Dresslily - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjapt levert på bare to uker i Norge
Rask levering på bare to uker her i Norge! Produktet var akkurat som beskrevet. Jeg er veldig fornøyd med bestillingen min. Tusen takk!
Kjøpte etter størrelsesskjema, men plagget var fortsatt for lite og av dårlig kvalitet.
Jeg bestilte et plagg fra denne nettsiden og fulgte størrelsesskjemaet nøye. Dessverre var plagget jeg fikk altfor lite, og stoffet var av dårlig kvalitet. Jeg ble virkelig skuffet over produktets kvalitet, spesielt etter å ha gjort alt for å velge riktig størrelse.
Kjopte klær som er for sma og darlig kvalitet
Å nei, jeg kjøpte meg klær og de passer ikke i det hele tatt. De er altfor små og ser veldig billige ut. Prøvde å kontakte kundestøtten for å få refusjon, men den ene måten vi har, fungerer ikke i det hele tatt! Jeg er så irritert!
Min bestilling forsvant, aldri mottatt!
Jeg bestilte noe for 2 måneder siden, men har fortsatt ikke mottatt det! Jeg har ikke fått noen oppdateringer om bestillingen min eller informasjon om frakten. Det virker som om 'fraktselskapet deres' markerer pakken som levert lenge før de faktisk prøver å levere den! Hvordan er det i det hele tatt mulig? Og så prøver de å bruke det som bevis. Det er helt utrolig svindel!
Ekspresslevering
Jeg bestilte med ekspresslevering for å få varene raskt, men etter 2 uker fikk jeg beskjed om at varene ikke engang hadde blitt sendt enda. Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra selskapet, og jeg er ganske misfornøyd med hele situasjonen. Hvorfor tilby ekspresslevering hvis de ikke kan holde det de lover? Jeg forventer bedre service og kommunikasjon fra dem.
Skuffende
Jeg har vært fast kunde her i lang tid, men jeg må ærlig si at kvaliteten har blitt dårligere og dårligere. Virker som om det alltid er varer som mangler, og forrige gang jeg bestilte var en skikkelig katastrofe. Av de tre tingene jeg bestilte, var to av dem ikke med i pakken. Og når den siste tingen endelig kom, var den første allerede utsolgt... Og den andre hadde størrelse XXL på lappen, men var faktisk en S. Det er bare tull, synes jeg!
tre ting, over $100
Jeg bestilte tre ting, men de sendte det til feil adresse. Selv om det var deres feil, ville de ikke refundere eller sende en erstatning. Skikkelig dårlig kundeservice og opplevelse. Ikke verdt å handle der!
Underskrift i nød
Jeg kjøpte noen klær som ikke passet meg, og forsøkte å returnere dem. Men kundeservicen deres er helt elendig. Jeg får ingen svar, ingen hjelp, bare feilmeldinger når jeg prøver å kontakte dem. Klærne ser ikke ut som bildene, og størrelsene er helt feil. Dette har vært totalt bortkastet tid og penger. Jeg ville anbefale å unngå dem for enhver pris.
Bestillinger ikke mottatt
Jeg bestilte fem brudepikekjoler, men de har enda ikke ankommet! Dette var første gang jeg handlet på denne nettsiden, og det har virkelig vært en stor skuffelse! Jeg burde ha søkt og lest anmeldelser før jeg bestilte her. Jeg har prøvd å sende e-post og spore bestillingen, men det fungerer ikke. Nettsiden gjenkjenner ikke e-postadressen min, og e-postprofilbildet er av en asiatisk mann istedenfor nettsidelogo'en! Jeg har rapportert dette som svindel til kredittselskapet mitt! Jeg vil ha pengene mine tilbake! Nettsiden heter "leely uk", men virker å være tilknyttet en annen nettside.
Kjøpte 3 varer, mottok bare én...
Jeg bestilte 3 ting og fikk bare en, og det var ikke engang det jeg bestilte! I tillegg måtte jeg vente veldig lenge, jeg tror virkelig at denne siden er en svindel! Jeg er sint! Jeg håper de gir meg full refusjon! 😱🤬🤬🤯🤕🤕
Oppgitt, ventet aldri.
Dresslilly er et svindlerselskap! For to måneder siden bestilte jeg klær, men jeg har ennå ikke mottatt pakken min. De ga meg ingen informasjon om forsinkelsene eller hvorfor pakken ikke ble sendt. Kundeservicen deres var ubrukelig og kunne ikke gi meg noen forklaring. Jeg er veldig skuffet over opplevelsen min med dette selskapet.
Min bestilling av en kjole i to størrelser
Jeg føler meg litt stressa fordi jeg fortsatt ikke har fått bestillingen min. For 11 dager siden bestilte jeg to forskjellige størrelser av en kjole, men har ikke fått noen bekreftelse eller informasjon fra selskapet. Har prøvd å nå dem gjennom e-post, chat og til og med på Instagram, men har ikke hørt noe tilbake. Begynner faktisk å lure på om dette selskapet er en svindel, det er jo null kommunikasjon fra deres side.
genserkjole
Bestilte meg en genserkjole tidligere i november, og nå står det bare "behandling" for bestillingen min. Etter å ha lest gjennom disse anmeldelsene, begynner jeg å få en dårlig følelse og tror nesten at den fine vinterkjolen min kanskje aldri kommer.
Øredobber og smykker
Jeg bestilte først noen øredobber og smykker som jeg var veldig fornøyd med, men en av de var ødelagt når jeg mottok dem. Det var litt irriterende, men ellers gikk det greit. Neste gang bestilte jeg to ganger, altså to pakker, men jeg fikk aldri noen av dem (det var i desember for snart to år siden). Det var kjempe skuffende! Hvis bare de hadde tatt ansvar for pakkene som aldri kom, hadde det vært greit! Men nå er pengene tapt, det var omtrent 500 kroner! Det er utrolig stress å måtte skrive til dem om slike ting også.
En kjole
Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt! Kjolen jeg bestilte passet perfekt, og kvaliteten var akkurat som jeg forventet. Tidligere har jeg kjøpt fra lignende sider som Wish og Temu, men har alltid hatt problemer med levering og dårlig kvalitet. Hos Dresslily ble jeg positivt overrasket over hvor fort varene kom og alt var i god stand. Jeg hadde en kjempefin opplevelse med Dresslily, og kommer definitivt til å handle der igjen.
Purchased six items, faced availability issues
Jeg gjorde nylig et kjøp fra nettsiden og ble veldig skuffet over opplevelsen. Jeg bestilte seks ting, men fikk raskt beskjed om at de ikke var tilgjengelige, selv om de fortsatt var oppført på nettsiden. Etter litt frem og tilbake, ble jeg fortalt at fem av tingene ville bli sendt innen 1 til 3 dager, men en var ikke tilgjengelig. Jeg ba om at den ikke tilgjengelige tingen ble fjernet og refundert mens resten ble sendt, bare for å bli fortalt at ingen av de andre tingene faktisk var tilgjengelige. Jeg har bedt om refusjon og venter fortsatt på svar. Alt i alt har opplevelsen min med nettsiden vært frustrerende og uprofesjonell.
Beklager opplevelsen
Dette er så skuffende! Jeg bestilte en produkt og den skulle komme om 9-12 dager, men etter 23 dager er den fortsatt ikke sendt. Jeg prøvde å kontakte kundeservice ved å opprette en "ticket", men de sa at ordrenummeret mitt var feil. De nektet for at jeg hadde bestilt noe og kunne ikke hjelpe meg. Jeg oppdaget at de egentlig er basert i Hong Kong, til tross for at nettsiden deres sa at de var i California. Nå prøver jeg å få kredittkortselskapet mitt til å tviste avgiften.
Kjopte en høstjakke
Jeg bestilte en høstjakke og trodde den ville være laget av tykt stoff, men da jeg åpnet pakken oppdaget jeg at den var veldig tynn! Ser bra ut på nettet, men i virkeligheten er den ikke egnet for høstværet i det hele tatt. Ble veldig skuffet over kvaliteten.
Fine klær, rask levering
Jeg fikk de fine klærne mine veldig fort. De var så fine og passet perfekt! Først måtte jeg bare måle lengden på dem for å være sikker på at de passet. Jeg gleder meg virkelig til å bruke dem nå!
Kjøp av klær online
Jeg ble skikkelig lurt av en reklame på Facebook og havnet på denne nettsiden. For en svindel! Klærne jeg fikk var skikkelig dårlige og så helt annerledes ut enn på bildene. Aldri mer!
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av vare på nettstedet
Jeg hadde problemer med å lage et returskjema for en vare som var for liten og dårlig designet. Nettstedet ga meg en feilmelding hver gang jeg prøvde å opprette en billett, uans... Les merDør: F. Hirthe