Nasty Gal Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Flott kundeservice - Takk, Georgia!
Georgia svarte meg veldig fort og var supert hjelpsom og fikset problemene mine rett away! En veldig hyggelig opplevelse, tusen takk!
Kjøpte kjoler
Jeg likte veldig godt de kjolene jeg bestilte fra dere, men dessverre passet de ikke meg. Jeg måtte sende dem i retur, og Andrew var veldig hjelpsom med å håndtere dette, spesielt siden nettportalen min ikke fungerte som den skulle. Kundeservicen var virkelig profesjonell og effektiv, noe som gjorde hele prosessen mye enklere.
Kjøpte en kjole
Det var så gøy å kjøpe en kjole her! De ansatte var kjempehyggelige og hjelpsomme, spesielt Jessica. Hun var tålmodig og profesjonell, og ga virkelig fantastisk kundeservice!
Kjøp av klær
Jeg bestilte noen klær fra dem, men jeg er veldig misfornøyd med deres returprosess. For en og en halv måned siden sendte jeg tilbake to varer og fulgte instruksjonene deres. Når jeg ba om tilbakebetaling, sa de at de ikke kunne spore fraktseddelen de sendte meg. De sa at jeg trenger en kvittering fra postkontoret for å få tilbakebetalingen. De sa også at de ikke kunne finne ordrenummeret mitt. Nå har jeg tapt 200 dollar. De har ikke en telefon å ringe, bare chat, og jeg blir stadig kontaktet av forskjellige personer. Jeg har lest at dette har skjedd med andre kunder også, så vær forsiktig med kjøpene deres der.
Sjakket kjøp
Jeg kjøpte en kjole som virket helt feil for meg, den passet ikke min stil i det hele tatt. Men heldigvis var kundeservicen super og de ga meg full refusjon. Så nå har jeg gitt kjolen til veldedighet, bedre at noen andre kan få glede av den!
Kjøpte klær, returnerte
Jeg slet med å sende tilbake to klær fordi returportalen ikke kunne finne bestillingen min. Det var skikkelig irriterende. Men da jeg ringte kundeservice, fikk jeg hjelp fra en veldig hyggelig person som ordnet alt for meg uten noe stress. Takk til Teresa G. og hennes effektive hjelp, fikk jeg løst problemet raskt og enkelt.
Bukse med hull
Etter at jeg fikk en bukse med hull i, var det lett å få en rask refusjon fra Jesie. Det var bare to e-poster, og så var alt i orden. Butikkens svar kom også veldig kjapt og var vennlig!
Nydelige klær
Jeg hadde et problem med en bestilling, men Courtney var virkelig flink og løste det raskt og med omsorg. Jeg er så takknemlig for den gode hjelpen!
Effektiv kundeservice
Jeg hadde litt trøbbel med bestillingen min og måtte ringe kundeservice for hjelp. Etter å ha ventet litt, kom jeg til Georgia, en servicekonsulent. Hun fikset problemet mitt veldig fort og jeg vil bare si tusen takk for den fantastiske hjelpen hennes.
returprosess
Jeg hadde noen problemer med tilbakebetalingen av en retur på nettsiden, men de ansatte var virkelig hjelpsomme. Spesielt Andrew, som håndterte tilbakebetalingen min! Det var en feil med tilbakebetalingen, men de ansatte var effektive og løste problemet raskt og profesjonelt. Jeg satte virkelig pris på den gode kundeservicen og hvor hjelpsomme de var gjennom hele prosessen.
Min bestilling
Adressen er til et apotek i sentrum av byen, rett ved siden av stasjonen. Tenk bare på hvor knotete det kan være å finne frem dit.
Bestillingsmekling
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med bestillingsmeklingen min på nettbutikken. Maria G var utrolig hjelpsom og rask med å ordne tilbakebetalingen for et produkt jeg hadde bestilt i feil størrelser. Jeg vil definitivt anbefale denne butikken til venner og familie. Kundeservicen var fantastisk, og jeg er veldig fornøyd med hele opplevelsen min.
Return assistance via text
Dere, la meg fortelle dere om opplevelsen min med å prøve å returnere noe. Bestillingen min var ingen steder å finne, og jeg ble frustrert. Men så kom Andrew svevende inn og reddet dagen ved å sende meg en QR-kode via tekstmelding. Det var så praktisk å kunne ordne alt over tekstmelding, og Andrew var kjempehyggelig gjennom hele prosessen.
gavekort
Jeg vant et gavekort fra en konkurranse på Instagram, men da jeg prøvde å bruke resten av det tidligere i år, fant jeg ut at det hadde gått ut på dato uten at jeg visste det hadde en utløpsdato. Da jeg kontaktet kundeservicen deres for å be om hjelp til å forlenge gavekortet mitt, ble jeg brutalt fortalt at dette ikke var mulig. Etter å ha vært en lojal kunde i mange år, er jeg sjokkert og skuffet over deres mangel på omtanke for kundene sine, og jeg vil ikke handle hos dem igjen. Jeg håper prisøkningene deres ikke er et dekke for at de driver dårlig forretning, men det ville ikke overraske meg om dette er måten de snakker til kundene sine på. Jeg vil anbefale at deres representant Renzo tar et kurs i kundeserviceferdigheter.
Mine klær ble stjålet
Klærne mine ble faktisk stjålet av en fyr med en kost mens jeg var utenfor porten. Jeg ble helt knust og tenkte at jeg kom til å miste alle de fine klærne mine. Men jeg hadde flaks fordi jeg klarte å sende inn bevis, og så hjalp Jade meg med å få ordren min tilbake på vei til meg!
Bestilling med problemer
Johnalfred var utrolig hjelpsom med problemene mine med bestillingen, og fant en løsning som passet meg perfekt. Kundeservicen var rask og effektiv, og jeg ble virkelig imponert over hvor flinke de var til å takle mine bekymringer. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen på grunn av Johnalfreds ekspertise og vennlighet. Jeg kommer definitivt til å fortsette å handle her på grunn av den gode opplevelsen jeg hadde med kundeservicen.
Kjøpsprosess
Jeg hadde en kjempe god opplevelse med kundeservicen! Jeg rotet litt til det under returprosessen, men personen jeg snakket med var super rask, effektiv og hyggelig. De hjalp meg med å løse alt på null komma niks. Takk skal du ha!
Mest stemmer anmeldelse
Kjøpsprosess
Les mer