Atelier Gyldne Snittet

Alle kundeanmeldelser

Atelier Gyldne Snittet

0% Ville handlet her igjen

Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

I fokus: Hva sier kundene våre?

A
Anne Hole
Har forsøkt å ringe AGS opptil 10 ganger og sendt ca 10 eposter og ingen respons! Har i dag mottatt purring igjen på varer jeg IKKE HAR MOTTATT :( Faktura sendes fra Tyskland. Hvordan i all verd...Les mer
R
Randi Ostrø
Dere var engang et firma man kunne stole på, men dessverre er det ikke slik lenger. Varer man bestiller kan ikke skaffes, eller feilsendes slik at man ikke mottar dem. Man får allikevel regning....Les mer
A
Anne Hole
Bestilte, dvs forsøkte å bestille, varer (håndklær og putevar) fra dere 4. mai 2021. Fikk bekreftelse på bestilling, men hørte aldri noe mer fra dere. Forsøkte å ringe dere flere ganger uten å få s...Les mer
E
Elisabeth
Jeg benyttet meg av mulighet for å bestille før dere la ned i Norge. Har en stund lurt på hvorfor jeg ikke har hørt noe. I dag mottok jeg brev ((på norsk fra Tyskland) hvor de purrer meg på bet...Les mer
P
Petra Amundsen
Dårlig kundebehandling! De nekter meg avregistrering.Les mer

Alle kundeanmeldelser (6)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Enda en purring på IKKE MOTTATT VARE :(

    Har forsøkt å ringe AGS opptil 10 ganger og sendt ca 10 eposter og ingen respons!
    Har i dag mottatt purring igjen på varer jeg IKKE HAR MOTTATT :(
    Faktura sendes fra Tyskland.
    Hvordan i all verden skal en få dette bort når det ikke er respons å få fra firma.
    Forsøker en å ringe så er det ingen som svarer og nettsiden er nede. Sender en epost og vil ha melding tilbake om at eposten er lest er det ingen reaksjon. Vil en har tilbakemelding om at eposten er mottatt for en bare beskjed tilbake om at det er feil og denne meldingen: Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@mx0.ateliergs.com>
    HAR IKKE MOTTATT VARER FRA AGS OG VIL DERMED HELLER IKKE BETALE NOE.
    Hva kan en da gjøre - melde dette inn til Forbrukerrådet? Til Politiet?
    Flere som mottar purringer på varer de ikke har mottatt?
    Er det noen i det hele tatt som får tak i noen fra AGS som en kan snakke med?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klage

    Dere var engang et firma man kunne stole på, men dessverre er det ikke slik lenger. Varer man bestiller kan ikke skaffes, eller feilsendes slik at man ikke mottar dem. Man får allikevel regning. Hvor seriøst er dette ? Når man klager blir man fortalt at saken nå er rettet opp, men så glemmer man det viktigste, nemlig Tyskland. Jeg kan ikke på noen måte anbefale firma AGS mer. Og vær sikker: Jeg kommer ikke til å betale for en vare jeg ikke har mottatt - Og dere kommer ingen vei med flere purringer - dere får legge frem min underskrift på mottatt vare.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svindelfirma - USERIØST FIRMA - Hold dere unna dette!!!

    Bestilte, dvs forsøkte å bestille, varer (håndklær og putevar) fra dere 4. mai 2021. Fikk bekreftelse på bestilling, men hørte aldri noe mer fra dere. Forsøkte å ringe dere flere ganger uten å få svar, sendte mange epost, men fikk heller ikke respons der. Sendte så KANSELLERING av de tingene jeg forsøke å bestille - selv da uten repons.
    Plutselig i slutten av august 2021 kommer det purring på regning, med denne setningen på faktura: "Håper du er fornøyd med klærne"
    Ingen pakke er mottatt kun denne 2. gangs purring.
    Igjen forsøker jeg å ringe, nå hver dag denne uken og hele tiden får jeg denne beskjeden: "Kundeservice er stengt i dag"
    Har sendt flere eposter uten repons.
    DETTE KALLER JEG ET USERIØST FIRMA OG SLETT KUNDEBEHANDLING !!!!
    Sende ut purring på varer en ikke har mottatt - kommer ikke til å betale. Blir det flere av de blir det politianmeldelse av firmaet!!!

    Bestilt vare ble feilsendt og kom aldri frem til meg. Dette er bekreftet av AGS. Kundebehandler sa at saken ble fjernet fra systemet. Allikevel mottok jeg purring nr 2. Ny telefon - ny forsikring om at alt ble fjernet fra systemet mens vi pratet sammen. Så kom purring nr 3 med trussel om inkasso. En ting kan jeg forsikre dere om - jeg kommer IKKE til å betale en vare jeg ikke har mottatt. Flere purringer nå, så går dere rett ut i media med alt det medfører av negativ omtale.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    purring på betaling på varer ikke har mottatt!!

    Jeg benyttet meg av mulighet for å bestille før dere la ned i Norge.

    Har en stund lurt på hvorfor jeg ikke har hørt noe.
    I dag mottok jeg brev ((på norsk fra Tyskland) hvor de purrer meg på betalingen på NOK 3778.- inkl et purregebyr de har lagt på (!)

    Men jeg IKKE mottatt varene jeg bestilte.

    Dette er da toppen på frekkhet.

    Jeg har handlet her i årevis. Betalt punktlig hver gang.

    Jeg har penger tilgode Kr.594.-og jeg snakket med dere på telefon og dere lovte og overføre penger til min konto men det har ikke kommet. Nå vil jeg melde ifra til forbrukerrådet. Vennligst ring meg snarest. Har ringt mange ganger , men dere svarer ikke?

    Jeg forventer snarest at der betaler meg tilbake penger jeg har hos dere!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nekter meg avreistrering

    Dårlig kundebehandling! De nekter meg avregistrering.

    Jeg har penger tilgode kr 1559,20 for returnert vare. Har ringt flere ganger men dere har stengt hver dag. Jeg forlanger å få mine penger tilbake ellers kommer jeg til å kontakte Forbrukerrådet..


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skuffet

    Produkt helt annerledes enn bestilt. Dårlig kvalitet.


Andre så også på

Logo Cellbes

Cellbes

1 Anmeldelser

Er du også noen ganger overrasket over at så store antallet butikker som tilbyr klær, smykker og annet tilbehør? Nesten al...

Logo Sporten Beitostølen

Sporten Beitostølen

1 Anmeldelser

Vinteren kommer snart, for å parafrasere en viss tv-serie som ble avsluttet for noen måneder siden. Og med det i tankene så er de...

Logo Stormberg

Stormberg

1 Anmeldelser

Stormberg er en av de mest kjente klesmerkene som vi har i Norge, og med god grunn. Det er klær laget med høy kvalitet som holder deg ...

Logo Fitliving

Fitliving

1 Anmeldelser

For å være helt ærlig, så trodde vi at med et navn som Fitliving at dette ville være en nettside som solgte produkter...