KitchenTime - Total vurdering basert på 32 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (32)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling var feil
Jeg bestilte feil vare og prøvde å avbestille den med en gang jeg la merke til feilen. Men likevel ble varen sendt til meg, og jeg returnerte den umiddelbart uten å åpne pakken. KitchenTime vil ikke hente pakken tilbake og nå ber de meg om å betale for noe jeg egentlig aldri ville ha hatt.
Bestiller et kjøkkenknivsett 10.12.23
Jeg bestilte et nytt kjøkkenknivsett fra KitchenTime den 10. desember. Bestillingen gikk knirkefritt, nettsiden var lett å bruke, og jeg fant det jeg lette etter uten problemer. Prisene var også gode, bedre enn andre nettbutikker jeg har sett. Etter at jeg fullførte kjøpet mottok jeg en bekreftelsesmail med en gang og kunne enkelt spore bestillingen min med sporingsnummeret jeg fikk. Alt i alt en positiv opplevelse med bestillingsprosessen.
Late delivery and incorrect items
Jeg kjøpte nylig noe fra KitchenTime, men dessverre var det ikke en god opplevelse. Leveransen tok flere uker, og jeg fikk en e-post som sa at det kunne ta enda lenger tid. For å gjøre det verre, da pakken endelig kom, inneholdt den feil varer som jeg ikke hadde bestilt. Det var frustrerende å vente så lenge på leveransen bare for å motta feil varer. Men jeg må innrømme at da jeg kontaktet kundeservice om problemet, løste de det raskt, og de riktige varene ble sendt til meg umiddelbart.
Taklampe bestilt
Jeg ble virkelig imponert over hvor raskt og pålitelig Kitchentime leverte varene mine. Etter å ha hørt både positive og negative tilbakemeldinger, bestemte jeg meg for å gi det en sjanse, og jeg ble faktisk positivt overrasket. Taklampen jeg bestilte kom på bare 5 dager, og jeg var veldig glad for kvaliteten og hvordan produktet så ut. Jeg var litt nervøs da jeg begynte å åpne pakken med alle de 25 glasskulene, men heldigvis var alt helt i orden og ingenting var ødelagt. Den eneste negative tingen var at esken ikke var merket som "glass" eller "fragile", noe som kunne ha vært nyttig for å unngå skader under transport. Alt i alt, en veldig god opplevelse, og jeg vil definitivt bestille fra Kitchentime igjen.
Min bestilling var forsinket
Jeg må si, jeg bestilte noe fra KitchenTime og det tok en evighet før varen endelig kom. Først fikk jeg en sporingsbekreftelse via HeltHjem, men den ble aldri oppdatert. Etter å ha spurt etter varen, fikk jeg en ny bekreftelse 2 uker senere om at den endelig var sendt fra lageret. Totalt kaos. Og når jeg endelig mottok varen, kom den fra PostNord fra en butikk jeg ikke hadde avtalt med. Kundeservicen var også treg med å svare, og det virket som om de bare ga meg videre til andre leverandører. Det var ingen kommunikasjon. Jeg følte meg virkelig lurt.
Knust salatboks og mikrobølgeovn
Jeg ble skuffet over min erfaring med KitchenTime. Jeg forsøkte å bruke en rabattkode ved utsjekking, men den virket ikke i det hele tatt. I tillegg ble jeg overrasket over at de ikke aksepterte Vipps, som jeg vanligvis betaler med. Alt i alt var opplevelsen frustrerende og skuffende, så jeg til slutt ga opp og handlet et annet sted.
Bestilling av produkter til gave
Jeg bestilte noen produkter for en uke siden og forventet at de skulle bli levert i går. Men det er ingen tegn til at de har blitt sendt ennå, verken på nettsiden eller hos posten. Jeg har sendt en påminnelse på e-post, men venter fortsatt på svar. Det er ikke akkurat ideelt, spesielt når det dreier seg om gaver. Jeg bestilte også fra et annet nettsted samtidig, og de varene kom allerede i går fra Danmark. Det er skuffende effektivitet her i sammenligning. Spesielt når det ble sagt at varene var på lager. Dette er første gang jeg handler her, og nå er jeg usikker på om jeg vil handle her igjen i fremtiden...
Returnerte vare, manglende tilbakebetaling
Jeg leverte tilbake en vare for mer enn tre uker siden, men jeg har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen. Jeg har sendt flere e-poster til kundeservicen, men har ikke fått noe svar, selv etter å ha sendt purringer. Jeg har prøvd å finne et telefonnummer for å kontakte dem, men det har vært umulig. Jeg er veldig skuffet over at de ikke har svart, spesielt siden de virket så profesjonelle på nettsiden.
Min bestilling av kjøkkenutstyr
Bestillte et par kjøkkenredskaper for en uke siden, og produktene skulle være på lager. Men dessverre har posten fremdeles ikke mottatt forsendelsen fra Kitchentime. Jeg har prøvd å avbestille bestillingen min, men har ikke fått noe svar fra kundeservice enda. Virker som at service ikke er deres sterkeste side, dessverre.
Mine nye salt- og pepperkverner
Jeg måtte skaffe nye salt- og pepperkverner raskt fordi de gamle gikk i stykker. Det var så enkelt å bestille dem fra KitchenTime, og pakkene kom ganske fort. Jeg liker å handle utstyr her fordi det er alltid enkelt å fikse eventuelle problemer som måtte oppstå med et produkt. Jeg er kjempefornøyd med mine nye kverner!
Rask levering og god kvalitet
Jeg er kjempefornøyd med hvor fort jeg fikk varen etter at jeg bestilte den. Betalingsmetoden med Klarna var veldig enkel og praktisk for meg. Produktet jeg kjøpte var akkurat det jeg ønsket når det gjelder størrelse og kvalitet. Jeg kan trygt si at jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt hos KitchenTime.
Eggkoker
Jeg bestilte en eggkoker som egentlig skulle komme før jul, men den ble utsatt flere ganger helt til slutten av februar. Etter å ha fått beskjed om at jeg ikke skulle snakke mer om saken, ble jeg frustrert og spurte om å kansellere bestillingen og få pengene tilbake. Dette er veldig skuffende kundeservice og manglende kommunikasjon fra deres side. Jeg forventer bedre oppfølging og ærlighet når det gjelder leveringstider i framtiden.
Bestilte med usikkerheten på å bli levert før jul
Jeg var litt bekymret for om jeg ville få bestillingen min levert før jul, men jeg ble positivt overrasket. Jeg fikk god informasjon om at pakken ble sendt dagen etter jeg bestilte, og jeg fikk oppdateringer om frakten mens den var underveis. Leveringen gikk også veldig fort, og jeg mottok bestillingen min før jul. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg fikk hos KitchenTime.
Kjøp av smart vannkoker
Jeg hadde en veldig bra opplevelse med KitchenTime. Vannkokeren jeg kjøpte ble sendt veldig fort, og var av høy kvalitet. Eneste ulempen var at de brukte PostNord som leveringsfirma, og dessverre har jeg hatt dårlige erfaringer med dem før. Jeg vil helst unngå å bestille fra leverandører som kun bruker PostNord igjen.
Bestilling returnert for 2,5 måneder siden
Jeg må være ærlig, dette selskapet oppleves som en skikkelig svindel. For 2,5 måneder siden returnerte jeg bestillingen min, men jeg har ennå ikke fått tilbake pengene mine eller hørt et pip fra dem. Selv etter flere purringer har de verken svart meg eller gitt meg noe form for oppfølging. Dette er bare helt uakseptabelt, og jeg føler meg virkelig lurt. Jeg vil ikke anbefale denne butikken til noen.
Biffkniver
Jeg sendte tilbake noen biffkniver jeg betalte for gjennom en betalingstjeneste og har ventet i over en måned på svar. Betalingstjenesten venter også på svar. Jeg har sendt 4-5 e-poster, men har ikke fått svar. Jeg er veldig irritert og skuffet over den dårlige responsen og servicen! Handler ikke der igjen 😡😡😡
Produktet mitt ankom skadet
Jeg fikk en pakke fra KitchenTime, men da jeg åpnet den, oppdaget jeg at produktet var ødelagt. Jeg kontaktet kundeservice med en gang, men dessverre sa de at jeg hadde overskredet fristen for å melde skaden. Selv om jeg sendte bilder og informasjon, ble reklamasjonen min avvist. Jeg var skuffet fordi jeg virkelig ønsket å bruke produktet, men det var for skadet til å kunne brukes. Jeg synes det er urettferdig at de ikke kunne hjelpe meg med dette.
Mine biffkniver
Jeg kjøpte noen biffkniver, men da de kom, hadde de rust på seg. Jeg sendte et bilde, og veldig raskt og enkelt fikk jeg pengene tilbake! Fantastisk kundeservice!
Støpejernsgryte
Jeg kjøpte en støpejernsgryte som begynte å ruste etter første gang jeg brukte den til å bake brød. Jeg klagde på produktet og ga dem bare én stjerne i vurderingen min. Klagen min ble slettet fra nettsiden deres, og de nekter å godta returen selv om jeg klagde bare noen få dager etter kjøpet. De sier at rusten kan fjernes, men jeg har allerede prøvd dette uten hell. Til tross for min forklaring, påstår de at jeg fortsatt kan bruke gryten, noe jeg synes er veldig lite hygienisk. Dette viser manglende kundeservice og total mangel på forståelse for mine bekymringer.
Kjapp bestilling
Jeg fikk raskt lagt inn bestillingen på nettstedet. Varene kom fort, men jeg skulle ønske jeg kunne få gratis levering hjem med tanke på prisen jeg betalte. Det var litt irriterende at rabatten ikke ble automatisk trukket fra totalbeløpet ved bestillingen, til tross for at jeg tidligere hadde vært inne på nettsiden. Men alt i alt er jeg fornøyd.
Mest stemmer anmeldelse
Kjempe dårlig opplevelse!
Les mer