Indiska - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling var forsinket
Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse med bestillingen min hos dere. Den var forsinket i nesten to uker, og da jeg endelig sendte en e-post til kundeservice for å spørre hvor bestillingen min var, tok det flere dager før jeg fikk svar. De fortalte meg at varene ikke var på lager og at det var problemer med nettsiden deres. De sa også at de skulle få et nytt system snart og ga meg en 100kr rabattkupong å bruke på mitt neste kjøp.
Min klage på färgen på en skjorte
For cirka en måned siden kjøpte jeg noen fine klær på en butikk på Mobilia i Malmö. Jeg hadde fått en fantastisk linbukse, en fin kjole og en behagelig skjorte, men fargen på skjorten var ikke helt som jeg hadde ønsket. Jeg bestemte meg for å returnere den. Da jeg gikk opp til kassen og forklarte hvorfor jeg ønsket å returnere skjorten, spurte personalet hvorfor. Jeg sa at fargen ikke var som forventet, men de syntes fargen var bra. Jeg visste at butikken hadde åpent kjøp, så jeg forventet at de skulle respektere min beslutning. Til slutt gikk de med på å ta imot returen, men det var tydelig at de ikke var helt enige. Nesten en måned senere, med en dag igjen av åpent kjøp, innså jeg at selv om kjolen var fin, passet ikke volangene og omslagsmodellen meg likevel. Kjolen kostet 800 kr, så jeg var usikker på om jeg ville bruke den. Jeg dro til en annen butikk i byen for å returnere den, for å unngå den uhøflige ansatte. Men dessverre var hun der også, og oppførte seg på samme måte som sist. Jeg følte meg skyldig, uten å engang vite hvorfor. Det var en veldig ubehagelig opplevelse og helt uakseptabelt!
Bestillinger som ikke er blitt behandlet
Jeg bestilte flere varer den 24. november som skulle leveres til butikken den 28. november. Etter å ha ventet i flere dager uten å ha hørt noe verken på e-post eller telefon, bestemte jeg meg for å dra til butikken for å få litt informasjon om statusen. Men, dessverre kunne ikke de ansatte gi meg noen oppdatering, og de lovet å følge opp, men jeg har fremdeles ikke fått noe svar. Hele opplevelsen har vært veldig frustrerende.
En annen gang bestilte jeg varer den 23. august, og etter over to uker uten noen form for kommunikasjon fra selskapet, ble bestillingen til slutt kansellert uten forvarsel. Ingen svarte på telefonen, så det var umulig å få noe informasjon om hva som skjedde. Den totale mangelen på kommunikasjon og kundeservice har vært ekstremt skuffende. Jeg vil ikke anbefale å handle på nett her.Bestilling av et smykke
Jeg hadde en fantastisk opplevelse da jeg bestilte et smykke fra Femmanhuset. De hadde så mange vakre smykker å velge mellom, og jeg fant akkurat det jeg lette etter. Bestillingen gikk lett og greit, og jeg satte pris på at leveringen var så rask. Servicen var virkelig flott, kunne ikke bedt om bedre! Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt, og kommer definitivt til å handle her igjen i fremtiden.
Surrounded by Disappointment
Jeg hadde virkelig store forhåpninger til denne butikken, men dessverre har opplevelsen min vært alt annet enn imponerende. Jeg la inn en bestilling for 15 dager siden og betalte ekstra for rask levering, men fremdeles har jeg ikke mottatt bestillingen min. Til tross for at jeg har sendt flere e-poster for å spørre om statusen på bestillingen min, har jeg enda ikke fått noe svar. Mangelen på kommunikasjon og kundeservice er bekymringsfull, og jeg ville advare andre mot å handle på nett fra denne butikken.
Problemer med retur
Jeg har også opplevd det samme problemet med å ikke kunne returnere varer. Det virker som om de ikke svarer på e-postene mine og sender ikke returlapper. Jeg finner ikke noen returadresse på nettsiden deres. Hva skal jeg gjøre med varene jeg ikke ønsker? Jeg anbefaler virkelig å unngå å handle fra denne butikken! Det er definitivt den verste butikken jeg har bestilt fra noensinne.
Servise sett
Kjøpte servise settet Grace, varenr 100001234567. Vaska det første gang etter vaskeinstruksjonene, men det ble fullt av riper og skraper. Synes ikke det var verdt pengene. Anbefaler å ikke kjøpe servise sett fra dette selskapet.
Kjøp av klær
Kaos at Indiska er bare så bra, jeg fikk tak i noen klær og personalet er kjempehyggelige. Jeg har vært en langvarig kunde og de hjelper meg alltid med alt. Fantastisk service både online og i butikken, har aldri hatt problemer med å bestille ting på nettet! 👍
Jakken min var veldig fin, men litt for dyr og dårlig kvalitet.
Jeg kjøpte en jakke på nettet, og det tok hele 20 dager før den endelig kom fram! Da jeg åpnet pakken, så var jakken fin, men stoffet virket skikkelig billig og dårlig. Jeg bestemte meg for å returnere jakken i butikken, og det gikk greit. Men så begynte problemene! Etter to uker har jeg fremdeles ikke fått tilbake pengene mine. Jeg måtte til og med fylle ut mer informasjon på Klarna. Håper virkelig at jeg får tilbake pengene mine snart!
Svar fra kundeservice
Jeg lurte på noe angående bestillingen min og tok kontakt med kundeservice. De svarte kjapt og skikkelig, og fikset problemet mitt på en effektiv måte. Jeg ble imponert over hvor kunnskapsrike og hjelpsomme kundesupport-teamet var. Jeg følte meg virkelig tatt vare på og satt pris på som kunde. Å snakke med dem var en positiv opplevelse.
Minkelen min kom aldri frem
Frakten skulle bare ta 2 dager, men nå har det gått hele 7 dager og pakkene mine er fremdeles ikke engang klare til sending. Kundeservicen er helt fraværende - ingen svar på telefon, e-post eller chat. Dette er virkelig skuffende, en dårlig opplevelse!
Min shoppingupplevelse
Jeg ble skuffet over de høye prisene på klærne hos Indiska. Det virker som om de retter seg mot kvinner med høy inntekt og ikke vanlige forbrukere som meg. Jeg synes prisene på klærne er urealistisk høye, og jeg kommer ikke til å handle der igjen med mindre de senker prisene. Det er synd siden klærne deres er vakre og av god kvalitet, men prisen skremmer meg som kunde.
returlabel
Å herregud, æ har prøvd å nå kundeservice i en hel uke for å få en returlapp, men det e ingen som tar telefonen eller svarer på mailene mine. Æ skjønne det æ, e det bare roboter som jobbe der nå eller? Æ vil bare returnere no, kan du hjelpe mæ vær så snill!
Mine kjøp på nett
Jeg er veldig skuffet over opplevelsen min hos dere. Jeg bestilte for flere måneder siden, men har fortsatt ikke mottatt varene mine eller fått tilbake pengene mine, selv om de ble trukket fra kontoen min. Kundeservicen deres har vært veldig dårlig, og jeg har bedt om hjelp flere ganger uten å få svar. Jeg krever kompensasjon for den dårlige servicen jeg har fått.
Min favorittopp
Jeg kjøpte en super fin topp på nettsiden deres, men dessverre var kvaliteten ikke like bra som jeg håpet på. Flere av klærne mine har blitt slitt veldig fort eller gått i stykker. Sist gang jeg mottok en bestilling, manglet det pinner på speilet og det var ødelagt. Alle lysene hadde mange hull i seg, og ett av lysene var til og med feil farge. Et fat hadde en stor hvit flekk på seg, selv om resten av det var jevnt farget. Det er ganske irriterende å måtte dra til butikken for å bytte slike ting.
Min bestilling var litt komplisert og måtte endres.
Jeg trengte hjelp med en bestilling som ikke gikk helt som planlagt, og jeg fikk utrolig rask og profesjonell hjelp fra kundeservice. Selv om det var litt spesielt, ble ordren min kansellert og en ny ble opprettet uten problemer. Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for at alt kunne ordnes så lett!
Mest stemmer anmeldelse
returlabel
Å herregud, æ har prøvd å nå kundeservice i en hel uke for å få en returlapp, men det e ingen som tar telefonen eller svarer på mailene mine. Æ skjønne det æ, e det bare roboter... Les merDør: Efren Howell