Kipling Anmeldelser

: 21
24% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-20
Kjøpet ditt på Kipling i noen
Jeg må si at jeg er skikkelig imponert over de to bærene jeg kjøpte. De er så fine og av skikkeli...Les mer
Trey

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-10
Achat en ligne
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med det siste nettkjøpet mitt. Jeg skulle bestille en va...Les mer
larissa

Mest stemmer anmeldelse

  2024-03-20
Betalt med rabattkode
Jeg ble veldig skuffet over min siste handleopplevelse hos dere. Jeg kjøpte tre produkter og bruk...Les mer
N. Streich

Anmeldelser (21)

  (3)

 (2)

  (9)

  (3)

  (4)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet mitt på en Kipling veske

    Jeg har hatt Kipling vesker før og synes de er av veldig god kvalitet og varighet. Den gamle vesken min har nå skjeve hjul og trengte en ny. Så jeg så at Amazon hadde rabatt på Kipling vesker og siden jeg trengte en stor reiseveske, sjekket jeg det ut. Jeg fant ikke det jeg lette etter, så jeg gikk til Kipling-nettstedet der jeg kunne få akkurat det jeg ønsket til en god pris. Dessverre oppsto det en feil med leveransen fra Yodel, og servicen deres var virkelig dårlig, så jeg følte at Kipling burde vite om det. Jeg ble positivt overrasket over at kundeservicen svarte på klagen min og ikke bare ignorerte meg. De tilbød til og med 10% rabatt på bestillingen min på grunn av ulempen forårsaket av fraktfirmaet deres. Det er virkelig god kundeservice!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min nylige ryggsekkkjøp

    Ryggsekken er kjempebra kvalitet og har et veldig unikt design. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt og bruker den til å frakte små ting til jobb eller skole. Den ser også veldig stilig ut. Jeg har aldri hatt en sekk fra dette merket før, men jeg er virkelig imponert over kvaliteten. Prisen er ikke høy, så den er virkelig verdt pengene. Jeg ble også positivt overrasket over hvor mye glede jeg får av den lille apekatt-nøkkelringen. Det er virkelig en morsom detalj på sekken. Jeg kan absolutt anbefale den!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en ryggsekk

    Jeg har kjøpt en ryggsekk og jeg er veldig fornøyd med den. Kvaliteten på produktet er veldig bra og det oppfyller mine forventninger. Men jeg ble litt skuffet over emballasjen da jeg mottok den. Sekken ble levert i en eske uten noen form for beskyttelse. Jeg synes det kunne vært bedre pakket for å unngå skader under frakt. Alt i alt er jeg fornøyd, men dette er definitivt et område hvor det er rom for forbedringer.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Veske

    Jeg bestilte en veske fra nettstedet deres og så senere kommentarene her. Jeg var forberedt på dårlig service og/eller dårlig kvalitetsprodukt, men vesken min kom i dag! Den ser veldig bra ut og virker av god kvalitet, pluss at leveringen bare tok en uke. Jeg er så fornøyd! Måtte nesten legge ut en anmeldelse for å motvirke de negative vurderingene her og si at jeg hadde en god opplevelse med dette selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte en veske til $90

    Jeg kjøpte en veske for $90 fra en nettbutikk som ikke var oppført som Kipling-Norge. Når vesken ikke dukket opp, ble jeg belastet ekstra, og kredittkorttransaksjonen ble behandlet av et selskap i Hong Kong. Nå har jeg nylig mottatt et par solbriller i posten som jeg ikke hadde bestilt, sendt fra noen i Kina jeg ikke kjenner. Etter å ha kontaktet Kipling Norge, har de bekreftet at de ikke har noen forbindelse med dette "Kipling Australia" selskapet. Jeg mistenker at kipling-australia.com og kiplingaustralia-au.com er svindelnettsteder.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Achat en ligne

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med det siste nettkjøpet mitt. Jeg skulle bestille en vare fra nettstedet, men når jeg ble belastet var det i en annen valuta enn den jeg hadde valgt. I tillegg klarte jeg ikke å logge inn på kontoen min eller tilbakestille passordet mitt. Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse eller sporingsinformasjon for bestillingen min, og produktet jeg betalte for har jeg fortsatt ikke mottatt. Det virker som om det kan være et svindelnettsted eller en falsk nettbutikk som prøver å lure forbrukere. Jeg kommer ikke til å anbefale noen å handle derfra.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet ditt på Kipling i noen få stikkord:

    Jeg må si at jeg er skikkelig imponert over de to bærene jeg kjøpte. De er så fine og av skikkelig god kvalitet. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med tingene fra dette firmaet, og denne gangen ble jeg ikke skuffet heller. Begge bærene er veldig sterke og ser ut til å vare lenge. Jeg synes spesielt at den raske leveringen var bra, det er alltid et pluss når man handler på nettet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Enkel ryggsekk

    Jeg ble virkelig skuffet over min erfaring med kontakt sentret. Jeg ringte tidlig på morgenen og snakket med en ansatt som ga meg helt forskjellige svar på et veldig enkelt spørsmål. Jeg la inn bestillingen min for flere dager siden, men sporingen har fortsatt ikke oppdatert seg. Når kan jeg forvente at dette skjer? Jeg er skikkelig frustrert og føler at jeg ikke vil bruke tjenesten deres igjen hvis kundeservicen er så dårlig. Ærlig talt, en nullstjernevurdering for servicen deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Poser

    Jeg pleide å kjøpe posene deres regelmessig, men så hadde jeg en dårlig opplevelse. Prisene deres har skutt i været de siste årene, og utvalget er ikke like bra lenger. Det er synd, for posene deres var flotte og rimelige i Storbritannia. Nå støtter de også en veldig ubehagelig kvinne som samler posene deres og bruker mye penger der. Etter en dårlig opplevelse med henne og å ha fortalt dem om det, fortsetter de å promotere henne! Jeg vil ikke støtte folk som støtter mobbere som kaller seg selv Kipling Queen! 😂😂🤦‍♀️


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt defekt veske

    Jeg er så irritert fordi vesken jeg nettopp kjøpte er ødelagt, og det er så komplisert å bruke garantien. Jeg må faktisk sende vesken tilbake til Polen på min egen bekostning for å kunne få reparasjon, og det er så frustrerende! Det er så vanskelig for kunden å forstå alle betingelsene, og dessverre blir de ikke forklart ved kjøp.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Betalt med rabattkode

    Jeg ble veldig skuffet over min siste handleopplevelse hos dere. Jeg kjøpte tre produkter og brukte en rabattkode som delbetaling. Når jeg returnerte en av produktene, trakk dere en tredjedel av verdien av rabattkoden fra refusjonen min. Jeg forsøkte å ta kontakt med dere via nettskjemaet, men fikk bare en automatisk respons tilbake. Da jeg ringte, virket det som operatøren ikke forsto eller brydde seg om problemet mitt. Jeg spurte etter en direktør- eller klage-e-post, men ble bare bedt om å bruke adressen som den automatiske responsen kom fra. Problemet var at denne adressen ikke godtar innkommende e-post! Trustpilot tilbød seg å sende anmeldelsen min til dere, men den e-postadressen eksisterer ikke.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med garantien

    Jeg har kjøpt forskjellige produkter fra dette selskapet, alt fra små lommebøker til store kofferter. De fleste av tingene har jeg bestilt på nettet, men sisteparten valgte jeg å kjøpe direkte fra nettsiden deres.

    Det som er kjedelig er at jeg ble veldig skuffet over garantien for en av produktene jeg kjøpte. Etter bare én gang med bruk falt ryggsekken fra hverandre. Jeg sendte den inn for reparasjon gjennom VFE-garantien, men etter en måned fikk jeg den tilbake uten at det var gjort noe som helst.

    Det har gått flere måneder nå, og selskapet har fortsatt ikke kommet opp med en løsning på det lille problemet jeg hadde. Det virker kjempeineffektivt og skuffende. Jeg prøvde å få pengene tilbake, men de sa nei.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling

    Jeg bestilte noe fra en nettbutikk, og alt gikk greit i starten. Men da det kom til betaling, ble jeg overrasket over å se at en ukjent et (kinesisk?) selskap håndterte betalingen med kreditt- eller Mastercard (dette la jeg ikke merke til før senere på bankkontoen min). Det virket veldig mistenkelig, spesielt siden PayPal ikke fungerte. Jeg følte meg lurt og hadde ingen måte å avbryte bestillingen eller kontakte selskapet på. Jeg så også en annen anmeldelse med samme dårlige erfaring. Alt i alt, det var en veldig dårlig opplevelse som gjør at jeg vil tenke meg om en ekstra gang før jeg handler på nettet igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sneakers voor mijn dochter

    Jeg kjøpte noen sneakers til datteren min for 900 kr !!! Og vet du hva som skjedde? Etter bare én dag falt hele lakken av tåspissene på begge skoene! Det er så flaut hvor dårlig kvaliteten er !! Anbefaler på det sterkeste å ikke kjøpe disse skoene, folkens, de er virkelig ikke verdt pengene!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av vesker online

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med en nettside der jeg kjøpte noen vesker. Nettsiden sa at de ikke skulle ta pengene mine før de sendte varene, men de trakk dem likevel med en gang. Dessuten presset de meg til å bruke Paypal i stedet for andre betalingsalternativer. De bekreftet aldri bestillingen min, og varene har aldri kommet fram. Jeg prøvde å avbestille bestillingen dagen etter, men ingen svarte meg til tross for mange e-poster jeg sendte. Det fantes ikke noen kontaktinformasjon bortsett fra nettsiden. Det fantes ikke noe telefonnummer jeg kunne ringe, og den mistenkelige Paypal-e-postadressen fikk meg til å tvile enda mer. Heldigvis fikk jeg full refusjon fra banken min.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skolesekk for barn

    Jeg kjøpte en skolesekk til datteren min på ni år, og den ble ødelagt etter bare to måneder. Selv om den fortsatt er innenfor garantitiden, nektet selskapet å erstatte den fordi de mente den var blitt mishandlet. Jeg betalte 1100 dirham for den og nå ser det ut til at jeg må kaste den. Dårlig kvalitet og dårlig kundeservice fra selskapet. Jeg kommer aldri til å handle der igjen.


Andre så også på