NorskeAnmeldelsetittel

    Anmeldelser Homeroom

    Det å ville ha det fint i hjemmet er ikke akkurat noe revolusjonerende, men mye avhenger på hva slags smak man har og finne en butikk som passer deg. I teorien bør jo ikke det være et stort problem da det finnes hundrevis av møbelbutikker og innredningsbutikker på nett, med ulike stiler og design som de selger. Paradoksalt nok så blir det både lettere og vanskeligere å finne noe du liker da utvalget blir så stort at det er vanskelig å orientere seg. Det er jo noe som løser seg når man finner en butikk man liker, og kanskje Homeroom er den butikken for deg? Det er flere ting en må ta med i betraktningen sånn sett, alt fra stil, pris og kvalitet på produktene, i tillegg til hvordan du som kunde blir behandlet.

    Informasjon om Homeroom

    Om du ikke har hørt om Homeroom tidligere så har du sannsynligvis hørt om eieren, Ellos. Og det er vel noe som straks får en til å føle seg bedre fordi Ellos har et veldig godt rykte, og er et stort selskap. Med en omsetning på 2 milliarder svenske kroner så er de en av de største i Norden. Og vi sier svenske med vilje, fordi Ellos er svensk. Våre naboer har mye entreprenørskap i seg og det virker som om vi har litt å ta igjen på det området. Noe av det viktigste med Homeroom er uansett utvalget av produkter som de har, kombinert med relativt rimelige priser. Det er en kombinasjon de fleste kommer til å like, og utvalget gjør at du ikke behøver noen annen butikk enn Homeroom for å innrede hjemmet ditt. Og vil du ha dine produkter levert hjem så koster det kun 99 kroner, noe som er utrolig billig sammenlignet med andre butikker.

    Falske nettbutikker

    Hva du kan kjøpe hos Homeroom

    Når det kommer til produkter du kan kjøpe så har det seg slik at de selger alt fra møbler, for kjøkken, innredningsdetaljer, belysning, tepper og mye mer. Det er bare å gå inn på de ulike avdelingene for å se hva de har, og du kommer til å fortape deg lenge mens du leter. Men et godt og bredt sortiment kan ikke skjule dårlig kvalitet, om Homeroom skulle ha det, så det er viktig å treffe en god balanse, og bare ved å se på bildene og prisene så føler en seg umiddelbart betrygget om at du kan kjøpe med god samvittighet fra dem.

    Samtidig må en også påpeke utvalget, som er såpass stort og variert at du kan kjøpe møbler for alt fra barnerom, stue, entré eller en tv-benk. Om du ikke har hørt om Homeroom tidligere så anbefaler vi deg å ta en titt og om ikke annet gi det en sjanse. Sannsynligheten er stor for at du ikke kommer til å bli skuffet!

    Fortell oss

    Men uansett vil vi gjerne vite hva kundene til Homeroom tenker, så skriv til oss med dine meninger, erfaringer og opplevelser. Jo mer i detalj du går, desto bedre!


    Hvordan pusse opp hjemme

    Homeroom
    Anmeldelser, klager og kundeerfaringer (12)

    2.8
    8% Ville handlet her igjen!
    Å bestille
    rating
    2.4
    Service
    rating
    2.4
    Prisnivå
    rating
    3.6
    Levering
    rating
    2.6

    Alle kundeanmeldelser

    Les uavhengige anmeldelser, kundeerfaringer, tilbakemeldinger og klager her! Bli kjent med de beste nettbutikkene og tjenesteleverandørene gjennom opplevelsene til andre mennesker. Kunder kan heretter bestemme selv hvilke merker som er verdige og hvilke som ikke er det!

    Ringte de pga alle dårlige anmeldelser

    Forklarte kundeservice at jeg hadde lyst til å bestille fra de, men at jeg først søkte opp alle dårlige kundeanmeldelsene de har fått, som er gjengangere på flere nettsider. Spørsmålet var derfor om de kunne forsikre meg om leveringstiden som stod på nettsiden.

    Svaret var 'står det tre uker leveringstid, er det tre ukers leveringstid'.

    Svaret ble gitt på svensk av en som ikke la innsats i å gjøre seg videre forstått.

    Mens jeg skriver dette, ble jeg oppringt av de. Jeg tenkte de ville forbedre svaret de hadde gitt meg, men det var en automatisk oppringing hvor en forhåndsinnspilt stemme ber deg besvare en undersøkelse i forbindelse med å ha vært i kontakt med de.

    Dør: Frank05-02-2021
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    3.5
    rating

    IKKE BESTILL FRA HOMEROOM

    Hadde kjøpt en spisegruppe og når den ankom var det store feil på pakken. Når vi åpnet spisegruppen var bordet ødelagt. Sendte mail til homeroom og hørte ingenting fra de. sendte ny mail etter 2 uker med informasjon om at vi ønsket oss et nytt bord og fikk ikke svar på denne mailen heller. Ringte de deretter etter nye 10 dager og fikk beskjed om at de hadde sendt mail om vi ønsket oss nytt bord og han måtte høre på hovedlageret om det var inne. Jeg svarte at jeg ønsket meg nytt bord dersom det ikke tok for lang tid. Etter 2 dager hadde jeg ikke hørt noe så da valgte jeg å ringe igjen for å heve kjøpe. Homeroom bestilte postnord som ikke dukket opp riktig dag men dagen etter og da var jeg borte. Ringte igjen å fikk de til å bestille ny henting, postnord dukket ikke opp denne gangen heller. Tok kontakt igjen og de bestilte postnord igjen. Ringte flere ganger for å dobbelt sjekke at de faktisk hadde bestilt og om de kunne sende bekreftelse på dette (det kunne dem ikke), men de hadde bestilt. Sitter nå å venter på postnord for 3 gang mellom 08.00-16.00 skal dem komme. Samboeren min måtte være hjemme fra jobb for å hjelpe til å bære ut da jeg ikke har mulighet. Absolutt ikke bestill herifra! Har holdt på med denne saken i 5 uker.

    Dør: Hilde 29-01-2021
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    3.5
    rating

    SVINDEL

    Etter lang ventetid mottok vi et bord som var full i store skader, samt stoler i feil farge. Tok bilde av skadene og sende inn på mail som vi fikk beskjed om på telefon. Fikk aldri svar på denne mailen og ringte for å purre på dette 4-5 ganger. Etter 4 uker får vi beskjed på telefon at Homeroom har strømbrudd, at systemet er nede eller at den vi snakker med har hjemmekontor og ikke kan hjelpe. Får beskjed at de skal ringe opp igjen dagen etter, eller at de skal svare på mail, noe som aldri skjer. Nå etter 8 uker har de sendt embalasje slik at vi kan sende bordet i retur.. når vi henter denne på posten er embalasjen en plastikkpose. De bestiller retur for oss, og Post Nord dukker aldri opp. Nå sitter vi altså her med et ganske ødelagt bord og 6 stoler som er feil, uten å få hjelp eller nyttig kontakt med Homeroom.

    Dør: Ine Eide 15-01-2021
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2
    rating

    DO NOT RECOMMEND!

    A table I ordered was delivered to me in September. I was given the wrong directions for assembly and the wrong parts to assemble the table with. I contacted customer service immediately. The woman who answered laughed continuously because her friend was making fun of her English. Needless to say, the help she offered and level of communication was unimpressive. I sent an email and got an answer that the problem would be solved as soon as possible. Days later, I received another email asking for information I already provided, so I resubmitted the information. Over a month passed without any news, so I sent another email to check how things were going with my order. This email was completely ignored. Now its January, four months later, and I have yet to receive the parts I need to assemble the table I ordered.

    Dør: Julia Sunde08-01-2021
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2
    rating

    Umulig for bestilling uten betalling på forhånd

    Ønsket å kjøpe et produkt på ca 6 tusen med faktura , men bestillingen ble kansellert og ble bedt om å betale med kort., meldingen blir sendt fra Ellos. Mam vil ikke betale på forhånd så mye penger uten å se produktet først, skaper ikke så mye tillit at detter er noe seriøs firma.

    Dør: Victoria31-12-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    4
    rating

    Photoshoper biler

    Varen vi mottok samsvarte på ingen måte bildene som ble vist på homeroom.no. Bildene fremstår som å ha blitt kraftig photoshopet for å øke salg. Ble en dyr feil å handle fra homeroom.no da de ikke refunderer frakt i tillegg til å trekke et gebyr for returer. Vil ikke benytte meg av homeroom.no igjen så lenge man ikke kan se den faktiske varen før kjøp.

    Dør: Eivind 16-12-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Ja
    3
    rating

    Elendig service

    Varen som ble levert var mangelfull. Vi ga beskjed med en gang om hva som manglet med bilder, men dette ble etterspurt tre ganger av firmaet og for hver gang vi svarte gikk det to nye dager før vi fikk svar på nytt der de etterspurte det samme igjen. Virker som at de har null kontroll på verken varene, lagerstatus eller noe som helst. Anbefales ikke.

    Dør: Ines 03-11-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2.5
    rating

    Takk for anmeldelser

    Takk til de som legger ut om sin erfaring med dette netthandelstedet. Har lest anmeldelsene både fra Norge og Danmark, skal holde meg langt unna dette stedet.

    Dør: Gøran Berg04-10-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2
    rating

    Useriøst, dårlig

    Ble trukket trippel frakt. Det sto en sum før jeg bekreftet kjøpet en annen etter. Jeg fikk beskjed om at disse skulle bli tilbakebetalt etter varene var mottatt og faktura betalt. Pengene kom aldri, og etter mange ukers venting fikk jeg beskjed om at jeg måtte kontakte en bank i sverige. Jævlig useriøst firma. Styr unna. Frakten på ca 600 kr har jeg enda ikke fått tilbake. Jeg kommer aldri til å handle på homeroom eller en av de andre nettbutikkene eid av samme firma.

    Dør: Birgit Rundberg22-09-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2
    rating

    Kritikkverdig service og oppfølging.

    Jeg bestilte hamock med tilbehør. Fikk dette innen 2måneder. Rett etter bestilling uteble bestillingsbekreftelse på mail, dette ble etterspurt. Etter ca 6 mail frem og tilbake der Ho.eroom svarte på alt jeg ikke spurte om fikk jeg beskjef om at de ikke kunne hjelpe meg. Fikk beskjed om sjekke fakturaen på Elpy, men det visste ikke jeg siden jeg ikke hadde fått bekreftelse.
    Deretter gikk trekket på hammocken i stykker. Homeroom ville ha det i retur for å vurdere om skaden var min skyld. Etter flere mail frem og tilbake fikk jeg returseddel og trekket ble sendt for vurdering. Deretter knyst. Etter halvannen måned tok jeg kontakt for å høre om de var ferdig å vurdere skaden, fikk beskjed om at dersom jeg skulke ha penger tilbake lå disse i Elpy. Ga beskjed om at jeg ikke skulle ha penger, men nytt trekk. Fikk automatisk svar om at det ville ta lang tid før jeg fikk svar. Etter to uker tok jeg kontakt igjen, men fikk kun automatisk svar.
    Tok deretter kontakt med Homeroom facebook som ville hjelpe meg (takk for rask hjelp, som dessverre ikke løste problemet) Fikk beskjed om at Homeroom hadde trukket fra beløpet på fakturaen, men denne var jo allerede betalt før jeg sendte returen. Fikk da beskjed om å kontakte et svensk nummer dersom pengene ikke lå til utbetaling på Elpy. Sjekket Elpy, ingen penger.
    Jeg vil kun ha nytt trekk i retur. Nå har jeg sendt ny mail der jeg fikk automatisk svar.
    Dessverre kommer jeg aldri til å handle fra dem igjen og anbefaler heller ingen andre å gjøre det. Varene er fine, men skulle det være noe - så står du der uten hjelp. Homeroom fremstår svært upålitelig og useriøst.

    Dør: Jeanette17-09-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    3.5
    rating

    Styr unna!

    Ventet i 2,5 mnd på et sofabord og ingenting kommer. Umulig å få kontakt med kundeservice og når man endelig kommer gjennom så kan ingen hjelpe deg eller gi deg svar.

    Dør: Annette Christine Breivik13-08-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2
    rating

    Ikke pålitelig

    Selger varer som er utsolgt. Uryddig og lite profesjonelt. Ikke fått tilbake penger for produkt de ikke kunne levere etter 16 dager. Fikk to uker etter betaling beskjed om at varen var utsolgt. Anbefales ikke

    Dør: Cecilie14-07-2020
    Å bestille
    rating
    Service
    rating
    Prisnivå
    rating
    Levering
    rating
    Ville handlet her igjen
    Nei
    2.5
    rating

    Skriv din egen anmeldelse om Homeroom

    Din rangering

    FAQ

    Er Homeroom et pålitelig selskap?

    Det er for øyeblikket publisert én tilbakemelding om Homeroom. I gjennomsnitt har de fått en rating på 2.8/10, hvorav 8% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

    Hvilke tjenester og produkter tilbyr Homeroom?

    Homeroom opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Hjemmeartikler, Handelsvarer.

    Jeg har lest alle tilbakemeldingene, hva nå?

    Ga anmeldelsene deg et positivt inntrykk? Dersom det er tilfelle, kan du trygt bestille på nettsiden til Homeroom . Hvis ikke, kan du likevel finne mange andre sivujemme på vår hjemmeside!