ONE TEASPOON Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (24)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Jumpsuit package
Tusen takk for den fantastiske støtten! Jeg sendte tilbake jumpsuiten den 1. mai. Komplimenter kommer min vei for de jeg valgte å beholde. Jeg pleier sjelden å skrive tilbakemeldinger, for det er så mye negativitet der ute på internett. Men du har virkelig vært enestående og skiller deg ut. Takk igjen og igjen, og husk å være lykkelig og sunn!
Dårlig nettsideopplevelse
Dere, altså, nettsiden deres er virkelig den verste! Det er helt umulig å fullføre en bestilling fordi den enten kaster meg ut eller bare fryser. Men jeg må si at jeg er takknemlig for anmeldelsene som er basert på kvaliteten på produktene deres.
Kjolekjøp
Jeg er kjempefornøyd med den kjolen jeg kjøpte! Stoffet er av skikkelig god kvalitet, og den sitter som støpt. Jeg digger både designet og fargen på den. Anbefaler absolutt dette produktet til alle som vil ha en unik og stilig kjole.
Utmerket kundeservice
Kundeservicen var helt fantastisk! De fikset et par spørsmål super raskt og var kjempehyggelige. Returene ble behandlet veldig fort. Bare husk at det kan ta litt ekstra tid for levering og svar på grunn av tidsforskjeller.
Out of stock item
Opplevelsen på dette butikken var veldig skuffende. Jeg kjøpte en vare på nettet, betalingen ble akseptert, men jeg mottok aldri varen. Da jeg ringte for å spørre, ble det sagt at varen aldri var på lager i utgangspunktet. Det var frustrerende å ikke motta noen kommunikasjon om dette problemet og å finne ut bare etter at jeg tok kontakt selv. For å gjøre ting verre, er varen fortsatt oppført for salg på nettet selv om den er utsolgt.
Kjop av topper og bukser
Jeg var veldig fornøyd med hvor fort de sendte mine topper og bukser. Kvaliteten på produktene var bra, men det var et problem med en av buksene. Jeg kontaktet kundeservice for å få refundert pengene mine, men fikk ikke noe svar på e-postene mine. Jeg fant ut at det var best å kontakte dem på sosiale medier, spesielt Instagram, men heller ikke der fikk jeg god nok hjelp. Jeg kommer ikke til å handle fra dem igjen, jeg vil heller kjøpe fra en butikk som faktisk bryr seg om kundene sine.
4 plagg til nesten 400 dollar
Dette er bare helt forferdelig! Bestilte 4 plagg for nesten 400 dollar og når jeg bestemte meg for å returnere dem på grunn av dårlig passform og materiale, ser jeg at de bare tilbyr butikkreditt! Jeg hadde aldri forventet at en så dyr forhandler skulle ha en så dårlig returpolicy. Jeg kommer aldri til å handle klær fra dem igjen, ikke engang fra en annen nettside.
negativ opplevelse
Jeg bare ville fortelle om min opplevelse med kundeservicen hos dette firmaet. Det gikk ikke så bra da jeg prøvde å returnere en vare og få tilbake pengene mine. Kundeservicen var ikke god i det hele tatt, det virket som om de prøvde å unngå ansvar. Jeg har sendt flere e-poster, men har ikke fått respons, selv om jeg har bevis på at de skylder meg penger.
tålmodighetstester
Jeg skulle ønske jeg kunne gi dem null stjerner, for de fortjener ikke engang en eneste stjerne. Null respons fra dem i det hele tatt. Jeg har ventet på bestillingen min i over to uker nå. Har sendt dem to e-poster, men har ikke fått noe svar. Og de har ikke engang en telefon som jeg kan ringe, bare butikkreditt. Er dette en spøk?
Dine kjøp på forsinket levering
Endelig fikk jeg sjansen til å bruke butikkreditten min, og jeg håpet virkelig at det skulle gå bedre denne gangen. Men nå har det gått over 3 uker siden jeg la inn bestillingen, og den er fortsatt ikke blitt sendt innenfor den lovet tidsrammen på "5-10 virkedager". Kundestøtten har også dessverre ignorert alle henvendelsene mine.
Jeans og topp
Ikke handle fra det selskapet, med mindre du virkelig skjønner og føler deg trygg på returpolitikken deres. Det er bare tull.
Dollarforvirring
Har opplevd å kjøpe noe og de konverterte ikke Aussie-dollars til Amerikanske dollar! Ble skikkelig sur da jeg oppdaget at de belastet meg i Amerikanske dollar i stedet for Aussie-dollars. Det er så dårlig at de tror man er så dum og ikke ville oppdage dette. Viktig å lære av andres feil, ikke sant? Dette var første gang jeg opplevde noe lignende når jeg bestilte direkte fra produsenten.
Min bestilling av bukser som ble sendt feil størrelse
Jeg likte virkelig stilen deres, men dessverre var kundeservicen helt forferdelig. De svarer aldri på e-poster, spesielt når det gjelder retur av varer de har sendt feil. Jeg bestilte bukser, men mottok shorts i feil størrelse. Det tok hele 2 uker før jeg endelig fikk et svar fra dem. Jeg sendte alt tilbake, men etter 3 måneder har jeg fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. Jeg har avsluttet abonnementet mitt på nettsiden deres og har mistet tilliten til å få pengene mine tilbake. Selv om jeg likte noen av varene deres, er det nå en risiko å returnere noe.
Kjopte online, bytte av størrelse
Jeg bestilte noe på nettet, men størrelsen passet ikke. Da dro jeg til butikken deres for å bytte størrelsen, men de sa jeg måtte betale mellomlegget siden jeg hadde kjøpt det på salg på nett. Jeg bare ville bytte til samme vare i mindre størrelse. Alle som jobbet der virket uerfarne og uhøflige, og de stengte butikken en lørdag for lunsj. Så jeg returnerte varen på nettet for full refusjon, men de tilbød meg en butikkredit som jeg ikke vil bruke fordi jeg aldri skal handle der igjen. Nå venter jeg på at kredittkortet mitt skal bli refundert.
Gjesteorden
Ikke bestill som gjest - det er ingen mulighet for bytte. Det er ren flaks om du finner den varen du ønsker å bytte (for eksempel riktig størrelse) tilgjengelig etter at vi har mottatt returen og utstedt butikkreditten. Så det er bedre å unngå å miste rabatter fra det opprinnelige kjøpet.
Mest stemmer anmeldelse
Min pakke forsvant på vei til
Les mer