Cuyana - Total vurdering basert på 14 anmeldelser

36% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-25
Min erfaring med bestilling
Jeg bestilte en pose, men jeg hadde oppgitt feil adresse. Kundeservicen var utrolig bra og hjalp ...Les mer
M. O'Connell

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-02-20
Overnighted item
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med bestillingen min hos denne butikken. Jeg skulle ha noe som ...Les mer
Jed Kertzmann

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-02
Min ordre på 900 kr
Jeg er veldig skuffet over den dårlige servicen jeg har opplevd med dette firmaet. Jeg bestilte e...Les mer
Joannie Stehr

Anmeldelser (14)

  (4)

 (1)

  (6)

  (2)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt fine klær men dårlig kundeservice

    Jeg kjøpte noen fine klær fra den butikken, men opplevelsen min med kundeservicen deres var veldig dårlig. Jeg prøvde å skrive ut et returlabel, men det fungerte ikke. Jeg sendte også en e-post, men fikk aldri noe svar. I tillegg måtte jeg vente lenge på telefonen mens jeg hørte på irriterende musikk. Det var virkelig frustrerende og ikke en god opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjope en lommebok

    Forrige gang jeg kjøpte en lommebok, brøt glidelåsen og det var umulig å åpne og lukke den skikkelig. Da jeg spurte om å returnere den for å få den reparert, sa de at de ikke hadde registrert kjøpet mitt og bare sa at det var uheldig. Jeg solgte alle produktene mine og kommer aldri til å skryte av eller eie noe annet fra dem igjen. Til prisene de tar, bør de virkelig stå bak produktene sine og ha bedre kvalitet. Ikke bruk penger på dem, du kan finne bedre kvalitet med et annet merke.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med bestilling

    Jeg bestilte en pose, men jeg hadde oppgitt feil adresse. Kundeservicen var utrolig bra og hjalp meg med å fikse feilen. Posene ble levert raskt til rett adresse. Dette var mitt andre kjøp hos dem, og jeg har vært veldig fornøyd med både kvaliteten på posene og servicen. Det ser ut til at eventuelle interne problemer har blitt løst. Takk så mye!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    God kvalitet, rask levering, ingen kundeservicerespons

    Produktene jeg kjøpte var av god kvalitet og kom raskt. Men dessverre var kundeservicen dårlig da jeg prøvde å returnere en vare. Jeg sendte dem tre e-poster om returen, men fikk ingen svar. Til slutt måtte jeg ringe kredittkortselskapet mitt for å fikse problemet, og det var veldig frustrerende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overnighted item

    Jeg har hatt en dårlig opplevelse med bestillingen min hos denne butikken. Jeg skulle ha noe som skulle sendes over natten, men jeg har ikke mottatt det på over 5 dager. Når jeg prøver å ringe, sier telefonnummeret at ingen er tilgjengelig, og når jeg sender e-post, får jeg bare et automatisk svar fra hjelpeskjemaet som sier at problemet er løst.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kvalitetsprodukter men dårlig kundeservice

    Produktene er bra, men kundeservicen er helt forferdelig. Jeg ringte flere dager på rad, men fikk ingen svar. Ingen svarte på e-postene mine heller, de ga meg bare et henvendelsesnummer og det var det. Jeg har vært en lojal kunde i lang tid, men nå har jeg virkelig mistet tilliten til kundeservicen deres. Jeg kommer til å tenke meg godt om før jeg bestiller noe på nett igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeforståelse og rask service

    En stor takk til kundesupportteamet for den raske og hjelpsomme responsen da jeg hadde problemer med min bestilling. De var veldig oppmerksomme på alle detaljer og sørget for at jeg var helt fornøyd med løsningen. Det var virkelig en profesjonell opplevelse som gjorde meg veldig glad som kunde. Tusen takk!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine nye vesker

    Jeg har nettopp kjøpt noen nye vesker fra en nettbutikk, og jeg er kjempefornøyd! Vesken er så fin og ser veldig godt laget ut, i tillegg er skinnet av høy kvalitet. Prisene var også rimelige, så jeg anbefaler virkelig disse veskene til alle som trenger en ny veske!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en ødelagt t-skjorte

    Jeg kjøpte en t-skjorte til 400 kroner og skulle få gratis frakt. Da t-skjorten kom, så jeg at det var løse tråder som hang fra sømmen. Kvaliteten var dårligere enn en utklarert t-skjorte fra TJ Maxx. Cuyana valgte å belaste meg 10% av prisen for å returnere den defekte t-skjorten, og de nektet å refundere hele beløpet. Synes det er veldig dårlig kundeservice å sende ut defekte varer og pålegge kunden å betale for returfrakten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Cuyana-veske

    Jeg bestilte en Cuyana-veske på nettet, og nå prøver jeg å kontakte kundeservice. Nummeret de har oppgitt er til telefonstøtte, men det er bare en telefonsvarer som sier at de ikke kan svare akkurat nå. De ber folk om å sende en e-post i stedet og de lover å svare så snart de kan. Jeg synes det er dårlig kundeservice. Jeg betalte $400 for den vesken! Jeg hadde aldri bestilt den hvis jeg visste det skulle være så vanskelig å kontakte dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mistilpassende passcover

    Jeg kjøpte en passdeksel som ikke passet passet mitt - hvordan er det mulig når passdimensjonene har vært standardisert internasjonalt i over 100 år? Kundeservicen var helt ubrukelig og ignorerte produktfeilen og mangelen på kvalitetskontroll. I stedet ble jeg bare fortalt å betale for returfrakt og returimportavgift hvis jeg ønsket å fortsette med en refusjon. Det var urimelig og ærlig talt motbydelig kundeservice. Produktet i seg selv virket ok, men den dårlige designen gjorde at passet mitt ikke passet inn i dekselet. Jeg håper denne tilbakemeldingen kan hjelpe andre kunder med å unngå samme problem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skadet pose

    Jeg ble skikkelig skuffet da jeg fikk vesken min. Den så helt krøllete ut og det så ut som om den hadde blitt brettet feil eller sendt på feil måte. Den ene enden var helt skrukket, og det ødela både utseendet og bruken av vesken. Jeg hadde virkelig forventet bedre kvalitetskontroll fra dere som selger den.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kvalitetsveske og enkel bestilling, rask levering

    Jeg fikk den klassiske toten min etter 3 dager med bestilling, til tross for at jeg bor i Singapore. Emballasjen var ganske enkel, med vesken pent brettet inn i en støveske og sendt i en bobleinnpakket konvolutt. Vesken er virkelig nydelig og av utrolig høy kvalitet. Etter en hel uke med daglig bruk på reise, har jeg ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Samlet sett er jeg veldig fornøyd med veskens kvalitet, og det var en enkel prosess å bestille med rask levering.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min ordre på 900 kr

    Jeg er veldig skuffet over den dårlige servicen jeg har opplevd med dette firmaet. Jeg bestilte en vare til en verdi av 900 kroner, men har ikke mottatt noen ordrebekreftelse. Etter å ha prøvd å kontakte dem, fikk jeg endelig en sporingslenke, men pakken min er fortsatt ikke sendt etter 14 dager. I tillegg kan jeg ikke lenger sende e-post til dem, noe som er ekstremt frustrerende. Jeg vil ikke anbefale dette firmaet til noen.