Kipling - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilte en veske til $90
Jeg kjøpte en veske for $90 fra en nettbutikk som ikke var oppført som Kipling-Norge. Når vesken ikke dukket opp, ble jeg belastet ekstra, og kredittkorttransaksjonen ble behandlet av et selskap i Hong Kong. Nå har jeg nylig mottatt et par solbriller i posten som jeg ikke hadde bestilt, sendt fra noen i Kina jeg ikke kjenner. Etter å ha kontaktet Kipling Norge, har de bekreftet at de ikke har noen forbindelse med dette "Kipling Australia" selskapet. Jeg mistenker at kipling-australia.com og kiplingaustralia-au.com er svindelnettsteder.
Achat en ligne
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med det siste nettkjøpet mitt. Jeg skulle bestille en vare fra nettstedet, men når jeg ble belastet var det i en annen valuta enn den jeg hadde valgt. I tillegg klarte jeg ikke å logge inn på kontoen min eller tilbakestille passordet mitt. Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse eller sporingsinformasjon for bestillingen min, og produktet jeg betalte for har jeg fortsatt ikke mottatt. Det virker som om det kan være et svindelnettsted eller en falsk nettbutikk som prøver å lure forbrukere. Jeg kommer ikke til å anbefale noen å handle derfra.
Enkel ryggsekk
Jeg ble virkelig skuffet over min erfaring med kontakt sentret. Jeg ringte tidlig på morgenen og snakket med en ansatt som ga meg helt forskjellige svar på et veldig enkelt spørsmål. Jeg la inn bestillingen min for flere dager siden, men sporingen har fortsatt ikke oppdatert seg. Når kan jeg forvente at dette skjer? Jeg er skikkelig frustrert og føler at jeg ikke vil bruke tjenesten deres igjen hvis kundeservicen er så dårlig. Ærlig talt, en nullstjernevurdering for servicen deres.
Poser
Jeg pleide å kjøpe posene deres regelmessig, men så hadde jeg en dårlig opplevelse. Prisene deres har skutt i været de siste årene, og utvalget er ikke like bra lenger. Det er synd, for posene deres var flotte og rimelige i Storbritannia. Nå støtter de også en veldig ubehagelig kvinne som samler posene deres og bruker mye penger der. Etter en dårlig opplevelse med henne og å ha fortalt dem om det, fortsetter de å promotere henne! Jeg vil ikke støtte folk som støtter mobbere som kaller seg selv Kipling Queen! 😂😂🤦♀️
Kjøpet ditt på Kipling i noen få stikkord:
Jeg må si at jeg er skikkelig imponert over de to bærene jeg kjøpte. De er så fine og av skikkelig god kvalitet. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med tingene fra dette firmaet, og denne gangen ble jeg ikke skuffet heller. Begge bærene er veldig sterke og ser ut til å vare lenge. Jeg synes spesielt at den raske leveringen var bra, det er alltid et pluss når man handler på nettet.
Kjøpte en ryggsekk
Jeg har kjøpt en ryggsekk og jeg er veldig fornøyd med den. Kvaliteten på produktet er veldig bra og det oppfyller mine forventninger. Men jeg ble litt skuffet over emballasjen da jeg mottok den. Sekken ble levert i en eske uten noen form for beskyttelse. Jeg synes det kunne vært bedre pakket for å unngå skader under frakt. Alt i alt er jeg fornøyd, men dette er definitivt et område hvor det er rom for forbedringer.
Kjøpt defekt veske
Jeg er så irritert fordi vesken jeg nettopp kjøpte er ødelagt, og det er så komplisert å bruke garantien. Jeg må faktisk sende vesken tilbake til Polen på min egen bekostning for å kunne få reparasjon, og det er så frustrerende! Det er så vanskelig for kunden å forstå alle betingelsene, og dessverre blir de ikke forklart ved kjøp.
Betalt med rabattkode
Jeg ble veldig skuffet over min siste handleopplevelse hos dere. Jeg kjøpte tre produkter og brukte en rabattkode som delbetaling. Når jeg returnerte en av produktene, trakk dere en tredjedel av verdien av rabattkoden fra refusjonen min. Jeg forsøkte å ta kontakt med dere via nettskjemaet, men fikk bare en automatisk respons tilbake. Da jeg ringte, virket det som operatøren ikke forsto eller brydde seg om problemet mitt. Jeg spurte etter en direktør- eller klage-e-post, men ble bare bedt om å bruke adressen som den automatiske responsen kom fra. Problemet var at denne adressen ikke godtar innkommende e-post! Trustpilot tilbød seg å sende anmeldelsen min til dere, men den e-postadressen eksisterer ikke.
Min erfaring med garantien
Jeg har kjøpt forskjellige produkter fra dette selskapet, alt fra små lommebøker til store kofferter. De fleste av tingene har jeg bestilt på nettet, men sisteparten valgte jeg å kjøpe direkte fra nettsiden deres.
Det som er kjedelig er at jeg ble veldig skuffet over garantien for en av produktene jeg kjøpte. Etter bare én gang med bruk falt ryggsekken fra hverandre. Jeg sendte den inn for reparasjon gjennom VFE-garantien, men etter en måned fikk jeg den tilbake uten at det var gjort noe som helst.
Det har gått flere måneder nå, og selskapet har fortsatt ikke kommet opp med en løsning på det lille problemet jeg hadde. Det virker kjempeineffektivt og skuffende. Jeg prøvde å få pengene tilbake, men de sa nei.Min bestilling
Jeg bestilte noe fra en nettbutikk, og alt gikk greit i starten. Men da det kom til betaling, ble jeg overrasket over å se at en ukjent et (kinesisk?) selskap håndterte betalingen med kreditt- eller Mastercard (dette la jeg ikke merke til før senere på bankkontoen min). Det virket veldig mistenkelig, spesielt siden PayPal ikke fungerte. Jeg følte meg lurt og hadde ingen måte å avbryte bestillingen eller kontakte selskapet på. Jeg så også en annen anmeldelse med samme dårlige erfaring. Alt i alt, det var en veldig dårlig opplevelse som gjør at jeg vil tenke meg om en ekstra gang før jeg handler på nettet igjen.
Sneakers voor mijn dochter
Jeg kjøpte noen sneakers til datteren min for 900 kr !!! Og vet du hva som skjedde? Etter bare én dag falt hele lakken av tåspissene på begge skoene! Det er så flaut hvor dårlig kvaliteten er !! Anbefaler på det sterkeste å ikke kjøpe disse skoene, folkens, de er virkelig ikke verdt pengene!
Kjøp av vesker online
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med en nettside der jeg kjøpte noen vesker. Nettsiden sa at de ikke skulle ta pengene mine før de sendte varene, men de trakk dem likevel med en gang. Dessuten presset de meg til å bruke Paypal i stedet for andre betalingsalternativer. De bekreftet aldri bestillingen min, og varene har aldri kommet fram. Jeg prøvde å avbestille bestillingen dagen etter, men ingen svarte meg til tross for mange e-poster jeg sendte. Det fantes ikke noen kontaktinformasjon bortsett fra nettsiden. Det fantes ikke noe telefonnummer jeg kunne ringe, og den mistenkelige Paypal-e-postadressen fikk meg til å tvile enda mer. Heldigvis fikk jeg full refusjon fra banken min.
Skolesekk for barn
Jeg kjøpte en skolesekk til datteren min på ni år, og den ble ødelagt etter bare to måneder. Selv om den fortsatt er innenfor garantitiden, nektet selskapet å erstatte den fordi de mente den var blitt mishandlet. Jeg betalte 1100 dirham for den og nå ser det ut til at jeg må kaste den. Dårlig kvalitet og dårlig kundeservice fra selskapet. Jeg kommer aldri til å handle der igjen.
Kjøp av produkter
Jeg har hatt en del problemer med returer og kundeservice. På nettsiden deres står det at returen er gratis, men det har ikke vært tilfelle for meg. Da jeg prøvde å følge den automatiske returprosedyren, fikk jeg beskjed om at det ikke gikk an å generere returlapp. Etter flere forsøk med å kontakte kundeservice via telefon og e-post, ble jeg fortalt at det var et teknisk problem og at de skulle sende returlapp så fort det var løst. Tiden begynner å bli knapp for returfristen, så jeg er dessverre nødt til å beholde produktet. Dette virker litt suspekt for meg, spesielt siden det samme skjedde for to år siden. Jeg hadde virkelig håpet på en bedre opplevelse denne gangen, men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke kommer til å handle hos dem igjen.
Kjøpte 2 poser, fikk ikke
Jeg bestilte 2 poser fra den nettbutikken, men da jeg endelig fikk pakken, var det falske solbriller inni! Dette er bare tull, ikke handel der. De sier ikke sannheten og prøver å lure deg!
Min nylige ryggsekkkjøp
Ryggsekken er kjempebra kvalitet og har et veldig unikt design. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt og bruker den til å frakte små ting til jobb eller skole. Den ser også veldig stilig ut. Jeg har aldri hatt en sekk fra dette merket før, men jeg er virkelig imponert over kvaliteten. Prisen er ikke høy, så den er virkelig verdt pengene. Jeg ble også positivt overrasket over hvor mye glede jeg får av den lille apekatt-nøkkelringen. Det er virkelig en morsom detalj på sekken. Jeg kan absolutt anbefale den!
Uheldig online kjøp
Etter at jeg bommet på et onlinekjøp, leste jeg noen anmeldelser av andre som hadde hatt samme problem. Jeg ble svindlet for 104 dollar da vesken aldri dukket opp. Transaksjonen vises som Ladiesbagss.com på kontoen min. De sendte meg en sporingslenke som ikke fungerte i det hele tatt. Anbefaler ikke å handle på denne nettsiden - det er helt klart en falsk side!
Et online kjøp
Jeg vil ikke anbefale å handle fra den nettsiden. Bestillingen min har sittet fast i flere dager nå, og selv når jeg ba om å kansellere ordren, ble ingenting gjort. Jeg føler meg veldig skuffet over opplevelsen min og vil heller anbefale å besøke en fysisk butikk med ansatte å snakke med direkte.
Kjøpte en veske
Jeg bestilte en veske til min svigerinnes bursdag, men i stedet for det fikk jeg billig solbriller. Betalingen min gikk gjennom et selskap i Hongkong. Jeg kommer aldri til å gjøre forretninger med dem igjen, de er bare svindler søppel.
Veske
Jeg bestilte en veske fra nettstedet deres og så senere kommentarene her. Jeg var forberedt på dårlig service og/eller dårlig kvalitetsprodukt, men vesken min kom i dag! Den ser veldig bra ut og virker av god kvalitet, pluss at leveringen bare tok en uke. Jeg er så fornøyd! Måtte nesten legge ut en anmeldelse for å motvirke de negative vurderingene her og si at jeg hadde en god opplevelse med dette selskapet.
Mest stemmer anmeldelse
Et online kjøp
Les mer