Defero - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min erfaring med å søke om lån
Jeg syns det er skikkelig urettferdig at jeg bare fikk en lav kredittscore, selv om jeg har betalt all gjelda mi. Jeg har ikke tenkt å låne mer, men det er irriterende å se at andre nettsteder gir meg en mye høyere score. Jeg er skikkelig redd for å ikke kunne betale regningene mine, så det er ikke rettferdig at de tror jeg ikke vil betale tilbake et lån. Jeg føler at jeg blir straffa for fortida mi, selv om jeg har gjort opp for meg.
Tilbud om forbrukslån
Jeg fikk en telefonsamtale fra et selskap som ville tilby meg et forbrukslån med lavere rente, selv om jeg ikke har et forbrukslån. De ga også samme tilbud til kjæresten min, og oppmuntret henne til å ta opp et forbrukslån for å betale ned på et billån og et studielån. Jeg synes dette er villedende og uetisk praksis som jeg ikke kan støtte.
Økonomisk oversiktstjeneste
Jeg må si at jeg virkelig har hatt en super opplevelse med denne økonomiske oversiktstjenesten. Jeg støtte på noen problemer angående en eiendomsverdi, så jeg tok kontakt med kundeservice for å få litt assistanse. Odin på kundeservice var så hjelpsom og holdt meg oppdatert på saken uten at jeg engang ba om det. Nivået av kundeservice har virkelig imponert meg, og jeg setter stor pris på den ekstremt gode servicen jeg har mottatt.
Kredittscoreoppdatering via sms og e-post
Jeg har egentlig ikke lyst til å få sms-er og e-poster om oppdatert kredittscore fordi jeg har aldri vært kunde hos dere. Det ene tilfellet kunne jeg kanskje godta, men å få flere av disse meldingene i løpet av en uke er ganske irriterende og føles som spam. Kunne dere slutte å sende slike meldinger til folk som egentlig ikke er interesserte i tjenestene deres? Takk!
Økonomisk kontroll
Jeg har hatt en kjempepositiv opplevelse med denne tjenesten. Det har vært veldig enkelt å få oversikt over økonomien min, og det har virkelig hjulpet meg å ta kontroll over pengene mine. Jeg har anbefalt tjenesten til venner og familie, og de har gitt meg masse positiv tilbakemelding også. Denne tjenesten har virkelig endret livet mitt, og jeg er så glad for at jeg tok sjansen og prøvde den.
Kredittopplysningstjeneste
Defero påstår at de er en opplysnings- og informasjonstjeneste, men i virkeligheten driver de med reklame for kredittkorttjenester og får betalt for hver ny kunde de skaffer. Dette gjør Defero til en utroverdig kilde for økonomisk informasjon. De forvirrer folk ved å fremheve høy kredittscore som noe bra, uten å nevne risikoen ved å ta opp forbrukslån basert på denne informasjonen.
Bra app for å holde styr på penger
Jeg er veldig glad for at jeg fant denne appen som hjelper meg med å holde oversikt over pengene mine. Den er så enkel å bruke, og jeg liker at det kommer nye funksjoner og oppdateringer regelmessig. Den har virkelig gjort hverdagen min enklere!
Lån med feilaktig informasjon
Jeg opplevde at lånene mine ble rapportert som ubetalte, selv om de var betalt for lenge siden. Dette førte til en veldig dårlig kredittscore, som gjør det umulig for meg å få boliglån nå. Det er så frustrerende å se at dette selskapet har så mye makt over livene våre uten noen god grunn. Det er rett og slett uhørt å manipulere informasjon på den måten, og jeg håper andre er klar over dette før de tar noen beslutninger med dette selskapet.
Reklamefelle
Jeg så en annonse fra dette selskapet og bestemte meg for å se nærmere på tilbudet deres. Men da jeg klikket på lenken, ble jeg bedt om å oppgi BankID-informasjonen min før jeg hadde opprettet en konto eller lagt inn en bestilling. Jeg prøvde å ringe kundeservice for å få mer informasjon, men ingen svarte. I tillegg var det flere feilstavinger på nettsiden deres, noe som jeg synes virker uprofesjonelt. Jeg vil anbefale å holde seg unna denne svindelen!
Ikke laget bruker
Jeg har aldri laget en brukerkonto hos dette selskapet, men jeg fortsetter å få tekstmeldinger fra dem hele tiden. Jeg synes det er veldig irriterende og respektløst, og det gjør at jeg ikke har lyst til å bruke tjenestene deres noensinne. Jeg forventer at de respekterer personvernet mitt og har bedre kommunikasjon med kundene.
Effektiv og enkel økonomisk oversikt
Jeg synes virkelig at selskapet er supert, de har fantastisk kundeservice og gir en enkel og rask oversikt over egen økonomi. Jeg er veldig fornøyd med tjenesten deres og kommer helt sikkert til å bruke dem igjen i fremtiden.
Bedre rente på forbrukslån
Jeg fikk et anrop fra noen som sa de hadde sett på min score og tilbød meg en bedre rente på et forbrukslån, selv om jeg egentlig ikke har noe slikt lån. Da de begynte å nevne kredittkort, skjønte jeg at dette var svindel. Jeg ble ikke imponert over denne useriøse opplevelsen.
Kjøp av tjenester
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med denne tjenesten. Selv om jeg aldri brukte tjenestene deres, fikk jeg masse e-poster og tekstmeldinger som var veldig irriterende. Selv etter å ha blokkert dem flere ganger, fortsatte meldingene å komme. Det virket som om selskapet ikke brydde seg om at jeg ikke ønsket å være på kontaktlisten deres. De sendte til og med en lenke for å melde seg av, men jeg turte ikke klikke på den, siden jeg ikke hadde registrert meg hos dem. Alt i alt var opplevelsen frustrerende og uprofesjonell.
Kredittsjekk
Kredittscoren min hos Defero er mye høyere enn den jeg får når jeg sjekker kreditten min for å åpne mobilabonnement eller søke om lån. Jeg synes det er viktig at kredittscoren min er nøyaktig og speiler virkeligheten. Jeg må si at jeg er skuffet over dette.
tjenester fra selskapet
Jeg hadde en kjempebra opplevelse med dette selskapet! Tjenestene de tilbød var av topp kvalitet og overgikk mine forventninger. Jeg var i en situasjon der jeg ble lurt, men selskapet tok raskt tak i det og hjalp meg med å løse problemet. Deres profesjonalitet og ekspertise imponerte virkelig meg, og jeg er så takknemlig for at de hjalp meg ut av denne knipa.
Kundeservice og oppfølging
Etter å ha klaget flere ganger til selskapet, fikk jeg forsikringer om at de ikke ville kontakte meg igjen. Men dessverre fortsatte de likevel å sende meg e-poster, ignorere mine ønsker og forstyrre meg. Dette er helt uakseptabelt og viser manglende respekt!
Mottar uønsket reklame
Jeg får så mye uønsket reklamemeldinger hele tiden. Jeg har ingenting med dette selskapet å gjøre, så det plager meg virkelig å få disse meldingene hver dag. Jeg stoler ikke på lenken de sender for å melde seg av, så jeg velger å ikke klikke på den.
Mest stemmer anmeldelse
Kundeservice og oppfølging
Les mer