Flinkbisk - Total vurdering basert på 16 anmeldelser

6% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-17
Min erfaring med tjenesten
Jeg føler meg lurt av denne tjenesten. Etter at jeg fikk den første pakken, prøvde jeg å melde me...Les mer
Margarete

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-03
Min dyre opplevelse
Jeg ble skikkelig skuffa over den dyre prisen på tingene jeg kjøpte. Men heldigvis fikk jeg kanse...Les mer
Feest

Anmeldelser (16)

  (0)

 (0)

  (8)

  (8)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med tjenesten

    Jeg føler meg lurt av denne tjenesten. Etter at jeg fikk den første pakken, prøvde jeg å melde meg ut på nettet før innmeldingsdatoen, men det gikk ikke. Selv etter at jeg betalte for neste pakke, klarte jeg fortsatt ikke å melde meg ut via e-post, fordi jeg fikk et automatisert svar med feilaktig informasjon og en ødelagt lenke. Det virket som om selskapet bevisst gjorde det vanskelig for kundene å melde seg ut, ved å skape forvirring. Jeg endte opp med å ringe dem for å melde meg ut, men jeg bekymrer meg for hvor mye de kan ha tatt betalt for den samtalen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min datter sitt kjøp

    Datteren min hadde en veldig dårlig opplevelse med selskapet. Hun fikk aldri den velkomstpakken til 99 kr som de lovet, men plutselig, 2 måneder senere, dukket det opp en pakke som de krevde full pris for. Nå truer de med å sende inkassovarsel og krever over 1000 kr fra henne. De jobber sammen med Helthjem, men leveransen ble bare kastet ved siden av postkassen. Pakken ble funnet våt og skitten neste dag, og det var flaks at ingen tok den.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Reklameoverflod og samarbeid med Orion Media

    Flinkbisk sender altfor mange reklamemails sammen med Orion Media, og det er virkelig irriterende for meg. Jeg prøvde å blokkere dem, men det ser ut til at det ikke fungerer. Det er en veldig frustrerende opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Uønsket levering

    Jeg har faktisk fått pakker fra dere som jeg ikke har bestilt flere ganger. Det er virkelig irriterende å stadig få uønskede varer og så måtte betale for dem. Jeg håper virkelig at dere kan ordne opp i dette, for det er viktig å kunne stole på deres tjenester.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av prøvepakke

    Jeg bestilte en prøvepakke fra dem, men hadde ikke husdyr hjemme. Fikk en faktura før pakken ankom og sa opp abonnementet. Etter å ha sendt mange e-poster fikk jeg kreditert fakturaen, men de dekket ikke fraktkostnadene for returen. Jeg er misfornøyd med servicen og kommunikasjonen fra selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    E-post spamming

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med selskapet, de bryter markedsføringsloven ved å sende spam-e-post uten samtykke. Jeg har fått mange uønskede e-poster hver uke, selv om jeg aldri har godkjent å motta reklame. Det er respektløst og lite profesjonelt å fortsette å sende reklame til noen som ikke er interessert. Jeg trenger ikke hundeartikler, så spammingen er helt unødvendig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement på Flinkbisk

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med Flinkbisk da jeg prøvde å si opp abonnementet for kjæresten min. Jeg sendte flere e-poster og meldinger på Facebook, men fikk ikke noe svar tilbake. Selv om jeg brukte min egen e-postadresse for å logge inn, så virket det som de bare ikke brydde seg om å hjelpe meg med å avslutte abonnementet. Leveringstiden for esken var satt til 20. januar, så jeg trodde jeg hadde god tid til å ordne det. Til slutt måtte jeg bare bruke angreretten via e-post, men heller ikke da fikk jeg noe svar. Det virker som om Flinkbisk og zentio, selskapet som fakturerer, bare ikke bryr seg om kundeservice og respekterer ikke kundene sine i det hele tatt. Jeg kommer definitivt ikke til å handle med dem igjen, og oppfordrer andre til å holde seg unna for å unngå problemer.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av pakke før jul 2021

    Jeg kjøpte en pakke før julen i 2021, men Flinkbisk gav meg problemer. Jeg sa opp abonnementet mitt, men de fortsatte å ta betaling for to flere pakker som aldri ble levert. Nå har jeg fått inkasso på flere hundre kroner på grunn av dette. Jeg har prøvd å ringe dem for å løse situasjonen, men de har ikke holdt ordene sine. Dette er ren svindel og veldig skuffende. Jeg vil anbefale alle å være forsiktige med å handle hos dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av hundeleker

    Produktene var sånn helt greie, men hunden min brydde seg ikke så mye, virket som han var ganske kresen når det gjaldt leker og godbiter. Den største greia med den butikken er at de bare ikke gir seg med å sende tekstmeldinger og ringe. Prøvde en gratispakke der for flere år siden, sa opp abonnementet, men de gir seg ikke, sender fortsatt jevnlig tilbud om nye pakker. Nå er ikke hunden min her lenger, har prøvd å blokkere numrene, men meldingene fortsetter å komme fra forskjellige numre. Hold deg unna dem, umulig å bli kvitt når de først har nummeret ditt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Oppsigelse av abonnement

    Vi har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med å si opp abonnementet vårt hos dette selskapet. Selv om vi sa opp abonnementet i mars, mottar vi fortsatt pakker i posten og får inkassokrav for ting vi aldri har bestilt. Kundeservicen deres er elendig og uprofesjonell, de ignorerer e-poster og blir sure når vi ringer dem for å klage. Hele denne greia har vært sykt frustrerende, og vi vil ikke anbefale dette selskapet til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement avsluttet

    Jeg hadde nylig en kjip opplevelse med det selskapet. Konen min sa opp abonnementet, men likevel fikk vi en pakke i posten i går. Jeg er skuffa over at de ikke følger opp, det virker som de bryr seg lite om kundeservice. Det er dårlig gjort å ta så mye betalt for så lite produkter, spesielt når vi har sagt opp abonnementet. Jeg forventer bedre oppfølging og service fra et selskap jeg har valgt å handle med.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av produkter

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med Firma X! Jeg prøvde å si opp abonnementet mitt, men de fortsatte å sende meg pakker og fakturaer uansett. Det er umulig å kontakte dem via e-post, og de har ikke en telefonlinje tilgjengelig. Virker veldig mistenkelig! Jeg vil anbefale å unngå denne dårlige kundeservicen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær og tilbehør.

    Jeg bestilte noen klær og tilbehør fra denne nettsiden, men for en eller annen grunn fikk vi aldri flere av pakkene. Jeg sa opp abonnementet mitt i mai, men nå begynner vi å få inkassovarsler for pakkene som aldri kom. Det er virkelig irriterende! Jeg har prøvd å ringe kundeservice flere ganger, men de svarer ikke. Dette føles definitivt som en svindel!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakkebestilling med fakturafeil

    Jeg bestilte en pakke til bare 99 kroner, som egentlig skulle ha vært til en verdi av 499 kroner. Men, vet du hva? Jeg har fått fakturaer til full pris til tross for avtalen vi hadde. Det høres ut som tull!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av hunde leker

    Jeg kjøpte noen leker til hunden min, men han virker ikke interessert i dem i det hele tatt. Forrige hunden vår var på samme måte, han snuste bare på lekene og lot dem ligge. Jeg prøvde å avbestille ordren for mai, men fikk beskjed om at det var for sent og at ordren allerede var på vei. Nå sitter jeg her med leker som ikke blir brukt. Skuffende opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min dyre opplevelse

    Jeg ble skikkelig skuffa over den dyre prisen på tingene jeg kjøpte. Men heldigvis fikk jeg kansellert den neste pakken, så jeg bare endte opp med å bruke en hundrelapp. Jeg synes ikke det jeg fikk i pakken var verdt mye mer enn det jeg betalte for velkomstpakken. Men jeg ble glad for at jeg fikk med en fin adventskalender som en slags kompensasjon.