Nordic Choice Hotels Anmeldelser

: 17

公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。

29% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-02
Kjempefornøyd
Ærlig talt, jeg har ingenting å klage på. Servicen var helt fantastisk, rommene var rene og komfo...Les mer
S. Fisher

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-20
Dårlig kundeservice
Dårlig kundeservice her. De tar aldri telefonen på kundeservice, har stengt chatten sin denne som...Les mer
Josie

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-23
Min hotellbooking hos kundeser
Jeg hadde en skikkelig fin opplevelse med kundeservicen når jeg trengte hjelp med å booke et hote...Les mer
alford

Anmeldelser (17)

  (4)

 (1)

  (7)

  (4)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotelloppholdet mitt i helgen

    Oppholdet mitt på hotellet var ganske bra. Rommet mitt var rent og ryddig, og utsikten mot elven var fin. Det var stille og fredelig, noe som gjorde oppholdet behagelig. Det eneste negative var mangelen på en avtale for gjestene som bor på hotellet. Hotellet burde virkelig ha inngått en avtale med et parkeringsselskap slik at gjestene kunne få tilgang til dedikert parkering. Dette hadde gjort opplevelsen enda bedre. Tjenesten og maten på hotellet var veldig god, spesielt frokosten. Hvis jeg noen gang reiser denne veien igjen, ville jeg definitivt vurdere å bo på dette hotellet på nytt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold på Quality Hotel Sola Airport

    Jeg har bodd på Quality Hotel Sola Airport for karantene og noen tilfeldige opphold. Jeg må si at opplevelsen har vært utrolig bra. Det som virkelig skiller seg ut er de ansatte. De får deg til å føle deg velkommen på en genuin måte, uten å overdrive. Skikkelig godt jobbet av alle på hotellet, gleder meg til å se dere igjen snart.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min hotellbooking hos kundeservice

    Jeg hadde en skikkelig fin opplevelse med kundeservicen når jeg trengte hjelp med å booke et hotell. Andreas var utrolig snill og hjelpsom og fikset problemet mitt på null komma niks. Jeg er skikkelig takknemlig for all den gode hjelpen jeg fikk, og vil gjerne takke både kundeservicen og Andreas for den fantastiske servicen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjempefornøyd

    Ærlig talt, jeg har ingenting å klage på. Servicen var helt fantastisk, rommene var rene og komfortable, og frokosten var deilig. Konferansefasilitetene var veldig bra, og lunsjen var rett og slett fantastisk. Alt i alt var det en flott opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig kundeservice

    Dårlig kundeservice her. De tar aldri telefonen på kundeservice, har stengt chatten sin denne sommeren og svarer ikke på e-post. Det er skikkelig irriterende når man trenger å kontakte dem for å bruke poengene sine. Og når man endelig får hjelp, er det en sommerjobber som ikke kan bidra med noe som helst. Vi fikk ikke løst problemet vårt eller de overnattingene vi hadde bestilt i god tid med spørsmål til kundeservice. Hun på kundeservice gjentar bare informasjon vi ikke trenger, uten å løse problemet. Anbefaler å styre unna dette selskapet og velge en annen kjede.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Problematisk bookingapp

    Jeg hadde en veldig frustrerende opplevelse med bookingappen. Den hang seg stadig opp og dobbeltbooket rom. Tre ganger ble datoene endret uten at jeg hadde gitt tillatelse. De siste tre overnattingene har vært preget av mye venting og mange telefonsamtaler for å rette opp feilene. Det er virkelig skuffende at slike problemer oppstår i 2022, og jeg forventer bedre service og teknologi fra et hotellkjede.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellopplevelsen min

    Jeg digger å være medlem på dette hotellet, spesielt med gullstatus og platinum! Rommene er alltid så herlige og rene. Personalet er alltid så vennlige og hjelpsomme. Frokosten er skikkelig digg! Og jeg elsker det kule designet på hotellet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med et hotellopphold

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med et nylig hotellopphold på mitt vanlige sted. Som en lojal kunde forventer jeg bedre behandling som sølvmedlem. Jeg har rapportert en teknisk feil flere ganger, men kundeservice har ikke tatt det seriøst. Innsjekkingsprosessen har blitt forlenget på grunn av dokumentasjon for betaling hver gang jeg besøker. Selv om jeg har varslet om dette flere ganger, har problemet fortsatt. Jeg har også hatt tekniske problemer på deres nettside som har hindret meg fra å dra nytte av tilbudene deres. Etter frustrerende samtaler med en kundeservicerepresentant og ingen respons på e-poster, føler jeg at jeg blir skyldt for problemene. Ingen tilbakemelding fra kundeservice etter å ha rapportert situasjonen under mitt siste opphold.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av bonusrom

    Jeg har vært en fast kunde på dette hotellkjeden i mange år, og har alltid vært en lojal Platinum-medlem. Jeg har aldri hatt problemer med å bestille bonusrom tidligere, men denne gangen ble jeg skuffet. Når jeg prøvde å bestille et rom med bonuspoeng, fikk jeg ikke svar på e-posten min. Etter å ha ringt kundeservice ble jeg fortalt at det hotellet jeg ønsket var fullbooket, og jeg ble tilbudt andre alternativer som ikke passet for meg. Selv om jeg tydelig sa hva jeg ønsket, ble jeg ikke tilbudt andre hoteller til samme pris. Dette er ikke den fleksible servicen jeg forventer som en lojal kunde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilt hotell for 3 personer

    Jeg bestilte hotell for 3 personer på ferietur, men ble skuffet over rommene. Det første rommet hadde bare 2 senger, det andre rommet var skittent og uoppredd, mens det tredje rommet hadde ikke plass til alle sengene vi hadde bestilt. Personalet virket stresset og hele opplevelsen var generelt dårlig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tilgodebevis istedenfor tilbakebetaling

    Styr unna dette hotellet! Vi måtte avbestille oppholdet vårt og fikk bare en ubrukelig kreditt som ikke gjelder når vi kan reise til Norge igjen. Kundeservicen er dårlig og løsningene er elendige. Jeg anbefaler alle å holde seg unna dette stedet!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mypurchase på hotell

    Jeg forsøkte å booke et hotell, men da jeg gikk inn på nettsiden deres, virket det ikke, og prisen var feil. Vi endte opp med å miste en booking på grunn av dette. Da vi prøvde å booke et annet hotell, opplevde vi samme problemet. Vi kunne ikke få den prisen som var annonsert på nettsiden, siden den ikke fungerte ordentlig. Kundeservicen var heller ikke til stor nytte, og forsøkte å tvinge oss til å betale en høyere pris enn det som sto på nettsiden. Det virket veldig urettferdig og ulovlig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hotellbooking påskeferie

    Jeg bestilte opprinnelig 5 netter på et hotell til påskeferien, men senere måtte jeg endre det til 4 netter. Overraskende ble prisen økt uten varsel, og kundeservicen var ganske lite hjelpsom.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av parkeringsplass på hotell i Gøteborg

    Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med intern kommunikasjon på Clarion Hotel Post i Gøteborg. Jeg betalte for å parkere på Norstan parkeringshus, men ble bedt av hotellets personale om å finne en annen parkeringsplass. Etter å ha gjort som de sa, endte jeg opp med en parkeringsbot og ladekabelen min ble ødelagt. Personalet på hotellet var ingen hjelp i det hele tatt. Alt i alt var dette en veldig skuffende opplevelse som virkelig ødela deler av oppholdet mitt i Gøteborg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte og betalte for et superiorrom

    Jeg bestilte og betalte for et superiorrom, men da jeg sjekket inn, fikk jeg et standardrom i stedet. Resepsjonisten sa at det var et superiorrom, selv om bildene på nettsiden viste noe annet. Da jeg påpekte dette, sa de at det ikke var flere superiorrom tilgjengelig. Jeg ble skuffet over dette, spesielt med tanke på prisen jeg betalte. Jeg vil anbefale å unngå dette hotellet på grunn av dette. Tjenesten var også dårlig, noe jeg ikke hadde forventet fra et hotell av denne standarden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overnatting med 2 voksne og 1 barn

    - Bare tilstrekkelig med varmtvann til å dusje i 3-4 minutter.
    - Barnet mitt greide ikke å skylle ned på do fordi knappen var gammeldags og vanskelig å trykke på.
    - Det var ingen steder å henge klær i rommet.
    - Det var til og med ikke et kjøleskap på rommet.
    - Aldri noe te tilgjengelig i resepsjonen, bare en tom tekopp.
    - Det var utrolig støyende gjennom ventilasjonen, kunne høre andre rom veldig høyt.
    - Rommene hadde mye ekko på grunn av store flate vegger, veldig irriterende.
    - Skjærgårdens badepark tilknyttet hotellet hadde dårlig kvalitet.
    - Ingen garderobe fra hotellets side, måtte dusje på rommet og gå til badet gjennom kalde gangene iført badetøy.
    - Den ene badstuen luktet fælt, hvor er de tradisjonelle badstuene?
    - Ingen badevakter synlige, bør være mer tilsyn.
    Resepsjonen så pen ut, men resten av hotellet fortjener bare 2-3 stjerner. Rommene og kvaliteten er ikke på samme nivå.


Andre så også på