Hyttefeber

Alle kundeanmeldelser

Hyttefeber

67% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

C
Charlotte Bjerke Klægstad
Bestilt pizzaovn, og er veldig fornøyd med både kundeservice og selve pizzaovnen. Den ble litt forsinket pga covid, men fikk fortløpende beskjed, t.o.m en veldig hyggelig telefonsamtale. Anbefales ...Les mer
C
Caroline Peterson
Alt vi har fått fra hyttefeber er masse i bruk! Vår familie er stor og hytta er i bruk hele året. Vi liker å dele og må ha kvalitet. Hyttefeber er derfor stedet for oss. Les mer
K
Kate Anker-Nilssen
Veldig fornøyd! Les mer
J
Jakob
Kjempe service!Les mer
P
Peder Kjøs
Om du ønsker å betale dobbel pris for bålpanne eller tredobbel pris for Marius servise, er dette firmaet perfekt for deg!Les mer

Alle kundeanmeldelser (6)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Super kundeservice

    Bestilt pizzaovn, og er veldig fornøyd med både kundeservice og selve pizzaovnen. Den ble litt forsinket pga covid, men fikk fortløpende beskjed, t.o.m en veldig hyggelig telefonsamtale. Anbefales på det sterkeste, og kommer garantert til å handle på denne siden igjen!

    Tusen takk for den kjempehyggelige anmeldelsen Charlotte ❤️


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elsker hyttefeber ????

    Alt vi har fått fra hyttefeber er masse i bruk! Vår familie er stor og hytta er i bruk hele året. Vi liker å dele og må ha kvalitet. Hyttefeber er derfor stedet for oss.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fornøyd!

    Veldig fornøyd!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjempe service!

    Kjempe service!

    Tusen takk for den hyggelige anmeldelsen Jakob, det betyr utrolig mye for oss ????
    Mvh. Preben Frenning / Gründer Hyttefeber


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Marius servise og bålpanne

    Om du ønsker å betale dobbel pris for bålpanne eller tredobbel pris for Marius servise, er dette firmaet perfekt for deg!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    100% useriøst!!!!

    Bestilte fra nettbutikken deres en vare som de sa var på lager og som jeg skulle ha 3-5 dager levering. 3uker senere har jeg ikke sett noe til det jeg bestilte. Først skylte de på at produsenten hadde lang leveringstid på stålet. Når jeg sa det ikke kan ha noe å si siden varen er på lager hadde de ikke noen god forklaring. Jeg ble lovet varen tilsendt 26.juli, men 23.juli fikk jeg beskjed om at de hadde endret designet på produktet og det ville bli en ytterligere forsinkelse. på 1-2 uker. Jeg skjønner nå at jeg var dum som ikke sjekket dette firma nøye før jeg bestilte og betalte hos dem. La dette være en advarsel til alle: STYR UNNA OG IKKE BESTILL ELLER BETAL NOE SOM HELST FRA DISSE USERIØSE FOLKA!!!!!!

    Hei Bjarte.
    Dette var trist lesing.
    Etter dialogen vi har hatt på mail og telefon tidligere, synes jeg også det er ufortjent, selv om vi helt sikkert kunne gjort ting bedre.
    Det kan være utfordrende å satse på nyoppstartet, norsk produksjon i disse dager, og det ble dessverre en forsinkelse på bestillingen din som følge av dette. Du ble informert om forsinkelsen underveis, valgte å kansellere ordren, og har blitt refundert hele beløpet.
    Jeg skjønner hvor utrolig frustrerende det kan være når noe man har bestilt blir så forsinket, men synes oppfølgingen du har fått av oss tilsier noe annet enn 2/10.

    Vi legger sjela i vår kundeservice. Vi utvikler butikken basert på tilbakemeldinger fra kunder, og vi som startet selskapet gjør fortsatt kundeservice hver eneste dag, så vi kan lære av kundene våre og gi en best mulig handleopplevelse i alle ledd.

    Derfor blir jeg oppriktig trist av å lese at vi ikke klarte å innfri dine forventninger. Hvis det er noe vi kan gjøre for å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss, vennligst ta kontakt. Hvis det ikke er noe vi kan gjøre for å gjøre ting bedre, hadde jeg satt pris på om du enten kan oppdatere anmeldelsen din, eller slette den så folk ikke får et veldig feil inntrykk av oss. - Det fortjener vi rett og slett ikke.
    Mvh. Preben Frenning


Andre så også på

Logo Cellbes

Cellbes

1 Anmeldelser

Er du også noen ganger overrasket over at så store antallet butikker som tilbyr klær, smykker og annet tilbehør? Nesten al...

Logo Sporten Beitostølen

Sporten Beitostølen

1 Anmeldelser

Vinteren kommer snart, for å parafrasere en viss tv-serie som ble avsluttet for noen måneder siden. Og med det i tankene så er de...

Logo Stormberg

Stormberg

1 Anmeldelser

Stormberg er en av de mest kjente klesmerkene som vi har i Norge, og med god grunn. Det er klær laget med høy kvalitet som holder deg ...

Logo Stayhard

Stayhard

1 Anmeldelser

Klesindustrien har bortimot blitt den nye gullindustrien for mange forretningsmenn, og det er ikke så rart at det dukker opp nye klesbutikker...