NorskeAnmeldelser

    Anmeldelser I-Say

    Da alle har en mening i disse dager, og man ser folk si hva de mener hele tiden, hvorfor ikke gjøre det samme selv? Og enda bedre, hvorfor ikke få betalt mens man gjør det? Det er det i-Say muliggjør for deg, ved å gi deg sjansen til å delta på markedsundersøkelser, og generelle undersøkelser som dukker opp der. i-Say er en del av Ipsos, og det er kanskje et navn du har sett tidligere. Uansett så er Ipsos et ledende globalt markedsanalysebyrå, og det kan være av interesse å se hva i-Say er, for mange av dere.

    Om i-Say og Ipsos

    Da i-Say er eid av Ipsos så er det passende å vite mer om Ipsos, og detet er faktisk et selskap som har eksistert i over 40 år. Med tanke på at de har over 15 000 ansatte i over 80 land så er Ipsos et gedigent selskap. Faktisk det tredje største i sin bransje, noe som gjør en optimistisk med tanke på hva de kan tilby, om du vil delta på deres undersøkelser. En annen ting som du bør vite om alt dette er at Ipsos, og dermed i-Say har over 5000 oppdragsgivere og de gjennomfører over 70 millioner intervju i året for disse. Altså, igjen, gedigent og når du ser visse av merkevarene som de har knyttet seg med så blir en veldig nysgjerrig på hva man selv kan få ut av det, om man deltar i undersøkelsene.

    Hvordan i-Say fungerer og hva du må gjøre

    Det er egentlig ganske enkelt. Du registrerer deg, og setter i gang med å svare på ulike markedsundersøkelser som er tilgjengelige for deg. På den måten samler du opp poeng samtidig som du får muligheten til å si din mening om de ulike emnene du blir spurt om. Det eneste som kreves sånn sett er at du er ærlig med dine meninger, uansett om det er positivt eller negativt. For det er viktig å tenke på at et selskap som Telenor, som et eksempel, ikke betaler for slike undersøkelser for morro skyld. De er genuint interesserte i hva deres kunder synes, og de foretar forandringer basert på tilbakemeldinger fra undersøkelser som i-Say gjennomfører. Så du får en ekte sjanse til å påvirke forandring, og da er det ikke veldig mye å be om at du er i det minste ærlig. Ved å svare på undersøkelsene samler du altså poeng og når du har samlet nok inn kan du veksle de inn for belønninger som for eksempel gavekort.

    Erfaringer med i-Say

    Om du har brukt i-Say vil vi egentlig bare vite om det er verdt å bruke tiden på? Er undersøkelsene lange, og er belønningene gode nok til at man bør gjøre det? Det kommer kanskje an på hva slags person man er. For visse er det sikkert nok at de får muligheten til å si sin mening, og at belønningene egentlig ikke blir prioritert.

    Så da vil vi at du skriver til oss, så andre vet mer om dette, og om de også bør gjøre det.


    Hvor mye kan du tjene på i-Say?

    I-Say
    Anmeldelser, klager og kundeerfaringer (1)

    2
    0% Ville handlet her igjen!
    Å bestille
    rating
    2
    Service
    rating
    2
    Prisnivå
    rating
    2
    Levering
    rating
    2

    Alle kundeanmeldelser

    Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

    Mye tekniske problemer og ingen kundeservice

    Mye dårlige erfaringen med ipsos.
    Poenger kommer sjelden, ofte får en bare en feilmelding når en har fullført en hel undersøkelse.
    Kundeservice svarer etter noen dager at de har videresendt saken til prosjektansvarlig. En måned senere spør jeg hvordan det ligger an, og de sier da at de purrer på prosjektansvarlig.
    To måneder senere purrer jeg igjen, for å høre hvor mange måneder en prosjektansvarlig normalt trenger for å sjekke en kontotransaksjon, men nå har også kundeservice sluttet å jobbe i arbeidstiden, og jeg får ikke flere svar.
    Jeg kommer til å benytte seriøse og hederlige alternativer i fremtiden, så får svindlerne hos Ipsos lure noen andre istedet.

    Dør: Hege Marie Amundsen15-02-2021
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2
    rating

    Skriv din egen anmeldelse om I-Say

    Din rangering

    FAQ

    Er I-Say et pålitelig selskap?

    Det er for øyeblikket publisert én tilbakemelding om I-Say. I gjennomsnitt har de fått en rating på 2/10, hvorav 0% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

    Hvilke tjenester og produkter tilbyr I-Say?

    I-Say opererer for det meste innenfor Tjenester-bransjen, mer spesifikt med Online Undersøkelser og Rundspørring.

    Jeg har lest alle tilbakemeldingene, hva nå?

    Ga anmeldelsene deg et positivt inntrykk? Dersom det er tilfelle, kan du trygt bestille på nettsiden til I-Say . Hvis ikke, kan du likevel finne mange andre sivujemme på vår hjemmeside!