Sigma Beauty - Total vurdering basert på 22 anmeldelser

32% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-09
Fast delivery, excellent custo
Jeg hadde en veldig positiv opplevelse med denne butikken! Jeg hadde lest noen negative tilbakeme...Les mer
Evert

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-19
makeupbørster
Jeg bestilte noen makeupbørster for to måneder siden, men har fortsatt ikke fått noen oppdatering...Les mer
Waters

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-13
Mine buster i salg
Mange av mine buster er på salg hver uke, og ærlig talt, de er ikke verdt prisen! Folk sier de øn...Les mer
Hilpert

Anmeldelser (22)

  (3)

 (3)

  (9)

  (7)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fast delivery, excellent customer service

    Jeg hadde en veldig positiv opplevelse med denne butikken! Jeg hadde lest noen negative tilbakemeldinger om leveringstiden, men bestemte meg for å prøve likevel. Jeg bestilte noen produkter og fikk dem levert på kun 4 dager! Det var helt fantastisk! Kundeservicen var også utmerket, de svarte raskt på mine e-poster og hjalp meg med alt jeg trengte. Jeg kommer definitivt til å handle her igjen, og vil anbefale det til alle jeg kjenner.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Brush

    Dette kjøpet av børster var en skikkelig mareritt! Jeg måtte krangle med dem om feilen fordi de ikke ville erkjenne den, selv etter mange bilder. Til slutt sendte de en erstatning. Erstatningen var akkurat like dårlig som den første. Jeg måtte kontakte dem igjen, og de sa at jeg måtte sende tilbake de gamle, ødelagte børstene og betale for frakt selv. Jeg fortalte dem at jeg hadde kastet den defekte børsten. De sa det var greit, men de ville fortsatt ha den andre tilbake. Jeg spurte dem hva annet alternativet var, siden jeg ikke følte det var min skyld å sende tilbake et ødelagt produkt de sendte meg. Jeg ba om en uttalelse om den defekte børsten og de manglende børstene i bestillingen min. De sa de skulle se på det personlig. De lovet å kontakte meg, men gjorde det aldri. Jeg tok kontakt med dem for fjerde gang, og de sendte meg de samme børstene uten å kontakte meg på forhånd. Jeg er sjokkert over måten dette selskapet driver på.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    makeupbørster

    Jeg bestilte noen makeupbørster for to måneder siden, men har fortsatt ikke fått noen oppdateringer om leveransen min. Til tross for flere henvendelser har de ikke klart å gi meg et sporingsnummer. Dette selskapet har virkelig skuffet meg med sin dårlige kundeservice og lange leveringstid. Jeg er skuffet over den totale mangel på kommunikasjon og profesjonalitet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    sminkekoster

    Jeg pleide å like produktene deres, men nå kommer jeg aldri til å bestille fra dem igjen! Bestillingen min ble merket som levert og signert for av FedEx, men jeg var hjemme på den tiden og fikk den aldri! Den var angivelig signert for, noe som ikke kan stemme. Sporingen sa at pakken ble levert til en annen adresse enn min! Jeg ba dem om å klage til FedEx for meg, men de gjorde det ikke. Jeg sendte inn en rapport om den forsvunne pakken, men ingen respons. Til slutt måtte jeg åpne en tvist med PayPal. De ba meg om å heve den til en klage, trolig fordi de visste at de kom til å vinne, siden sporingen viste at den ble levert. Jeg tapte tvisten og 107 dollar.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pelsene faller av

    Kjøpte noen børster her til kona mi, men dessverre har hårene begynt å falle av etter en stund. Vær forsiktig med disse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sminkebørster

    Jeg har handlet mye på nettbutikken og jeg har alltid vært veldig fornøyd! Pakkene har alltid kommet i god stand og har vært godt pakket med nyttig informasjon. Den eneste ulempen er den litt lange leveringstiden på rundt 2 uker, siden varene kommer helt fra USA. Men kvaliteten på produktene er virkelig verdt ventetiden!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling av sminkekoster

    Opplevelsen min med sminkekostene jeg kjøpte fra Sigma Beauty var veldig bra og uten problemer. Jeg bestilte et sett med sminkekoster og ble virkelig imponert over kvaliteten. Kostene var myke og holdbare, og de gjorde påføringen av sminke lett og jevn. Jeg hadde ingen utfordringer med å bruke dem, og de har virkelig blitt en fast favoritt i sminkekolleksjonen min. Kundeservicen var også helt topp, de løste raskt og effektivt et lite problem jeg opplevde med bestillingen min. Jeg er veldig fornøyd med produktene og servicen jeg fikk fra Sigma Beauty.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av Ultimate Blending Brush Set og F80 børste

    Jeg bestilte Ultimate Blending Brush Set og F80 børsten den 1. februar under en helt utrolig salgssituasjon. Sigma-settet koster vanligvis over 1000 kr, så dette var virkelig et kupp. Jeg hadde lest noen skremmende omtaler om leveringstiden deres fra ulike nettsteder som Reddit og andre omtalenettsteder. Noen hadde visst ventet i over 3 måneder! Jeg hadde ikke noe imot å vente, så jeg hadde ikke altfor store forventninger når det gjaldt leveringstiden. Jeg tenkte at kanskje jeg kunne få det mot slutten av mars. Derfor ble jeg veldig positivt overrasket og glad da jeg oppdaget at pakken min faktisk kom i dag! Det har vært en fantastisk opplevelse så langt, og jeg er veldig fornøyd med kjøpene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min første bestilling fra Sigma Beauty

    Jeg bestilte fire øyenskyggepaletter i en boks til en kjempegod pris på Black Friday-salget. Selv om de ikke var tilgjengelige hos britiske forhandlere, fant jeg dem hos Sigma Beauty. Bestillingen min tok litt lengre tid enn forventet å komme, spesielt med jule- og nyttårsperioden. Men til slutt kom den i god stand, uten ekstra tollavgifter. Produktene er fantastiske, men jeg har en liten kritikk angående fraktprosessen. Det virker for meg litt rart at et så anerkjent merke som Sigma fortsatt ikke tilbyr sporingsnummer for leveranser i 2021 og tar ekstra betalt for det. Andre selskaper som Colourpop gir sporingsnummer som standard til en mye lavere pris. Jeg tror at sporingsnummer for alle bestillinger ville redusert antall klager fra kunder. Jeg er uansett veldig fornøyd med øyenskyggene mine, men jeg vurderer å kjøpe Sigma-produkter fra britiske forhandlere i fremtiden for å unngå ventetider og bekymringer om at bestillingen ikke kommer frem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Brushes not received 3 weeks ago

    Det har gått 3 uker siden jeg bestilte børster og de har fortsatt ikke kommet! Jeg prøvde å sende dem en e-post, men fikk ingen respons. Når jeg prøvde å spore bestillingen min, sto det hele tiden 'feil ordrenummer'. Servicen er helt elendig, og jeg kommer ikke til å handle fra dem igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av sminkekoster

    Jeg har hatt en kjempedårlig opplevelse med leveringen av varene mine fra dette selskapet. Pakken min har blitt forsinket flere ganger, og tollavgiftene var helt urimelig høye. Jeg har fortsatt ikke fått pakken min, og jeg er veldig skuffet over den elendige servicen jeg har fått. Det eneste positive er at prisene på varene var kraftig nedsatt, ellers ville jeg ha blitt skikkelig opprørt over hele greia. Produktene er virkelig flotte, men det er bedre å kjøpe dem et annet sted enn på denne nettsiden, spesielt hvis du befinner deg i Canada.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av sminke

    Kjøp brukt på eBay, bruk en falsk e-postadresse, eller sett e-postfilteret ditt til å sende alt fra "Sigma" direkte til søppelpost. De bryr seg ikke om e-postlovene for avmelding. Jeg har meldt dem til FCC og oppfordrer deg til å gjøre det samme. Aldri mer Sigma for meg!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med kundeservice

    Jeg vil gjerne dele min dårlige erfaring med kundeservicen til dette selskapet for å advare andre forbrukere om den forferdelige behandlingen jeg fikk. Som noen som setter pris på god service og kvalitetsprodukter, ble jeg veldig skuffet og frustrert av hvordan selskapet behandlet meg. Fra starten av var mine interaksjoner med dem problematiske. Jeg hadde store problemer med å logge inn med e-posten min, og fikk en feilmelding som sa at e-postadressen min ikke var registrert i systemet deres. Dette var et tydelig tegn på mangel på detaljer og dårlig kundeservice som jeg skulle oppleve videre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ordrer over 150$, uforklarlige avgifter

    Jeg la inn en bestilling for over 150$, så frakt og håndtering var gratis. Når jeg skulle hente pakken på postkontoret, måtte jeg betale ekstra 32$ for å få den. Sigma sa at avgiftene var toll og skatter, men postkontoret fortalte meg at det ikke var tilfellet. De sa at beløpet ble forespurt av avsenderen og jeg måtte overføre pengene til dem. Jeg kontaktet Sigma igjen for å be om tilbakebetaling for de uforklarlige avgiftene, med bevis på at det ikke var toll eller skatter. De svarte med standardmeldingen om at de ikke er ansvarlige for slike avgifter, uten å nevne det faktum at det ikke var toll eller skatter.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine to bestillinger tok lang tid

    Jeg la inn to separate bestillinger på ulike tidspunkter, og det tok faktisk to uker og noen dager før jeg endelig mottok bestillingene mine. Da jeg sjekket statusen, så sto det fortsatt bare "prosessering". Jeg prøvde å sende en e-post, men fikk aldri noe svar tilbake. Til slutt fant jeg nummeret til kundeservice. Den lange forsinkelsen ble ikke nevnt på nettsiden deres i det hele tatt. Jeg tror det sto at det skulle ta 5-7 arbeidsdager. Hvis du planlegger å kjøpe noe til bursdagen til noen fra dette selskapet, bør du definitivt bestille minst tre uker i forveien. Kanskje de bør vurdere å ansette flere ansatte, spesielt med tanke på at prisene deres ikke akkurat er lave. Jeg har ingenting å klage på når det gjelder produktene deres, bare kundeservicen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Internasjonal levering

    Jeg valgte å bruke en annen leveringsmetode for å unngå de dyre kostnadene med FedEx, men overraskende nok endte pakken opp med å bli levert av dem likevel. Den som leverte pakken ba om ekstra 70 USD, som var mer enn 50% av den totale kostnaden. Sigma svarte at vi kunne ha avvist leveringen og returnert pakken for å få pengene tilbake, men dette ble aldri sagt på forhånd. Hvorfor skulle vi vite dette? Hvorfor tilbyr dere ikke billigere alternativer for internasjonal levering? Vi lever tross alt i 2022, det burde være flere valg tilgjengelig. Ikke gjem dere bak de små bokstavene. Opplevelsen min var skikkelig dårlig og det føltes nesten som å bli ranet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pinselpakken min er aldri ankommet

    Jeg bestilte en penselpakke for 3 uker siden, men har fortsatt ikke mottatt den! De svarer ikke på e-postene mine, og når jeg prøver å sjekke statusen på bestillingen min, står det bare 'feil ordrenummer'. Dette er den dårligste servicen jeg har opplevd, og jeg kommer ikke til å handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Make-up børster

    Jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen min med dette selskapet. Da pakken min kom, så jeg at en av børstene var skadet. Da jeg kontaktet kundeservice for å få en erstatning, fikk jeg bare unnskyldninger og ingen mulighet for refusjon eller erstatning. Jeg synes virkelig at dette selskapet har dårlig kundeservice, og jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen. Kvaliteten på børstene var heller ikke imponerende med tanke på prisen jeg betalte. Jeg foreslår heller å investere i velkjente merker som MAC eller litt dyrere alternativer for bedre resultater.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Brushes and makeup palettes

    Så forferdelig opplevelse! Selskapet tar ikke ansvar, så annerledes enn Everlane og deres omsorg for kundene. De gir full refusjon i AUD, i stedet for å skyve det over på australske banker for å håndtere valutakursfall under refusjoner. Og måten de sender mengder spam-e-poster med 10% rabattkoder er veldig påtrengende. Og når du prøver å melde deg av, vil ikke nettsiden laste. De fortsetter å plage deg i måneder og oversvømme innboksen din. Kan du tro det? Jeg hadde ikke et kredittkort, bare et vanlig debetkort!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    stor, problematisk, fraværende

    Jeg har lagt inn noen store bestillinger på nettsiden deres, men dessverre har jeg hatt problemer med tre av dem. To av bestillingene mine hadde manglende varer på grunn av feilaktige avtaler som selskapet ikke hadde til hensikt å oppfylle. Kundeservicen deres har vært skuffende og svarene jeg fikk var ikke tilfredsstillende. Jeg følte at selskapet hadde dårlig ledelse og manglet ærlighet. Takk for alt, Sigma Beauty, men jeg tror det er best for meg å handle et annet sted nå. Selv etter at jeg avsluttet abonnementet mitt, fikk jeg en e-post som ba meg om å komme tilbake med 15 % rabatt på neste kjøp. Hvis selskapet hadde holdt seg til de opprinnelige avtalene, kunne jeg kanskje vurdert å handle der igjen. Dessverre, etter denne dårlige opplevelsen, kan jeg ikke lenger ha tillit til dem.