Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Alle kundeanmeldelser (0)

Logo Creditti

Creditti

1 Anmeldelser

Det å ha god kontroll på sin økonomi og vite hvor man står er veldig viktig, men det er ikke alltid like lett å gj&o...

Defero

Det å ha orden i ens liv er ganske viktig vil man tørre påstå. Det er mange ting å passe på, som ens helse, og ikke minst økonomien. Det gjelder uansett om man er gift eller singel. Det er lett at det økonomiske forbruket går litt amok, så det å ha en viss kontroll over det hele kan faktisk være veldig greit å ha. Og det finnes jo måter å gjøre det på, spesielt hjelpsomme måter om du selv er en type som sliter med kontrollen. Defero er et slikt verktøy, og om du ikke kjenner til det anbefaler vi at du leser vår kundeanmeldelse. Da får du all relevant informasjon, så kan vår tilbakemelding kanskje hjelpe deg med å bestemme om du vil benytte deg av den eller ikke. Høres ikke det bra ut? Les om vår erfaring med Defero her!

Interessant fakta om Defero
Defero er et norsk selskap, som har base i Oslo. Det de har laget er en app som du kan laste ned på telefonen din, hvor du kan få en bedre oversikt på økonomien din, og detaljer som du kanskje ikke visste om fra før av. Det er en side som tilbyr mye forskjellig i forhold til hva du trenger, noe som kan være greit å vite om, for det er mer enn bare kontroll på økonomien de tilbyr deg. Du kan også bruke siden for å få innvilget et lån om det er noe du trener, og de har jo som mål om å bli en ledende fintechaktor i Norge spesielt.

Slike ting har jo bare blitt mer og mer viktige opp gjennom årene, og ved å ha en slik side så kan du få bedre oversikt på økonomien, samt få nye muligheter også. Det er i hvert fall noe som er verdt å utforske.

Hva du kan bruke Defero til
Mange liker å benytte seg av lån, og da ikke så ofte fra banker som Nordea, men fra diverse långivere på nett. Men om det er sånn at du vil låne penger, så er kreditten din veldig viktig, og om du ikke kan passere en kredittsjekk så er det ikke mulig å få lån heller. Du kan kontrollere om du har betalingsanmerkninger, og de dekker ganske mange aspekter av din privatøkonomi egentlig.

Det mange dog bruker dem for er det at du kan bruke siden til å søke om lån. Det er ikke Defero selv som gir deg lånet, men de fungerer som en slags mellommann. Defero har mange forskjellige alternativer tilgjengelige for deg, og er det sånn at du vil få i orden økonomien din så har de veldig mange gode potensielle løsninger for deg. Om du trenger lån kan de også hjelpe deg, så det er lett å se hvorfor de har hatt såpass stor suksess.

Har du brukt Defero, eller kanskje kjenner noen som har, så skriv gjerne til oss og fortell om det. Det er vi interesserte i, og ikke minst noe som våre lesere vil vite mer om!