Lisa Says Gah - Total vurdering basert på 9 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (9)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Jeg kjøpte en genser og et par bukser.
Dette selskapet er helt kaotisk. Størrelsene stemmer ikke, lageret er ikke oppdatert og kundeservicen er ikke-eksisterende. De bryr seg ikke om fristene for frakt og levering. De er det mest uorganiserte selskapet jeg noen gang har handlet med. På nettet står det at hvert plagg er målt, men plaggene var altfor store. Å bytte eller finne ut hva som var på lager var umulig, lagerbeholdningen på nettet stemmer ikke overens med Happy Returns og Instagram-butikken deres. Kundeservice svarer ikke på e-poster. Et plagg jeg bestilte med 2-dagers ekspressfrakt kom en uke for sent. Pakken var til og med våt! Jeg brukte to måneder på å få refundert pengene mine. Vær forsiktige, kjøpere.
Kjøp av bukser
Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med kundeservicen til denne bedriften. Jeg hadde et problem med en flekk på buksene jeg fikk, og de var utrolig hyggelige og sendte meg et nytt par raskt!
Min bestilling aldri ankommet
Jeg bestilte no' greier den 12. november, men den har fortsatt ikke blitt sendt fra butikken. Kundeservicen deres er helt fraværende, ingen svar verken på e-post eller chat. Begynner å tenke på å kontakte banken min for å annullere beløpet. Virkelig elendig kundeservice, ass.
treg levering
Jeg ventet lenge på varen min uten noen oppdatering om frakten. Etter å ha sendt en e-post for å sjekke, spurte jeg om å avbryte ordren fordi det tok for lang tid. Dagen etter fikk jeg plutselig en e-post om at den var sendt og underveis. Ville ikke kastet bort tid her igjen.
Bestilte to par sko 22/11 og har ennå ikke mottatt oppdatering om frakt. Kundeservice virker ikke-eksisterende via e-post og Instagram.
Jeg bestilte to par sko den 22. november, men har ikke hørt noe om fraktstatus siden da. Kundeservicen virker helt fraværende, verken via e-post eller Instagram. Jeg skal snart på reise, så jeg bare lurte på om jeg kan forvente å få varene mine i tide – ellers vurderer jeg å avbestille. Jeg liker å støtte mindre bedrifter, men det er alltid en risiko, og slike ting gjør det virkelig frustrerende.
Let's just say I splurged on some cute items
Varene jeg kjøpte fra denne butikken er helt nydelige, jeg kan ikke få nok av dem! Men jeg skulle ønske de var litt mer overkommelige prismessig, da de definitivt er på den dyrere siden. Kvaliteten er fantastisk, og de unike designene gjør dem verdt å bruke litt ekstra på, men det hadde vært flott å se et mer budsjettvennlig utvalg lagt til kolleksjonen. Alt i alt er jeg en fornøyd kunde og kommer tilbake for flere stilige brikker.
Kjøpt av bærekraftige klær
Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min! Bestilte noen bærekraftige klær som kom raskt og i god stand. Fraktkostnadene var litt høye, men det var verdt det for den raske leveringen.
Feil sendt vare
Jeg pleide å være en stor fan av dette merket, men dessverre har de gjort en del feil i mine bestillinger. Det som virkelig skuffet meg var da jeg fikk en kjole jeg ikke hadde bestilt, i stedet for den jeg faktisk hadde bestilt og som var på nettsiden deres. Jeg sendte dem en e-post med en gang, men fikk ingen respons før en uke senere. Da de endelig svarte, virket det som om de prøvde å avfeie situasjonen og ikke erkjenne feilen. Jeg følte at de ikke tok ansvar for feilen sin og heller ikke prøvde å forbedre opplevelsen min. Det minste de kunne gjort var å ta situasjonen mer alvorlig.
Mangel på kundeservice og forsinket forsendelse
Jeg prøvde å komme i kontakt med kundeservice flere ganger, men fikk aldri svar. Etter å ha minnet dem på Instagram, fikk jeg til slutt en e-post to uker senere som bekreftet at varen min var sendt. To uker senere fikk jeg imidlertid en annen e-post som sa at bestillingen var blitt avbestilt? Ser ut til at varen min aldri ble sendt, og at de egentlig ikke hadde til hensikt å sende den i utgangspunktet. Ikke kast bort tiden din eller pengene dine på dette selskapet, det er virkelig skremmende med tanke på hvor mye du har brukt.
Mest stemmer anmeldelse
Mangel på kundeservice og fors
Jeg prøvde å komme i kontakt med kundeservice flere ganger, men fikk aldri svar. Etter å ha minnet dem på Instagram, fikk jeg til slutt en e-post to uker senere som bekreftet at... Les merDør: tyrique