Anmeldelser Goboken

Er du en nybakt forelder som gjerne ønsker å utvikle forestillingsevnen og de kognitive ferdighetene til din baby eller barn, da kan du gjøre det gjennom tilpasset tekst- og bildeinnhold, gjerne i form av bøker som skal være med på å styrke barnets utvikling. Et mulig sted å handle sånt innhold på, er Goboken.no. Goboken velger rett og tilpasset innhold til barnet ditt og på den måten forenkler din oppgave som forelder. Men kan du stole på deres sortiment? Skal de virkelig velge de rette og mest passende bøkene til barnet ditt? Hva er leveranstida? Og er det verdt å handle hos dem? Du kan få en bedre forestilling om alt dette ved å lese andre reelle kunders reviews på Goboken.no sin hjemmeside. Så, får du nyttig informasjon rett fra kilden, nemlig andre foreldre som bruker tjenesten, og da kan du bestemme om du vil handle på deres side.

Hva er Goboken.no?

Goboken.no er en nettbutikk som fungerer som en bokhandel for barn. Du abonnerer deg på hjemmesida og får tilsendt pakker med jevne mellomrom. Det er butikken som setter sammen pakka og tilpasser dens innehold til barnets alder. Du skal ikke bekymre deg om å velge og vrake. Pakkene er satt sammen på forhånd. Du får selvfølgelig full oversikt over hva som pakka inneholder. Ved siden av varierte bøker byr hjemmesida også på en blogg der du som forelder kan lese flere nyttige artikler om aktuelle emner som barnets utvikling, hvordan man kan dyrke lesegleden hos barna m.m. Selve bloggen er delt opp etter emner: alt fra språk og lesing til læring og utvikling.

Goboken Pippo

Produkter og servicer i Goboken.no

På Goboken.no sin hjemmeside kan du abonnere deg og få pakker med tilbasset bokinnhold til barnet ditt. Du velger bare aldersgrense og sida sørger for resten. Aldersgrensene er gravid, baby, 1 år, 2 år og 3+ år. Du får velkomstpakken til hver aldersgruppe helt gratis. Abonnementet er ikke bindende og du kan til enhver tid melde deg av. Innholdet i pakken blir annonsert på horhånd og skulle det vise seg at du ikke liker det, kan du avbestille eller endre det. En vanlig pakke koster rund 210 NOK, 49 NOK porto kommer i tillegg. Man har også mulighet til å forhåndsbetale 6-måneders abonnement og da blir det enda billigere - 179 NOK/pakke + 49 NOK porto. Uansett hvilke bøker som havner i pakken, er det billigere enn å kjøpe tilsvarende bøker i bokhandelen. Hvis det viser seg at du eller barnet ditt ikke liker dem, kan du selvfølgelig returnere pakken. På sida kan du bestille ikke bare til deg selv, men også gjøre gaver til venner og familie ved å kjøpe et 6 måneders abonnement til noen annen.

Klager, hyllester og tips

Hvis du har brukt Goboken.no sine tjenester, kan du gjerne skrive en anmeldelse på hjemmesida deres og hjelpe andre foreldre til å orientere seg om det er verdt å handle der. Ble du positivt overrasket av bøkene som du har fått? Liker barnet ditt dem? Er du fornøyd med leveransen, utseendet på pakkene, inneholdet? Fortell om alt dette i en review på sida.

Goboken

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Goboken

Er Goboken et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Goboken. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Goboken?

Goboken opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Barn og Baby.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Goboken nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!