Lampegiganten - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilte lamper til Norge
Jeg var faktisk ganske fornøyd med både utvalget og prisene på nettsiden. Desverre tok det altfor lang tid før varene endelig ble levert, og når de endelig kom, var innpakningen elendig. Jeg ble skikkelig overrasket over at ingenting knuste på veien.
Bestilling av lampe
Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte lampen hos dere. Bestillingen gikk kjempebra, og jeg fikk akkurat det jeg betalte for. Lampen kom fort og var i perfekt stand, jeg er kjempefornøyd med produktet. Tusen takk for en flott handelsopplevelse!
Kjøp av lampe
Innkjøpsprosessen var virkelig en prøvelse fra start til slutt. Jeg må si, ventetiden var rett og slett uutholdelig lang, og dessverre var det mange forsinkelser i leveringen. Det er åpenbart at varene vi bestilte kommer fra utlandet, noe som dessverre fører til enda lengre ventetid. Alt i alt synes jeg det var en veldig tungvint opplevelse. Selv om lampen er fin og akkurat som forventet, blir den dessverre litt overskygget av den dårlige kjøpsopplevelsen.
Ødelagt lampe og dårlig returbehandling
Jeg ble skikkelig skuffa over opplevelsen min med nettsida. Lampene mine kom knust i posten, og det var skikkelig kjipt å måtta ha kontakt med Klarna angående en faktura som dei sa var ubetalt, sjøl om returen var mottatt av selskapet. Forventa bedre kundeservice og oppfølging, liksom.
Lysende kjøp
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med å kjøpe en lampe hos dere. Prisen var god, og lampen var virkelig pen. Men dessverre ble hele gleden ødelagt av leveringen med PostNord. De prøvde hele fem ganger å levere pakken midt i arbeidstiden, og nektet å levere den til post i butikk fordi pakken var sendt som en bedriftspakke. Etter utallige telefonsamtaler klarte jeg til slutt å få pakken før den ble sendt tilbake. Det er synd at PostNord ødela en så flott lampeopplevelse.
Min bestilling av taklampe
Jeg kjøpte en ny taklampe til hjemmet mitt og det var ikke en bra opplevelse. Jeg valgte å bestille fra dere på grunn av det store utvalget av lamper, men det gikk ikke som planlagt. Pakken ble forsinket og da den endelig kom, ble den ikke engang levert til meg. Jeg måtte dra til postkontoret selv for å hente den, noe som var veldig irriterende. Det virker som om transportøren dere bruker i Norge ikke har god service i det hele tatt.
Lampebestilling, Lindby 9621469
Jeg var veldig fornøyd med bestillingen min hos dere. Hele prosessen gikk veldig bra, og jeg fant det jeg lette etter uten problemer. Produktene jeg bestilte var av god kvalitet, og leveringen var rask og effektiv. Dessverre manglet det en glasskule til lampen (type B) jeg bestilte. Det skulle være 20, men det var bare 19. Vi vil ta kontakt med dere angående den manglende glasskulen.
lamper, pærer, lyspærer
Jeg kjøpte noen lamper og pærer fra denne butikken, og de kom veldig raskt i posten. Dessverre var det noen feil på lampene, men da jeg tok kontakt med kundeservice var de veldig hjelpsomme og ga meg tilbake pengene mine med én gang. Jeg ble virkelig imponert over hvor lett det var å løse problemet mitt.
Lamper, høye forventninger.
Jeg bestilte noen lamper fra denne nettsiden med store forhåpninger, men ble litt skuffet da de endelig kom. Noen av lampene var ødelagte, og det virket som om kvaliteten ikke var så bra som jeg hadde håpet. Det virket også som om lampene hadde en billig "made in China" følelse over seg.
Det var en gooddeal på produktet i forhold til butikken!
Produktet var mye billigere enn i butikken, men jeg måtte vente ganske lenge før jeg endelig fikk det. Forsendelsen kunne spores, og jeg fikk flere meldinger om levering etterhvert. Jeg vil anbefale det hvis du har litt tålmodighet.
Lampe kjempefin
Lampen var veldig fin, men leveringstiden var helt håpløs! Jeg bestilte lampen og forventet leveringstiden, men den kom mye senere enn det som ble oppgitt. Jeg fikk bare en unnskyldning på e-post uten noen god forklaring. Det virker som om de har en del varer merket som "på lager" som egentlig ikke er det. Ærlighet varer lengst!
Stillegående vifte
Da jeg endelig fikk viften min, ble jeg utrolig glad fordi den var helt stille! Den er perfekt å ha på soverommet mitt, og det er deilig å kunne sove uten viftebråk i bakgrunnen. Jeg synes viften er veldig fin, og jeg vil virkelig anbefale den til alle! Noe å huske på er at det er viktig at boltene ikke er for lange, ellers vil ikke kontrollboksen passe. De bør være maks 1 cm fra takfestet for at alt skal være perfekt.
Enkel bestilling og rask levering
Jeg ble kjempefornøyd med kjøpet mitt hos dere. Det var superlett å bestille, og varen kom mye raskere enn jeg trodde. Ble virkelig positivt overrasket over hvor greit og kjapt alt gikk. Og varen var akkurat slik jeg hadde håpet på, så jeg er kjempefornøyd. Tusen takk for en flott opplevelse!
Feil lampe, rask løsning.
Jeg bestilte en lampe fra nettbutikken, men da jeg fikk pakken, innså jeg at det var en annen lampe enn den jeg hadde bestilt. Jeg ringte kundeservice med en gang for å fortelle om feilen. Jeg ble positivt overrasket over hvor fort de løste problemet. Kundeservicen var veldig profesjonell og hjelpsom, og de tilbakeførte beløpet umiddelbart. Jeg fikk til og med beholde den feilsendte lampen, noe som var en hyggelig overraskelse. Det viser virkelig at de setter kundetilfredshet høyt.
Min bestilling
Produktet er virkelig bra, men emballasjen var skadet og det tok hele 20 dager før det kom frem. Leveringen skuffet meg virkelig, med altfor lang ventetid og en dårlig pakke. Det trengs virkelig forbedringer når det gjelder leveringstid og kvaliteten på emballasjen for å gi en bedre totalopplevelse.
Bestilte to lamper som aldri ankom
Jeg bestilte to lamper fra nettstedet, men de ble desverre aldri levert. Etter å ha ventet en stund, bestemte jeg meg for å returnere dem. Jeg fulgte alle returprosedyrene, men fikk ingen tilbakemelding eller bekreftelse fra selskapet. Til slutt måtte jeg ordne dette gjennom Klarna, noe som var ekstra brysk. Etter denne dårlige opplevelsen har jeg ikke hatt lyst til å handle der igjen. Det er synd at en ellers lovende handel endte på en slik skuffende måte.
Bestilling kansellert
Jeg bestilte en lampe, men fikk beskjed om at ordren ble kansellert på grunn av en ugyldig adresse. Jeg synes det er veldig merkelig, siden adressen min er registrert i folkeregisteret og jeg pleier å få pakker uten problemer. Synes det er urimelig at jeg må få pakker levert hjem på døren, siden de fleste av oss ikke er hjemme på dagtid for å ta imot varer. Jeg er veldig skuffet over denne dårlige servicen og vil ikke anbefale det til andre.
Lamp purchase
Det tok litt tid før lampen kom etter vi hadde bestilt den, men det sto jo at den ikke var på lager da vi bestilte så det er greit. Den ble også litt forsinket et par ganger, men vi fikk god oppdatering underveis fra butikken. Da den endelig kom til Norge, tok det noen dager før vi fikk den, antar det var tollen som tok litt tid.
Vegglampe med ledning og bryter
Jeg er kjempefornøyd med det siste kjøpet mitt av en vegglampe med ledning og bryter. Den er så utrolig vakker og skaper en koselig stemning i rommet. Jeg synes det var enkelt å koble ledningen med støpsel og bryter, selv om jeg kanskje kunne spart litt penger ved bare å kjøpe ledning med støpsel på grunn av at bryteren allerede var på lampen. Uansett, jeg kommer garantert til å kjøpe en annen lampe som denne i fremtiden.
Ikke levert lampe
Bestilte lampe til nær kr. 7000,00 hos Lampegiganten 25.05.2020 kl.16.22 etter først å ha snakket med kundebehandler. Det hørtes greit ut. Levering på døra 3 - 4 uker etter bestilling, evt. retur 60 dager etter levering og pengene tilbake. Om så var. I dag er det 19.04 2021 og vi har fortsatt hverken fått lampen vi bestilte eller pengene tilbake. Vi har hatt x antall tlf. til Lampegiganten, snakket med flere kundebehandlere, sendt og svart på flere mailer. Hatt kontakt med Ingrid Bekkelund, som sitter på kontor i Tyskland. All kontakt er notert. Vel vi fikk feil lampe levert i slutten av november 2020, som ble hentet av Postnord 05.03.2021. Da skulle vi angivelig ha mottatt vår lampe. Den har fortsatt ikke kommet. K
Nå er det nær 11 mnd. siden bestilling. Vel vi fikk rett over 1000,00 kr i avslag fordi vi var tålmodig kunde. Ingrid er informert om at vi nå går videre med saken til forbrukertilsynet, media og politianmelder om ingen ting skjer. Vi har nær 6000,00 kr. utestående. Det kaller jeg tyveri.Så jeg fraråder på det sterkeste å handle med lampegiganten.
Mest stemmer anmeldelse
Ikke levert lampe
Bestilte lampe til nær kr. 7000,00 hos Lampegiganten 25.05.2020 kl.16.22 etter først å ha snakket med kundebehandler. Det hørtes greit ut. Levering på døra 3 - 4 uker etter best... Les merDør: Hilde Grindevoll