. Men nå er det allerede den 30. april, og statusen på bestillingen er fremdeles den samme som i begynnelsen. Jeg prøvde å kontakte selskapet, og personen jeg snakket med fortalte meg at det ville ta ytterligere 15 dager på grunn av mangel på produkter. Så nå er jeg bare nødt til å vente på den nye bestillingen.


Andre så også på