Adlibris - Total vurdering basert på 28 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling av bøker
Jeg bestilte noen bøker, men til min overraskelse mottok jeg og ble fakturert for flere bøker enn jeg hadde bedt om. Det har vært vanskelig å få informasjon om hvordan jeg kan returnere dem og få pengene mine tilbake. Jeg ønsker virkelig å få tilbake pengene mine!
Kjøpte flere bøker
Wow, jeg har kjøpt så mange bøker fra denne butikken og jeg er så glad! De har bøker for alle og det er så gøy å lage en ønskeliste med favorittene mine. Jeg kommer definitivt til å fortsette å handle her, hehe!
böcker och leksaker för min dotters födelsedag
Jeg er skuffet over den lange leveringstiden og mangelen på hjelp fra kundeservice. Selv om jeg fikk beskjed om at bestillingen min ville bli forsinket allerede for en uke siden, var det vanskelig å få leveransen delt opp slik at den kunne komme frem i tide til datterens bursdag. Kundeservice ga meg det samme svaret hver gang jeg kontaktet dem, selv når den siste leveringsdagen var dagen før en helligdag uten mulighet for levering. Dessverre virker det som om svarene fra kundeservice er automatisk generert, og jeg skulle ønske at de hadde mer handlekraft til å tilby løsninger som å splitte bestillingen eller bytte leverandør for å levere i tide.
Bestilling av en bok
Jeg er skuffet over at leveransen er forsinket. Jeg bestilte en bok og forventet å få den mellom 21-24 mai. Nylig fikk jeg beskjed om at lageret ennå ikke har sendt den. Jeg håpet å få den i tide til morsdag, men Adlibris har som vanlig rotet det til. Jeg anbefaler å bestille med ekstra tid på grunn av forsinkelsene deres. Kundeservicen er heller ikke til mye hjelp, de gjentar bare det som står i e-posten. Det er merkelig at de ikke kan være mer nøyaktige med leveringstidene sine. De bør øke tempoet slik at folk får varene sine som lovet.
Julegaver
Dette har vært en helt forferdelig opplevelse med denne nettbutikken. Jeg bestilte julegaver den 9. desember og forventet en leveringstid på 2-5 dager. Etter 6 dager uten oppdatering på ordrestatus, bestemte jeg meg for å sende en e-post og kansellere ordren. Dessverre har jeg ikke fått noe svar på e-posten min, men et par timer senere oppdaterte de alle varene med 5 forskjellige sendingsnumre og statusen "Pakke forhåndsmeldt til posten". Først den 18. desember ble to av pakkene endelig sendt. Dessverre var det for sent til å rekke frem til jul, og det var virkelig skuffende. Nå må jeg dra ut og handle de samme varene i butikken, og senere må jeg betale for returfrakten for å returnere varene til dem.
lang leveringstid
Jeg betalte ekstra for rask frakt, men pakken min tar uendelig lang tid å komme frem. Hver gang jeg bestiller noe, blir det forsinket på grunn av stor mengde bestillinger på lageret. Jeg har ventet i lang tid nå, til tross for at det var lovet at bestillingen skulle sendes allerede neste dag.
fagbøker og skrivesaker
Jeg bestilte noen fagbøker og skrivesaker fra Adlibris. Det var lett å finne det jeg trengte og bestille det, alt gikk på en smidig måte. Betalingen gikk greit, og jeg fikk en bekreftelse med en gang. Leveringen tok dessverre litt lengre tid enn forventet, noe som var litt skuffende. Men da produktene endelig kom, var de i god stand, og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på alt jeg bestilte.
Angrerett kjøp
Jeg bestilte noen bøker fra denne nettbutikken i håp om å få dem før en spesifikk dato. Men dessverre ble leveringen forsinket to ganger, så jeg endte opp med å vente over to uker lenger enn planlagt. Ser ut til at dette er vanlig for dem, og mange andre virker også skuffet. Jeg kommer ikke til å handle der igjen.
Min bestilling av bøker
Jeg har handlet fra Adlibris i mange år, men etter gjentatte problemer med levering har jeg nå bestemt meg for å finne en annen leverandør som er pålitelig og leverer til rett tid. Det har skjedd flere ganger at Adlibris velger et annet leveringsalternativ enn det jeg har valgt, uten å gi meg beskjed eller en forklaring før leveringen. Når jeg tar kontakt, får jeg bare beskjed om at det er for sent å endre leveringsmåten, selv om jeg ikke har gjort feil i bestillingen min.
Bestilling av bok
Hvorfor kan de ikke bare sørge for å holde nettsidelageret oppdatert? Det er jo så irriterende at man kan bestille noe som egentlig ikke er på lager. Det skaper bare frustrasjon og dårlig inntrykk av selskapet. Jeg syns de burde vise mer profesjonalitet og ærlighet, spesielt når de er en etablert nettbutikk.
Bestilling av bok fra underleverandør i Danmark
Jeg bestilte en bok fra en underleverandør i Danmark, og jeg fulgte med på statusen til ordren. Til slutt fikk jeg beskjed om at den hadde kommet til selskapet. Leveringen skulle skje via en budtjeneste som bruker transportlinjene til avisbud. Dessverre opplevde jeg en rekke problemer. Pakken ble registrert flere ganger, fra Oslo til Bergen og deretter videre til Sandnes, men den kom aldri fram til meg. Til tross for at postkassen min var tydelig merket og dørskiltet viste navnet mitt klart, fikk jeg beskjed om at pakken ikke kunne leveres. Etter å ha kontaktet budtjenesten, fikk jeg ingen informasjon om hvor pakken var eller når den ville bli levert. Adlibris sa at pakken var forsinket fra leverandøren, men jeg kunne ikke forstå hvordan det var mulig ettersom den hadde blitt skannet og registrert flere steder i Norge. Dessverre ser det ut til at jeg ikke er alene om å ha negative opplevelser med levering og kundeservice.
Min bestilling
Jeg bestilte en gave til jul, og håpet den skulle komme i tide. Dessverre ble det forsinkelser med leveringen, og kundeservicen var dårlig. De sa det var min feil fordi jeg ikke sjekket frakttiden ordentlig, og jeg fikk ingen hjelp fra Adlibris via chat.
Bestilling av bøker
Åh, det tok 9 hele dager før bøkene mine endelig kom! Jeg var så spent på å få dem, men så ble de forsinket enda en dag. Det er helt tåpelig, dere sendte ikke engang bøkene før 5 dager etter at bestillingen var bekreftet! Jeg ventet og ventet, og det føltes som en evighet. Kan dere ikke være litt raskere neste gang, vær så snill?
Skuffet julehandel
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med den nettbutikken. Bestilte noen julegaver lenge før julen 2019, men fortsatt har jeg ikke fått varene mine. Kundeservicen har vært lite hjelpsom og har ikke klart å gi meg noen klare svar på hvorfor leveransen er forsinket. Jeg er veldig skuffet over den dårlige kommunikasjonen og mangelen på oppfølging fra deres side. Kommer definitivt ikke til å handle der igjen.
Ankom senere enn forventet
Jeg bestilte en bok som tok mye lengre tid enn det de sa før den kom fram. Jeg vil ikke anbefale dette firmaet til noen fordi de ikke holder det de lover når det kommer til levering. Jeg føler at de alltid er forsinket og det er veldig irriterende.
Bok om hunder
Åh, dette var virkelig dårlig service! Jeg fikk ikke engang en ordrebekreftelse eller svar når jeg ba om å avbestille en bok. Synes det er så uproft og dårlig oppførsel! De burde virkelig skjerpe seg etter å ha vært på nett i så mange år.
Kjøpt bok
Dette selskapet er helt latterlig! Det tar så lang tid med levering, bøkene kommer alltid inn skadet, og det er tydelig at de ikke har nok folk på lageret sitt. Jeg foretrekker heller å støtte en lokal bokhandel enn å bruke penger på et selskap som ikke tar vare på kundene sine.
Min bestilling av bøker
Jeg har bestilt flere bøker fra denne nettbutikken, og hver gang tar det en evighet før de kommer fram. Jeg venter og venter, men det virker som om de aldri dukker opp. Det er frustrerende at jeg ikke får noen ordrebekreftelse, så jeg vet ikke om bestillingen faktisk er registrert. Når jeg prøver å kontakte kundeservice for å få svar, tar det også lang tid før jeg hører noe tilbake. Selv om produktene er av god kvalitet når de endelig kommer, er det hele preget av ventetid og dårlig kommunikasjon.
To bøker
Jeg har akkurat bestilt to ganger fra den butikken. Begge gangene har det tatt lengre tid enn forventet å få bestillingen min. Dessverre fikk jeg ikke fakturaen min med den første bestillingen, og så plutselig fikk jeg et høyt inkassokrav fra Segoria. Jeg kontaktet selskapet for å forklare situasjonen, men har ennå ikke fått noe svar fra dem. Alt i alt var opplevelsen skuffende, og jeg er usikker på om jeg vil bestille fra dem igjen i fremtiden.
Bestilte bok, treg levering
Jeg bestilte en bok fra dere fordi jeg hørte at leveringstidene deres var veldig raske, selv om prisen var litt høyere enn andre steder. Jeg var skuffet da boken ikke ble sendt før den siste dagen den skulle komme, selv om jeg betalte ekstra for rask levering. Nå er bursdagsgaven forsinket uansett, så jeg kunne like gjerne ha kjøpt den billigere et annet sted. Jeg synes det var dårlig gjort! Dette var første og siste gang jeg bestilte herfra.
Mest stemmer anmeldelse
Bok for levering til hjemmeadr
Aldri mer Adlibris for meg! Bestilte en bok for levering til hjemmeadressen min, som jeg hadde bekreftet i bestillingen. Men hva skjer? Operatøren endrer leveringsstedet til en ... Les merDør: Malvina Orn