Norli - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
ordre ikke behandlet eller sendt
Det er utrolig irriterende at min ordre har vært stående i 1 måned uten noen bevegelse, og jeg har fortsatt ikke mottatt den. Jeg vil bare avbryte bestillingen og finne boken et annet sted. Jeg har prøvd å kontakte dere på ulike måter, men ingen ser ut til å svare. Er det noen i det hele tatt som jobber her? Jeg vil definitivt råde alle til å holde seg unna og heller bruke pengene et annet sted.
Bøker på nett
Jeg er veldig fornøyd med å kjøpe bøker på nettet hos dere. Informasjonen var tydelig og kom i rett tid gjennom hele prosessen. Leveringen gikk ganske fort, og det var praktisk å kunne bruke Klarna som betalingsmetode. Jeg synes prisene var rimelige og konkurransedyktige. Alt i alt hadde jeg en god opplevelse, og jeg vil definitivt handle mer her i fremtiden.
Bøker og skrivesaker
Når det oppstår problemer i nettbutikken, som feilaktige priser eller problemer med innlogging, synes jeg de burde tilby bedre kundeservice. Det er irriterende at det ikke finnes noe telefonnummer å ringe, og oppfølgingen av bedriftskunder er dårlig. Jeg føler ikke at jeg blir verdsatt som en fast kunde som alltid handler mye. Hvis ikke kommunen hadde avtale med denne bedriften, ville jeg ha byttet leverandør med en gang.
Nyutgivelse, skadet levering
Kjøpte en ny bok på nettet, og den kom en måned for sent. Da jeg endelig fikk den, var coveret ripe, sidene bøyde og deler av boken var krøllete. Det virket ikke som skadene skjedde under frakten, men før den ble sendt. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk en ny bok, men også den var skadet. De mente jeg ikke kunne forvente en "perfekt bok," men kanskje de bør ha høyere standarder for hva som regnes som nytt. Håper Norli kan jobbe med å forbedre kvaliteten på bøkene de sender fra nettbutikken.
To bøker bestilt
Jeg bestilte to bøker for en uke siden. Den ene ble sendt nesten med en gang, men den andre ble aldri sendt. Jeg tok kontakt med kundeservice for å avbestille den ene boken, og de var vennlige og hjelpsomme. Nå har jeg nettopp bestilt en ny bok, og jeg håper virkelig at denne blir sendt like raskt som den første.
Bøker og papirvarer
Jeg har handlet der flere ganger, og erfaringene mine har alltid vært fantastiske. Enten jeg har bestilt på nettet eller vært i butikken, har jeg alltid blitt møtt med god service. De ansatte er vennlige, kunnskapsrike og hjelpsomme. Utvalget av bøker og papirvarer er også imponerende. Jeg føler meg trygg på å si at dette er en av de beste bokhandlene jeg noen gang har besøkt.
Bok på feil språk
Jeg bestilte en bok på nettet, men da jeg fikk den, var den på et helt annet språk! Jeg har sendt to e-poster for å få rettet opp feilen, men har ikke hørt noe tilbake ennå. Det har gått nesten to uker! Synes det er veldig dårlig service. Jeg vil anbefale Ark i stedet for dette, fordi jeg aldri har hatt problemer med bestillinger der.
bok fra Norli
Jeg har nettopp kjøpt en bok fra Norli, og jeg må bare si at jeg er kjempefornøyd! Folkene på Norli-butikken her jeg bor var så innmari hjelpsomme, og butikkens atmosfære var bare så hyggelig. Jeg synes også nettsiden deres er kjempebra, med super rask levering og fantastisk kundeservice.
Kjøpte bøker online
Jeg kjøpte nylig noen bøker på nettet og tenkte det kunne være fint å gi en ærlig tilbakemelding. Opplevelsen min med nettsiden var grei, men kundeservicen var dessverre dårlig. Jeg sendte dem en e-post med noen spørsmål om varene, men fikk aldri noe svar tilbake. Det virker som om de ikke bryr seg om kundene sine. Jeg savner den gode kundeservicen jeg har opplevd andre steder.
bok på lager
Jeg bestilte en bok som de hadde på lager og som skulle sendes innen 1-2 virkedager. Men nå har det gått 2 uker, og jeg har fortsatt ikke hørt noe om at den er sendt! Jeg har prøvd å kontakte dem, men får ikke tak i noen...
Engelske bøker
Jeg fikk utrolig god service da jeg var innom butikken og kjøpte noen engelske bøker. Personalet ga meg skikkelig gode anbefalinger, var vennlige og hjelpsomme. Jeg ble virkelig imponert over den profesjonelle og personlige servicen jeg fikk. Jeg vil absolutt anbefale dette stedet til andre som er glade i bøker.
tre bøker
Leveringstiden deres tar altfor lang tid. For en uke siden bestilte jeg tre bøker, men de har ennå ikke blitt levert. Dette er dårlig og gir en dårlig opplevelse for meg som kunde. Det virker som om det tar for lang tid og er ikke effektivt å sende ut bestillinger. Jeg håper virkelig at dette blir bedre framover, selv om jeg er fornøyd med utvalget og servicen deres.
Bestilte bøker
Jeg bestilte noen bøker for fire uker siden, og jeg har bare mottatt en av dem. De andre har ikke blitt sendt enda. Kundeservicen har vært vanskelig å få tak i, og det er skuffende at det har tatt så lang tid uten informasjon om leveringene.
Bestilling av bøker
Dette selskapet suger når det gjelder leveringstid og kundeservice, altså. Jeg måtte vente evigheter på de to bøkene jeg bestilte, også klarte de ikke engang å gi meg noe klart svar på når bøkene ble bestilt fra underleverandøren deres, om de var på vei, eller når jeg kunne forvente å få dem. Det eneste de sa var at det tar opptil ti virkedager fra bestillingsdatoen hos underleverandøren. Helt tåpelig, spør du meg! Det er jo ikke til mye hjelp når de ikke kan gi mer konkret informasjon. Aldri har jeg opplevd så dårlig kundeservice og lange leveringstider før, altså. Jeg kommer ikke til å anbefale dette selskapet til noen som helst, det er sikkert!
Min bokbestilling
Åh, jeg er virkelig skuffet over denne nettbutikken! Bestilte en bok for så lang tid siden, men har fortsatt ikke fått den. Prøvde å nå dem via skjemaet deres, men hørte ikke fra dem før etter tre uker! Jeg bare ventet og ventet, men boken kom aldri. Prøvde til og med å avbestille, men fikk beskjed om at den allerede var sendt i oktober. Hva? Og jeg sitter fortsatt her uten boken. Så dårlig service, aldri Norli igjen for meg!
Bokkjøp på nett
Jeg har hatt ulike opplevelser med kjøpene mine hos dere på nettet. Butikkene deres får jeg fire til fem stjerner, siden jeg synes de har god kundeservice. Men når det gjelder netthandel, har det vært litt av et sjansespill. Jeg har opplevd å finne varer til billigere priser hos dere enn hos konkurrentene, spesielt under kampanjer, men det er alltid en risiko for forsinkelser eller avlysninger. Jeg blir mer og mer nervøs hver gang jeg legger inn en bestilling hos dere.
Bestilling av bok
Jeg bestilte en bok for 10 dager siden og ble lovet at den skulle sendes innen 1-2 virkedager. Nå har det gått en uke og jeg har fortsatt ikke fått noen oppdateringer eller bekreftelse om at boken er sendt. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men har ikke fått noe svar. Jeg synes dette er veldig dårlig kundeservice og manglende oppfølging. Anbefales ikke.
Min bestilling av 3 bøker
Jeg bestilte tre bøker forrige søndag, og jeg forventet at de skulle sendes innen 1-2 arbeidsdager. Dessverre har bøkene ikke kommet ennå, til tross for at jeg har ventet i lang tid og betalt mye for dem. Jeg ble lovet rask levering, men det virker som om tjenesten deres er treg. Jeg håper virkelig at bøkene kommer snart, ellers må jeg ta ytterligere skritt for å sikre bestillingen min.
Kjøpte bøker på nett
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med selskapet da jeg prøvde å returnere noen bøker jeg hadde kjøpt på nettet. De sa jeg bare kunne få tilgodelapp i butikken eller betale for frakten selv for å returnere, uansett hvilke bøker det gjelder. Kundeservicen var veldig dårlig og treg, og leveringen tok altfor lang tid. Leveringstiden var ustabil, og pakkingen/utsendingen var treg, noe som gjorde hele opplevelsen dårlig. Jeg ser ingen grunn til å handle hos dem igjen når konkurrenten gjør alt så mye bedre.
Kjøpte bok med Vipps
Jeg kjøpte en bok med Vipps, og når jeg prøvde å bytte den inn nektet de å ta i mot den i butikken fordi jeg ville ha pengene tilbake. Dessverre måtte jeg betale 350 kroner i fraktkostnader for å returnere den. Ansatte i butikken var veldig uhøflige og ga dårlig service. Jeg vil ikke anbefale denne butikken til andre!
Mest stemmer anmeldelse
Bok
Les mer