Lux-Case24 Anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (24)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Varefeil
Jeg opplevde en feil da jeg bestilte varen min fordi nettsiden viste feil modell. Kundeservice var hjelpsom og veiledet meg til riktig modell. Men jeg ble litt irritert over å måtte betale for frakten for å returnere varen.
Klokkereim
Jeg bestilte en ny reim til Fitbit-klokken min, men ble litt nervøs da jeg så at nettsiden ikke var så bra og butikken var i et annet land. Tok kontakt med kundeservice for å få svar på spørsmålene mine, og de svarte veldig tydelig og hjelpsomt.
Nylonreim til smartklokke
Jeg bestilte en nylonreim til smartklokken min, men den passet dessverre ikke til festet på klokken. I tillegg bestilte jeg en hvit reim, men fikk tilsendt en grå. Kvaliteten virket også litt dårlig, og det ga meg assosiasjoner til billigproduserte varer fra Kina. Jeg ble skuffet over at produktet ikke innfridde forventningene mine.
Ordrer verdt under 1000,-
Jeg bestilte flere produkter til en verdi på nesten 1000 kroner, men dessverre har jeg hatt en dårlig opplevelse med dem. Kvaliteten var veldig dårlig og produktene brøt sammen med en gang. En av klokkereimene jeg kjøpte løsnet så lett at klokken falt rett i bakken da jeg bare gikk rundt i huset. Jeg er skuffet over kvaliteten og vil ikke anbefale dette til andre.
Kjøpte ekstraoppgave for rask levering
Jeg betalte ekstra for rask levering, men endte opp med å få varen min hele to uker for sent! Det var ingen løsning eller hjelp fra kundeservice heller. Jeg kommer ikke til å bestille her igjen med mindre de fikser opp i dette!
Mobildeksel i feil farge
Rettferdighet må skje! Først klagde jeg, men det tok litt tid før alt ble ordnet opp. Fargen på mobildekselet var helt feil. Da jeg skulle ta bilde av det, så var fargen helt annerledes enn i virkeligheten. Etter mange e-poster ble problemet løst og jeg får pengene tilbake på kredittkortet mitt. Jeg bestilte et nytt deksel til mobilen min og det kom på bare 3 dager. Veldig fornøyd med kjøpet og servicen!
Reim til fitbit og rask frakt
Jeg bestilte en ny reim til Fitbit-en min på mandag og valgte å betale ekstra for rask frakt. Etter at jeg fikk ordrebekreftelsen, ble jeg litt bekymret fordi jeg aldri fikk en e-post om at pakken var sendt. Jeg tok kontakt med kundeservice på tirsdag, og de kunne heldigvis bekrefte at pakken allerede ble sendt på mandag. På tross av noen negative anmeldelser jeg leste på nettet, så kom pakken endelig i dag (fredag), og jeg er veldig fornøyd med produktet.
Anmodning av deksel til mobiltelefon
Jeg er veldig irritert over servicen fra denne nettsiden. Jeg bestilte et deksel til mobilen min, men det kom aldri. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice både via e-post og telefon, men har ikke fått noe svar. Mangel på respons og dårlig kundeservice har tvunget meg til å søke hjelp andre steder nå. Jeg er veldig skuffet over hvor lite hjelp jeg har fått fra selskapet, og det er kjempefrustrerende å ikke ha fått det jeg betalte for.
Kjøpt stilig telefondeksel
Ærlig talt, etter å ha lest alle de dårlige tilbakemeldingene, var jeg usikker på om jeg skulle bestille noe fra dette selskapet. Men jeg ble positivt overrasket! Jeg bestilte et kult telefondeksel på lørdag og fikk bekreftelse på bestillingen samme dag. På mandag fikk jeg beskjed om at varen var sendt, og leveringstiden var forventet å være 4-10 dager. Og allerede på fredag, bare fem dager senere, lå dekselet i postkassen min, og det var akkurat slik jeg ønsket det. Så hvor har alle de dårlige tilbakemeldingene egentlig blitt av? Jeg er kjempefornøyd!
Mobildeksler av dårlig kvalitet
Mobildekslene var skikkelig dårlige, de så ikke ut som på bildene og virket veldig billige. Hvis jeg hadde visst det på forhånd, så hadde jeg ikke kjøpt dem her.
Ankomst av telefonveske
Jeg kjøpte en telefonveske fra en nettbutikk, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på produktet. Dessverre kom det litt sent, men kundeservicen var kjempebra! De hjalp meg med å spore opp pakken og forsikret meg om at den ville komme trygt frem. Jeg er virkelig imponert over hvor raskt de svarte meg, og hvor dedikerte de er til å sikre at kundene er fornøyde. Jeg kommer definitivt til å handle hos dem igjen.
Mobilholder og klokkereim
Jeg bestilte en mobilholder og en klokkereim som så bra ut på nettsiden, men ble skuffet da jeg fikk dem. Fargene og materialene var annerledes enn forventet, og finishen var ikke like fin som på bildene. Jeg ble overrasket over hvor stor forskjellen var, og nå vurderer jeg om jeg vil handle her igjen.
Lommeboketui for mobiltelefon
Jeg bestilte et lommeboketui for mobiltelefonen min på torsdag, og fikk en e-post på fredag som sa at det var sendt. Etter å ha lest om hvordan andre har hatt dårlige opplevelser på Trustpilot, ble jeg litt skeptisk. Men heldigvis kom pakken min allerede på tirsdag, sendt fra Sverige, uten toll eller ekstra kostnader. Produktet er akkurat slik det ble beskrevet, og virker å være veldig bra kvalitet. Derfor gir jeg det 5 stjerner.
Min siste bestilling
Jeg hadde en veldig bra opplevelse med min siste bestilling hos Lux-Case. De hadde så mye fint å velge mellom, prisene var bra, og produktene var av skikkelig god kvalitet. Jeg satte stor pris på all den detaljerte informasjonen jeg fikk på e-post angående bestillingen min, og leveringen gikk kjapt og smidig. Alt i alt var det en veldig positiv opplevelse.
Mobil etui og magnet for mobil i bil
Jeg kjøpte et mobildeksel og en magnet for mobilen min i bilen. Jeg betalte ekstra for rask levering, men det har gått en uke og jeg har fortsatt ikke mottatt varene. Kundeservicen er helt umulig å få tak i, og de bruker Postnord som leverandør, så det kan bety enda lengre ventetid. Alt i alt en skuffende opplevelse, så neste gang vil jeg nok heller handle fra en annen butikk.
Beskyttelsesdeksel til Garmin klokke
Jeg bestilte et beskyttelsesdeksel til Garmin-klokken min fra denne nettsiden. Det kom ganske fort, men jeg ble dessverre skuffet over både kvaliteten og passformen. Dekselet virket som billig plast og satt løst på klokken, så det vibrerte mye ved meldinger. Synes ikke det var verdt pengene.
Kjøpt reim til smartklokke
Selv om designet på beltet var ganske fint, ble jeg litt skuffet over kvaliteten siden pinene ikke holdt seg ordentlig på plass. Prisen var også ganske høy i forhold til det jeg fikk, så jeg hadde forventet bedre.
Feil produkt sendt
Jeg opplevde en feil med bestillingen min hos dere, da jeg mottok feil produkt som antakeligvis var feilmerket. Jeg ringte kundeservice og fikk raskt respons. De beklaget feilen og fortalte meg at de straks ville sende det riktige produktet.
mobildeksel
Jeg bestilte et mobildeksel for noen dager siden, men har fortsatt ikke mottatt noen bekreftelse på ordren min. Jeg har prøvd å kontakte selskapet via e-post, men har ikke fått noe svar enda. Det virker som om bestillingen min har forsvunnet sporløst hos dem. Selv om jeg betalte med kort og pengene er blitt trukket, har jeg ikke sett noen tegn til produktet mitt. Dette får meg til å føle meg engstelig og bekymret for å ha blitt lurt.
case mobil
trash sted
Om Lux-Case
Nå som hverdagslig teknologi har blitt så dyrt, men samtidig så vanlig å bruke er det ikke rart at folk er opptatte av å passe på sine ting. Det har jo blitt en industri i seg selv, det å kjøpe etui og annen beskyttelse til mobiltelefonene sine, nettbrett og annet utstyr en måtte ha. Så vil man gjerne at det skal se så fint og stilsikkert ut som mulig. Det har blitt etablert flere selskap som selger slike ting, og det kan jo hende at Lux-Case er butikken for deg. Man vil jo gjerne også se på produkter som holder litt og som er laget av materiale som tåler en støyt, samtidig som det ikke er altfor dyrt. Så hvorfor ikke lese hva Lux-Case har å tilby før du bestemmer deg? Les gjerne videre.
Lux Case Norge
Lux-Case er kanskje litt større enn du først trodde da de har butikker både i Sverige, Danmark. Nederland, Storbritannia og Finland. Lageret sitt har de i Sverige så frakttiden er ikke altfor ille for det du bestiller. Vi vil fortelle deg mer om frakt og leveringstid om litt, men la oss først tenke på utvalget de tilbyr.
Lux-Case deksel og tilbehør
Så hva selger egentlig Lux-Case? Det blir ikke akkurat vanskelig å gjette. De har altså deksel, etui, tilbehør og annet utstyr. Det gjelder for telefoner, nettbrett, laptoper, smartklokker, kamera og gamingutstyr.
Et godt eksempel er at de selger etui for Playstation 5 kontroller, men ikke selve kontrollen. Men det er noe å være på utkikk etter om du vil ha litt særpreg på dine gadgets. Det samme gjelder alle andre Playstation modellene, til og med den klassiske Playstation 1 har en reisebag du kan kjøpe. Du kan også finne tilbehør til Nintendo, inkludert populære Nintendo Switch og tilbehør til alle Xbox modellene inkludert den nyere Xbox Series S.
Men la oss komme tilbake til mobiltelefoner, nettbrett og smartwatch, for eksempel dersom du er ute etter iPhone 14 Pro Max deksel kan du finne den her. Men butikken begrenser seg ikke til kun Apple, blant største merker har du også Samsung, Huawei, Xiaomi, Oneplus, Oppo og mange flere. Om du heller er ute etter noe spesifikt for din telefons modell så kan du gjøre et søk som gjør at du får opp produkter bare for det du er ute etter. Det gjør det mye lettere for deg å finne det du vil ha. For å gi et godt bilde av hvor mange ulike produkter de har så selger de fortsatt deksel og tilbehør for iPhone 3. Ikke at det er så mange som vil ha behov for deg, men da kan du jo tenke deg hvordan utvalget ser ut for nyere modeller og telefoner. Og det samme gjelder smartklokker, butikken har blant annet tilbehør til Apple Watch, Samsung Galaxy Watch, Garmin Approach, alle modeller for Fitbit og mange flere.
Når det gjelder nettbrett, har vi igjen ubegrenset utvalg av tilbehør men det er noe annet som er viktig å merke seg. Dersom du besøker Laptop kategorien finner du bare tilbehør til ulike modeller av Apple MacBook.
Blant annet tilbehør finner vi kamera kategorien, her finner du også stor utvalg av merker inkludert gigantene Nikon og Canon. Er du glad i lyd og musikk bør du besøke kategorien som heter Audio, her finner du tilbehør til hodetelefoner, blant annet trådløse Apple Airpords eller Samsung Galaxy Buds for å nevne noen. Men igjen, det er altfor mange merker og modeller å nevne.
Det er definitivt mye annet du kan finne enn bare det vi har nevnt. Mange ulike merker, modeller og typer tilbehør som kommer med ulike farger, funksjoner, størrelser og andre relevante kriterier. Kort sagt, dersom du er interessert i tilbehør for dine elektroniske enheter anbefaler vi deg å ta en titt på denne nettbutikken.
Lux-Case kundeservice
Dersom du lurer på noe eller får et problem med handleprosessen bør du gjerne ta i bruk kundeservicen på Lux-Case. Først og fremst kan vi besøke Support siden som inneholder artikler med all relevant informasjon vi måtte trenge. Det kan være snakk om retur eller kjøpsråd eller til og med problemer som oppstod med produktet du kjøpte. Men kundeservice innebærer mye mer enn bare dette, la oss se på det sammen.
Lux case kontakt
Dersom du har behov for å kontakte Lux-Case direkte, kan du gjøre det på følgende måter: e post og telefon. Veldig viktig å huske på at deres kundeservice er engelsktalende og dersom du ikke snakker engelsk anbefales det at du sender dem en e post i stedet. Du kan forvente svar innen 24 timer men noen ganger kan det oppstå forsinkelser, for eksempel i høysesongen. Kundeservicen er også bare åpen på arbeidsdager og ikke i helgene.
Lux-Case levering og frakt
Visste du at om du bestiller før kl. 17.00 så sender de produktet ditt avgårde samme dag. Ellers blir det sent neste arbeidsdag. Leveringstiden avhenger av hvor du bor, du kan forvente mellom 4 og ti virkedager for pakken din til å nå deg dersom du hadde gratis frakt. Gratis frakt får du forresten dersom du har handlet for over 199 kr. Om du betaler frakten kan du få rask levering som bare tar mellom 2 og 5 virkedager.
Lux case retur
Det er aldri gøy når du må tenke på å returnere en vare men det er helt normalt og det skjer alle. Det kan skje dersom du bestilte deksel til feil modell eller kanskje du fikk feil farge. Når det gjelder returer så får du 14 dager på å bestemme deg. Dersom du bestemmer deg for å returnere en vare skal du legge ved en kopi av bestillingsbekreftelsen din eller faktura. Ved å besøke en side som heter Retur, bytte og kansellering kan du finne all informasjon du trenger å vite, det gjelder også refusjon, transport og avbestillinger.
Lux-Case erfaringer
Har du allerede handlet på Lux-Case og vil gjerne fortelle om det? Du kan skrive en kundeanmeldelse og dele din tilbakemelding med oss på våre sider. Fortell oss hva du synes om utvalget og kvaliteten på produktene de selger. Om du trengte hjelp av kundeservice, kan du gjerne si litt om hvordan det gikk og om du var fornøyd med resultatet. Din mening og erfaring kan hjelpe andre kunder å gjøre et velinformert valg før kjøp.
Dersom du har aldri handlet her, kan du lese Lux Case anmeldelser og bli bedre kjent med denne butikken. Det samme gjelder alle andre bedrifter, nettbutikker og selskaper du kan finne her på NorskeAnmeldelser.
Bonus!
📊 Hvordan har Lux-Case skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
Kategorier Lux-Case
Nettbutikker | Elektronikk | Mote
Sidestatistikk
Seite online seit: 11. april 2020
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Sen levering
Betalte ekstra for rask levering, 2 -4 dager. Etter 5 dager får jeg beskjed fra posten om at de må ha kopi av fakturaen for å fortolle sendingen, Så ingen rask levering, ingen g... Les merDør: Mette