Bubbleroom - Total vurdering basert på 27 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (27)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilte to kjoler
Jeg bestilte to kjoler fra nettbutikken min og ble overrasket over hvor fort de kom. Dessverre var ikke kvaliteten på kjolene så bra som jeg hadde håpet på. Den ene kjolen, en fin kjole, så helt annerledes ut enn på bildet. Stoffet virket billig og fargen var mye mørkere enn jeg hadde forventet. Den andre kjolen var heller ikke så god kvalitet til den prisen jeg betalte. Alt i alt ble jeg skuffet over kvaliteten på kjolene jeg fikk.
Rask levering og 3 fantastiske produkter
Jeg ble kjempeglad da jeg fikk produktene mine fra nettbutikken så fort. Jeg fikk tre helt fantastiske produkter som jeg virkelig digger. Kvaliteten var skikkelig bra, og jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt. Det var en enkel og grei opplevelse å handle her, så jeg kommer helt sikkert til å bestille her igjen senere.
Kule klær
Jeg elsker å handle på denne nettbutikken fordi klærne er veldig kule og de kommer raskt i posten. Det tar bare 3 dager fra jeg bestiller til de blir levert hjem til meg. Klærne er ikke veldig dyre, så jeg synes kvaliteten er grei for prisen jeg betaler. Kundeservicen deres svarer også raskt hvis jeg har spørsmål. Jeg har handlet flere ganger her, og jeg blir alltid fornøyd med klærne jeg får.
Min kjole til bryllupet
Jeg er bare en vanlig kunde som kjøpte en kjole til et bryllup om to dager. Ble litt nervøs da det tok lengre tid enn forventet å få kjolen etter å ha bestilt den for to uker siden. Men jeg ble positivt overrasket da jeg endelig fikk den. Kjolen hadde god kvalitet og passet perfekt, akkurat som det var beskrevet. Ble veldig fornøyd med kjøpet mitt, og vil anbefale andre å være tålmodige med leveringstiden!
Kjøpte to kjoler, dyrt å returnere
Jeg kjøpte to kjoler i to forskjellige bestillinger. Jeg måtte betale frakt to ganger og nesten 200 kr for å returnere dem. Jeg følte meg veldig skuffet over å måtte bruke så mye penger for klær som ikke passet. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å handle der igjen.
Kjole til bryllup
Bestilte en fin kjole til bryllupet. Ble litt bekymret etter å ha lest anmeldelsene, men bestemte meg for å gi det et forsøk likevel. Heldigvis var kjolen helt perfekt og kom veldig fort.
Bestilte 20 produkter, fikk kun 4 feil produkter
Jeg bestilte noen produkter og fikk bare 4 feil produkter.
Kjøp av jakke i størrelse 40
Jakken jeg kjøpte passet kanskje en S, men jeg ønsker mer informasjon om passformen og størrelsen. Jeg returnerte den en fredag, og fakturaen var allerede oppdatert noen dager senere. Jeg er veldig fornøyd med servicen!
Feltillverkad plagg, problem med størrelsen
Jeg bestilte en vare i størrelse XS, men da jeg fikk den, var den mye større en forventet, nærmere en XL. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for hjelp, men de kunne ikke gi meg svar eller noen løsning. Tidligere har jeg hatt problemer med en reklamasjon hvor de lovet å fjerne returgebyret, men ingenting skjedde før jeg måtte ringe flere ganger. Jeg forventer ikke at det aldri skjer feil, men kvaliteten på kundeservice når det er selskapets feil er skuffende. Ser ut som mange andre kunder har hatt samme opplevelse ifølge anmeldelsene jeg har lest.
Klær og tilbehør
Jeg bestilte noen klær og tilbehør fra nettbutikken, og var veldig fornøyd med utvalget og prisen på produktene. Alt så bra ut på nettsiden, og jeg kunne enkelt finne det jeg lette etter. Dessverre opplevde jeg problemer med betalingssystemet da jeg skulle gjennomføre kjøpet. Selv om jeg mottok varene, ble betalingen ikke riktig registrert, og jeg fikk urettmessige beskyldninger om at det var min feil. Etter å ha prøvd å løse dette problemet i flere måneder, finnes det fortsatt ikke en permanent løsning. Dette skaper stor frustrasjon og usikkerhet hos meg som kunde. Totalt sett har opplevelsen vært skuffende og jeg vil nok ikke handle her igjen før betalingssystemet er ordentlig fikset.
Kjole med låst glidelås etter en gangs bruk
Jeg kjøpte en kjole fra deg for over 2 år siden, og ble så skuffet over kvaliteten. Etter bare én gang bruk, låste glidelåsen seg helt, og jeg kunne ikke bruke kjolen igjen. Jeg tok kontakt med kundeservice, men de nektet å ta ansvar for produktet siden det hadde gått over 2 år siden jeg kjøpte det. Dette var veldig skuffende for meg som kunde, og jeg kommer ikke til å handle her igjen.
Kjøpt for 14 dager siden
Jeg bestilte et produkt for to uker siden, men jeg har ennå ikke mottatt pakken. Etter å ha snakket med kundeservice, ba de meg vente en uke til for å se om pakken dukket opp. Etter en uke hadde gått og pakken fortsatt ikke hadde kommet, ba de meg om å kontakte dem igjen for å sjekke status på pakken. Selv etter flere forsøk på å finne ut hvor pakken var, sa de at den var blitt sendt, selv om transportselskapet ikke hadde registrert den i systemet sitt.
Bestilling uten ordre
Jeg bestilte nylig en vare, men dessverre ble pengene trukket uten at ordren ble plassert. Etter å ha kontaktet kundeservice, fikk jeg tilbake pengene mine, men måtte legge inn en ny bestilling. Dessverre tok det lenger tid enn forventet å få varen levert. Jeg ble skuffet over at det ikke var noen form for kompensasjon for forsinkelsen.
klær, størrelse, kvalitet
Jeg er alltid så fornøyd med kjøpene mine fra denne butikken! Klærne jeg har bestilt passer alltid perfekt og er av god kvalitet. Jeg setter spesielt pris på at størrelsene er så nøyaktige, det gjør at jeg ikke trenger å bekymre meg for om klærne vil passe eller ikke. Jeg har virkelig vært imponert over merket jeg har kjøpt fra, det har virkelig vært pålitelig når det gjelder både størrelse og kvalitet. Det har vært så hyggelig hver gang jeg har handlet her, og jeg kommer definitivt til å fortsette å handle her i fremtiden.
Topper og bukser
Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med Bubbleroom. Det var superlett å bestille, og klærne jeg fikk var av skikkelig bra kvalitet. Topper og bukser jeg bestiller passet perfekt, og jeg er veldig fornøyd med alt. Kundeservice var også kjempebra da jeg spurte om leveringstiden. De var så tålmodige og ga meg all infoen jeg trengte. Jeg skal definitivt handle her igjen.
Rask levering, god kvalitet
Jeg ble kjempepositivt overrasket over opplevelsen min med kjøpet hos dere! Til tross for noen dårlige anmeldelser jeg hadde lest på forhånd, bestemte jeg meg for å prøve det selv. Jeg la inn bestillingen torsdag kveld og fikk pakken allerede mandag formiddag! Leveringen gikk så utrolig raskt og effektivt, akkurat slik jeg liker det. Plagget jeg hadde bestilt så akkurat ut som bildet på nettsiden, og kvaliteten var virkelig bra. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt og vil helt sikkert handle her igjen i fremtiden.
To returer fra Bubbleroom
Drit dårlig kundeservice! Måtte vente i to uker før de tok i det hele tatt. Glemte en av ordrene mine og påla meg en påminnelseavgift for noe som var deres feil. Aldri opplevd maken til dårlig behandling av retur.
Min bestilling av klær
Jeg bestilte noen klær fra nettbutikken den 11.11, men fikk ikke varene mine før den 23.11. Det var skikkelig skuffende å måtte vente så lenge på leveringen, spesielt når jeg allerede hadde planlagt å bruke klærne til en spesiell anledning. Da jeg kontaktet kundeservice for å høre om leveransen, følte jeg ikke at de tok ansvar eller beklaget for forsinkelsen.
Bestilte klær i juli
Dette er så irriterende! Jeg kommer definitivt ikke til å bruke denne tjenesten igjen. For noen måneder siden bestilte jeg klær, alt virket ok helt til jeg plutselig får en melding i november om at jeg skylder en haug med penger fordi betalingen ikke ble trukket i tide. Det er så uprofesjonelt å behandle kundene på den måten, helt klart en form for svindel! Jeg kommer aldri til å anbefale dette til noen, så mitt råd er å unngå det for enhver pris.
Mekke
Jeg bestilte en kjole for flere uker siden, men har ennå ikke mottatt den. Leveringsfristen var oppgitt til 2-5 dager, men det har allerede gått 2 uker. Sporingskoden fungerer ikke, selv om nettstedet sier det skal være enkelt å spore. Posten har ikke mottatt pakken og ber meg ta kontakt med avsenderen. Jeg sendte en e-post og ble bedt om å kontakte dem igjen dersom jeg ikke hadde mottatt pakken før forrige fredag. Jeg prøvde å kontakte dem igjen, men har ikke fått noe svar. Regningen har kommet frem og forfallsdatoen nærmer seg, men hvor er kjolen? Kundeservicenummeret virker ikke, og chatten de tilbyr for kontakt er heller ikke tilgjengelig.
Mest stemmer anmeldelse
Service, Pris, Bytte.
Bra service, bestille varer går greit. Verre er det dersom man må bytte vare. Syntes at det er alt for mye gebyrer, varene ofte mye dyrere enn andre butikker, særlig fysiske. D... Les merDør: Elin L. Fjermeros