Anmeldelser (22)

(4)

(0)

(0)

• Å bestille

Totalt

barnebøker, kundeservice

Jeg hadde en kjempegod opplevelse med å kjøpe barnebøker fra dere. Det var så lett å nå kundeservice, og de var så hyggelige og hjelpsomme. Bøkene jeg kjøpte var veldig søte, men jeg kunne ønske det var litt mer variasjon i farger og bilder. Det er viktig at barna kan se tydelige og klare farger for å stimulere synet deres. Men jeg likte virkelig stilen i bøkene, de virket både morsomme og lærerike. Jeg krysser fingrene for at dere vil komme med en samling av gamle barnesanger, akkurat som de jeg elsket som barn. Det ville vært så fantastisk å kunne dele disse favorittene med mine egne barn.

• Å bestille

Totalt

A wide selection of educational books for children of all ages

Jeg har vært medlem av bokklubben siden barnet mitt ble født, og jeg må si at utvalget av bøker er variert og passer for barn i alle aldre. Det er flott å se at hver pakke inneholder flere bøker som passer til ulike interesser og læringsnivåer. De tematiske bøkene er ikke bare morsomme, men også pedagogiske, noe som er et stort pluss for meg som forelder som verdsetter læring gjennom lek. Jeg setter spesielt pris på utvalget av bøker som fremmer språkutvikling, noe som vil være nyttig ettersom barnet mitt blir eldre og lærer å lese på egenhånd.

• Å bestille

Totalt

Min bokkjøp for mitt barnebarn

Jeg digger å kjøpe bøker til barnebarnet mitt hos dere. Kvaliteten på bøkene er kjempebra, og jeg elsker å lese dem sammen med henne flere ganger i uken. Det er virkelig en fin opplevelse for både henne og meg. Jeg synes det er flott at dere har et stort utvalg av barnebøker tilgjengelig, det gjør det så enkelt å finne nye historier å lese sammen. Kundeservicen har vært utrolig hjelpsom hver gang jeg har hatt spørsmål eller trengt veiledning. Jeg er kjempefornøyd med alle kjøpene mine hos dere og kommer definitivt tilbake for å handle mer.

• Å bestille

Totalt

Anskaffelse av barneboker

Jeg er kjempefornøyd med kjøpene mine av barnebøker fra dette selskapet. Det er alltid koselig å lese sammen med barnet mitt når vi åpner en ny bok. Jeg setter stor pris på muligheten til å velge bøkene selv i stedet for å få en pakke tilsendt. Barnet mitt blir alltid så glad og nysgjerrig når vi åpner den nye pakken, og hun elsker å smake, utforske og lytte til innholdet i bøkene vi får denne gangen. Selv om vi stort sett snakker nederlandsk hjemme, har disse morsomme norske bøkene gjort det enklere for henne å lære begge språkene.

• Å bestille

Totalt

Velkomstpakke til baby

Jeg er veldig glad for kvaliteten på bøkene jeg har mottatt fra dere. Velkomstpakken jeg bestilte for babyen vår var helt perfekt, og jeg har bestilt flere bøker til henne siden. Bøkene er både fine og lærerike, og de passer perfekt til lesestundene hennes. Kontrastbøkene er også fantastiske for å holde interesse hennes oppe under "tummy-time". Jeg setter stor pris på de nyttige tipsene som følger med hver bok, og føler meg trygg på at jeg gir henne riktig stimulering og opplevelser.

• Å bestille

Totalt

Barnebøker for en 1-åring

Beklageligvis opplever jeg at bøkene som jeg mottok ikke er passende for min sønn, som snart fyller 1 år. De virker bedre egnet for en eldre aldersgruppe, kanskje rundt 3 år. Jeg er skuffet over at produktene ikke passer til den gruppen jeg oppga ved bestillingen. Jeg håper at dette kan bli bedre kontrollert i fremtiden for å forsikre at kundene får egnede produkter.

• Å bestille

Totalt

Alderstilpassede bøker

Jeg synes virkelig at måten de tilpasser bøkene til barnets alder og interesser er imponerende. Det er tydelig at de vet hva de gjør. Jeg liker at de også gir tips om hvordan man kan lese bøker for barn i forskjellige aldersgrupper, det gjør det så mye lettere for foreldre som meg å være engasjert i lesingen sammen med barna. Det er også veldig praktisk at man kan ha kontroll over innholdet i neste pakke og eventuelt endre eller avbestille deler av den. Alt i alt synes jeg dette er en fantastisk bokklubb for de minste!

• Å bestille

Totalt

Kjøpt lesebøker for baby

Jeg har vært kunde hos (brand name) helt siden babyen min ble født, og jeg har vært kjempefornøyd med utvalget av lesebøker de har. Spesielt Goboken har vært en favoritt hos oss. De har en fin blanding av bøker som er både morsomme og lærerike, og det har hjulpet meg å skape fine lesestunder med gutten min. Jeg synes også det er kjempebra at de sender en påminnelse om betaling hvis man glemmer det i alt kaoset man har med småbarn. Alt i alt er jeg superfornøyd med kjøpet mitt og tjenestene jeg har fått hos dem.

• Å bestille

Totalt

Bøker for barn

Jeg er så glad for alle bøkene jeg har kjøpt! Noen av dem kunne vært litt bedre tilpasset alderen min, for noen av bøkene er ikke så spennende før uke 11. Jeg synes "Elsk deg mer" har litt for mye tekst, kanskje den passer bedre når jeg blir litt eldre. Men jeg digger virkelig "Myk uglebok", "Myk Løvebok", "Gullet mitt", "Lille marihøne" og "Min første nattabok"! Disse bøkene er helt fantastiske!

• Å bestille

Totalt

barnebøker

Goboken er kjempekult! De sender bøker som passer perfekt til alderen til lillebroren min. Noen ganger kommer bøkene litt tidlig, men det er egentlig bra for da kan mamma og pappa forberede ham på hva boken handler om. Og bøkene er billigere her enn i butikken, så det er også bra! Jeg trenger ikke å lete etter gode bøker selv, de bare kommer rett hjem til oss. Jeg anbefaler Goboken til alle som vil at barna deres skal like bøker.

• Å bestille

Totalt

Nyfødt babyboks kjøp

Jeg er veldig glad for babyboksen jeg kjøpte til den lille. Bøkene og bildekortene er av god kvalitet og har virkelig fått oppmerksomheten til babyen min. Favoritten hans er Froske-bok-bamsen som var med i den første pakken. Jeg anbefaler virkelig dette produktet til andre foreldre som vil skape et stimulerende miljø for barna sine.

• Å bestille

Totalt

Bøker for datteren min

Jeg er så glad for at jeg fant disse pakkene med bøker til datteren min! Det har alltid vært vanskelig å få henne til å lese, men med bøkene som ble valgt spesielt for henne i pakkene, har interessen hennes virkelig blomstret. Tusen takk!

• Å bestille

Totalt

Jenta elsker bøkene

Det er så bra utvalg av bøker som gjør det lett å finne neste trinn for barnet ditt. De fine figurene, formene og fargene gjør bøkene ekstra spennende for barn!

• Å bestille

Totalt

Kjøp av lydbøker som julegave

Jeg ble skikkelig imponert over hvor raskt lydbøkene jeg bestilte som julegaver ble levert. Jeg hadde skrevet "julegave" da jeg bestilte, i håp om å få dem før jul, og faktisk kom de allerede etter bare et par dager. Og ikke nok med det, de var til og med fint innpakket i silkepapir, julepapir og silkebånd. En skikkelig god opplevelse som kunde.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av alderstilpassede bøker

Det er virkelig flott å kunne slippe å dra ut for å kjøpe eller bestille bøker på nett. Å få alderstilpassede bøker levert rett i postkassen er så praktisk. Bøkene er av veldig god kvalitet og passer perfekt for oss.

• Å bestille

Totalt

Bøker

Jeg syns markedsføringen var rotete og det ble ikke klart at det var et abonnement uten mulighet for avbestilling. Bøkene var helt ok, men jeg ble skuffet over abonnementsordningen.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av barnebøker

Jeg liker barnebøker veldig mye fordi ettåringen min virker som om han skal bli en ekte bokorm. Selv om det kan være dyrt, så setter jeg pris på at bøkene er tilpasset alderen hans. Noen ganger har jeg ikke engang tid til å dra til butikken for å kjøpe bøker til babyen min.

• Å bestille

Totalt

Bokpakker for alderen

Jeg synes det er en fin tanke med å kunne få tilbud om ferdig sammensatte bokpakker som passer aldersgruppen min, uten å måtte lete etter dem selv. Men, det er litt kostbart og man får kanskje ikke så mye for pengene sammenlignet med å bestille ting hver for seg. Jeg synes også nettsiden er veldig vanskelig å bruke hvis man ønsker å avbestille eller pause bare en pakke.

• Å bestille

Totalt

Bokpakker for barnebarn

Jeg har vært en fast kunde hos Goboken i mange år, men nylig ble jeg skuffet. Da mine egne barn var medlemmer, var jeg imponert over den pedagogiske verdien og kvaliteten på bokpakkene. Så jeg bestemte meg for å gi et lignende abonnement som gave til mitt barnebarn. Dessverre leverte de nyeste pakkene ikke opp til forventningene mine. Bøkene virket billige og langt fra det jeg husker fra mine barns tid. Det virker som om de nå bare sender ut overskuddsbøker uten noen særlig tanke bak. Jeg hadde forventet mer fra et selskap jeg har hatt gode erfaringer med tidligere.