Orange - Total vurdering basert på 19 anmeldelser

16% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-02-21
Kjøp av mobilabonnement
Den unge fyren jeg pratet med på Orange-butikken i Oslo var utrolig hjelpsom og profesjonell. Han...Les mer
R. Gleichner

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-23
Bytte til en annen leverandør
Jeg ble kunde hos denne leverandøren i håp om en bedre opplevelse enn hos min forrige leverandør....Les mer
Beverly Cartwright

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-27
Internettproblem
Jeg har hele tiden problemer med internettforbindelsen min. Selv om jeg har internett fra mobilop...Les mer
Howe

Anmeldelser (19)

  (1)

 (1)

  (9)

  (7)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bytte til en annen leverandør for mobil- og bredbåndstjenester

    Jeg ble kunde hos denne leverandøren i håp om en bedre opplevelse enn hos min forrige leverandør. Men dessverre har det ikke vært tilfelle. Mobildekningen er dårlig, bredbåndet fungerer bare bra på én enhet, TV-en kobler seg stadig fra, og jeg har måttet bytte modem tre ganger allerede. Før hadde jeg ikke disse problemene. Jeg får også e-poster med over 21 minutters forsinkelse, noe som er helt uakseptabelt ved samtaler med banken og bruk av autentiseringskoder. Kundeservicen sier alt er i orden og at de er best på markedet, men det er ikke sant i det hele tatt. Etter 17 måneder er jeg ferdig med dem for alltid. Jeg er skuffet over at de ikke lever opp til ryktet sitt og at jeg valgte dem til tross for advarslene jeg fikk. Skuffet og irritert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling var internettabonnement

    Jeg ble skikkelig skuffet over tjenesten jeg fikk fra selskapet. Kuréren kom ikke to ganger som de hadde lovet, og jeg ble fakturert før jeg kunne begynne å bruke tjenesten. Som om ikke det var nok, ble jeg også beskyldt for feil og fikk skylden for problemene jeg opplevde både på chat og i telefonsamtaler. Dette er helt elendig kundeservice, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen andre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mit köp på internet

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med et nettkjøp. Jeg signerte avtalen online og ventet på at kabelen og ruteren skulle installeres to dager senere. Men når teknikeren kom, innså jeg at fiberkabelen endte ved lyktestolpen. Jeg prøvde å endre installasjonstidspunktet til tre dager senere, men da ble tiden endret fra kl. 11 til kl. 14-17. Jeg tok fri fra jobben for å være hjemme når teknikeren skulle komme, men han dukket aldri opp. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å klage, men hørte aldri noe tilbake fra dem. Alt i alt er jeg skuffet over den dårlige kommunikasjonen og servicen fra Orange.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobilabonnement

    Jeg vil ikke anbefale tjenesten til andre. Jeg har hatt en helt forferdelig opplevelse med nettverket. Kundeservicen var skikkelig dårlig, og prisene var ikke verdt kvaliteten i det hele tatt. Leveringstiden var også mye lengre enn jeg hadde forventet. Alt i alt, en skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnementsoverføring til Flex

    Jeg hadde en ekstremt dårlig opplevelse med dette firmaet. De sier det er enkelt å overføre nummeret til abonnementet deres, men det var bare trøbbel for meg. Jeg måtte først kjøpe abonnementet, og så måtte jeg vente i flere dager mens de fikset tekniske problemer. De behandlet meg frekt på chatten, og da jeg ba om å få pengene mine tilbake, nektet de. Til slutt måtte jeg bytte til en annen leverandør for å unngå alle problemene med dem. Kort oppsummert - ikke kast bort tiden din på dette selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte abonnement

    Jeg bestilte et abonnement fra selskapet, men ble veldig skuffet over den dårlige servicen og mangelen på kundestøtte. Det var nesten umulig å avslutte avtalen uten å måtte betale ekstra, så jeg endte opp med å ha to abonnementer. Alt i alt var det en skikkelig skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    ny iPhone

    Jeg kjøpte en ny iPhone fra butikken og var kjempe spent! Men det tok en evighet å få den, og når jeg endelig fikk den, fungerte den ikke skikkelig. Jeg prøvde å ringe kundeservice, men de var ikke til mye hjelp. Følte meg svindlet og skuffet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig nettverk og dårlig telefonkvalitet

    Jeg anbefaler å se etter et annet selskap med bedre internett- og telefonkvalitet hvis du vil unngå konstant frustrasjon. Det er ikke verdt å betale høy abonnementsavgift for dårlig tjeneste. Jeg ble skuffet over mangelen på kundeservice og opplevde problemer med leveringen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement

    Jeg ble faktisk lurt av konsulentene som brukte villedende salgsmetoder. De lovet meg en lavere abonnementspris på grunn av min lojalitet som langvarig kunde, men når avtalen ble signert, så var prisen mye høyere enn det vi hadde avtalt. Selv med bevis som chatlogger og opptak av samtaler, så var det umulig å få løst denne klagen på en ærlig måte. Etter å ha vært en del av Orange-nettverket i mer enn 20 år, så har jeg nå byttet operatør på grunn av denne opplevelsen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min kjøpt - høy pris for betaling med kort

    Den eneste butikken jeg vet om som tar et gebyr på 1,99 kr for kortbetaling... det virker som om de prøver å tjene litt ekstra penger hvor de kan.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    telekommunikasjons-tjenester

    Jeg har hatt fem telefonnumre fra dem i nesten 10 år, og jeg betaler ikke så mye for tjenestene deres. Men internett- og TV-tjenesten deres er virkelig en katastrofe!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av mobilabonnement

    Den unge fyren jeg pratet med på Orange-butikken i Oslo var utrolig hjelpsom og profesjonell. Han tok seg tid til å svare på alle spørsmålene mine og ga meg gode tips om hvilket abonnement som ville passe best for meg. Jeg følte meg virkelig verdsatt som kunde!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Internett hastighet for lav

    Internettet mitt er så dårlig for tiden. Det tar en evighet å laste sider og ping-en er skyhøy. Det er umulig å spille spill eller se på videoer uten at det hakker hele tiden. Det er så irriterende!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobilabonnement

    Jeg ble skuffet over min opplevelse med selskapet. Mobilabonnementet mitt var mye dyrere enn forventet på grunn av høye fakturaer. Etter å ha kontaktet kundeservice, fant vi ut at feil beløp ble belastet meg. Til tross for at jeg klaget og ble lovet en lavere faktura, endte jeg opp med å måtte betale mer enn det opprinnelige overbeløpet. Jeg kunne ikke tro at et anerkjent selskap som dette kunne gjøre slike feil og kreve så mye ekstra penger fra kundene sine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min purchase var et internetabonnement

    Åh, dette er så irriterende! Internettet mitt er helt på styr, pingtiden er over 100, så det er nesten ubrukelig. Ikke anbefalt i det hele tatt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Internettproblem

    Jeg har hele tiden problemer med internettforbindelsen min. Selv om jeg har internett fra mobiloperatøren min, så opplever jeg stadig at forbindelsen faller ut. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger for å rapportere problemet, men i stedet for å løse problemet, blir jeg bare bedt om å forlenge avtalen min. Dette er skuffende for meg, for jeg forventer at operatøren min tar meg på alvor og jobber for å løse problemene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mobilabonnement

    Hvordan skal jeg si det på en annen måte ... Jeg var virkelig skuffet over tjenesten jeg fikk fra dette selskapet. Ikke bare var prisene høye, men kundeservicen var også dårlig. Dette var første gang jeg opplevde noe slikt. Leveringen var heller ikke bra, det tok mye lengre tid enn det jeg hadde forventet, og det var ingen kommunikasjon om forsinkelsene. Alt i alt en skikkelig skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Internetabonnement

    Jeg har vært kunde hos dere en stund nå, og må si at generelt sett er jeg veldig fornøyd med internettet mitt. Jeg bor på landsbygda, og det er kun deres nettverk som fungerer bra her. Men de siste dagene har jeg hatt noen problemer med nedlastinger av store filer, spesielt etter at cørukka mi ble overraskende høy. Jeg har sendt inn en klage, men fikk ikke en tilfredsstillende forklaring på hvorfor så mye data ble brukt på kort tid. Synes det er litt mistenkelig, hva mener du?


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    ubevisst

    Kjøpte en forsikring til telefonen min og betalte jevnlig for den. Nå, når telefonen trengte reparasjon, sa de at forsikringen min ikke var aktiv 😆😆😆. Føler meg lurt og utnyttet.