Estrid - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Problemløst kundeservice
Må bare si, jeg hadde en skikkelig positiv opplevelse med kundeservicen på nettsiden. Ble litt småfrustrert da jeg så at produktet mitt var ødelagt, men Estrid-teamet tok tak og gjorde alt de kunne for å hjelpe meg. Sendte dem en melding om problemet, og de svarte med en gang og sendte meg et nytt produkt uten ekstra kostnad. Kundeservicen deres var ikke bare vennlig og hjelpsom, men også utrolig effektiv. Ble virkelig imponert over hvor fort de ordnet opp i problemet mitt. Tusen takk for en fantastisk opplevelse! Vil absolutt anbefale andre å handle her.
Kjøp av barberhøvler
Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte barberhøvler fra dette selskapet. Det er enkelt å abonnere på produktene deres, og kundeservicen deres er virkelig fantastisk! De ansatte er alltid vennlige, hjelpsomme og serviceminded, noe som gjør at jeg alltid føler meg godt tatt vare på som kunde. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til andre!
Bestilling av barberhøvler
Jeg var veldig fornøyd med kundeservicen til dette selskapet. Først snakket jeg med en robot på chat, men jeg fikk deretter en personlig e-post og teamet deres hjalp meg med problemet mitt på en rask og effektiv måte. Jeg vil virkelig anbefale dem!
Kjøp av barberblader
Jeg kjøpte barberblader fra denne nettbutikken, og jeg må si at produktene var virkelig gode. Jeg meldte meg på et abonnement som fungerte fint i begynnelsen. Men de to siste leveransene har blitt belastet med en tollavgift på 288 kroner i tillegg til prisen, og det har vært ganske irriterende. Jeg la merke til at flere kunder har hatt det samme problemet, og det virker som om det er et gjentakende problem som selskapet må jobbe med. Det som virkelig har vært frustrerende for meg er den dårlige tilgjengeligheten til kundeservice. De har bare et skjema på nettsiden der man kan kontakte dem, og de oppgir ingen e-postadresse eller telefonnummer. Jeg har fylt ut skjemaet, men har dessverre ikke fått noen svar enda. Alt dette har ført til en negativ opplevelse til tross for de flotte produktene de har.
Rasierer
Jeg har brukt denne barberhøvelen i omtrent ett år nå, og jeg er veldig fornøyd med den. Bestilte en ekstra til kjæresten min, men pakken kom ikke frem etter tre uker. Kundeservice var veldig hjelpsomme og sendte en ny pakke med en gang det så ut til at den første ordren hadde gått tapt. Jeg er veldig fornøyd med hvordan de håndterte situasjonen.
Flott kundebehandling
Jeg vil bare si tusen takk for den fantastiske kundeservicen jeg fikk hos dere! Når jeg lurte på noe om toll og frakt, svarte dere raskt og var virkelig til hjelp. Dere fant en super løsning for meg, og det satte jeg veldig stor pris på. Jeg har aldri opplevd maken til service noen andre steder, så jeg ble veldig positivt overrasket over den fantastiske behandlingen jeg fikk hos dere. Takk igjen!
MIne nye barberhovler
De ansatte er bare fantastiske! De gir virkelig god service. Responsen var kjapp, og de fikset problemet mitt på null komma niks. Emma på kundeservice var helt utrolig, og fortjener all ære for sin profesjonalitet. God service er virkelig viktig for å holde kundene fornøyde og lojale. Tusen takk!
Sminkeprodukter
Jeg må virkelig si at jeg ble utrolig imponert over den fantastiske kundeservicen jeg fikk da det oppsto en feil med leveransen av mine produkter. Problemer med posten førte til at jeg måtte betale toll for to pakker. Men etter at jeg tok kontakt med kundeservice, ordnet de opp med en gang ved å sende meg nye pakker og til og med tilbød seg å betale tollen. Jeg ble positivt overrasket da jeg mottok dobbelt så mange varer som jeg hadde bestilt. Personalet var veldig hyggelige og imøtekommende gjennom hele prosessen. Jeg kan virkelig ikke rose dem nok for den fantastiske servicen og oppfølgingen de ga meg.
Email contact, unanswered, invoice
Jeg sendte e-post til selskapet angående et kjøp jeg gjorde for et halvt år siden, men har fortsatt ikke fått noe svar. Til tross for at jeg har mottatt flere fakturaer, har jeg ennå ikke fått den bestilte varen. Det er veldig frustrerende at mine e-poster har forblitt ubesvarte i løpet av de siste seks månedene. I tillegg har jeg oppdaget at venner og bekjente står overfor samme problem med ubesvarte e-poster og produkter som ikke er levert.
To "starter packs"
Produktene er helt fantastiske, og kundeservicen er virkelig bra. Jeg har bestilt to "starter packs" og barberhøvlene er helt topp. Da jeg bestilte den andre gangen, opplevde jeg et lite problem med bestillingen min, der jeg ikke fikk med den gratis gaven. Jeg sendte en melding på Instagram, og de svarte og ordnet det med en gang, selv om det var en lørdag! Slik burde kundeservice alltid være!
Estrid-produkter
Jeg hadde flaks i starten, men nå går det bare dårligere og dårligere. De sender fakturaer selv om jeg fremdeles ikke har fått varene, og det virker som om kundeservicen deres har forsvunnet helt. Jeg har prøvd å sende flere e-poster uten å få noe svar, og jeg blir skikkelig frustrert. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med dette selskapet, men jeg kommer definitivt til å styre unna i fremtiden.
"Barberblader og kundeservice"
Jeg fikk en faktura for tollavgift på min siste forsendelse, og dette kom litt overraskende ettersom det aldri hadde skjedd før. Jeg tok kontakt med selskapet og de sa at jeg ikke trengte å betale tollavgiften. De refunderte pengene raskt og ordentlig. Kundeservicen var veldig hyggelig og hjelpsom gjennom hele prosessen. Barberbladene jeg hadde bestilt var av veldig god kvalitet og ga meg en skikkelig fin barberingsopplevelse. Alt i alt var jeg kjempefornøyd med opplevelsen min hos selskapet.
Startpakke med høvel
Kjøpte en startpakke med høvel før sommeren, og jeg har vært veldig fornøyd med resultatene. Dessverre opplevde jeg at veggfestet stadig løsnet, og høvelen falt ned på flisene, som resulterte i skade på høvelen. Etter å ha kontaktet kundeservice, fikk jeg rask og effektiv hjelp. Nå venter jeg bare på nytt håndtak og veggfeste i posten. Kundeservicen var veldig hyggelig og løsningsorientert, noe jeg satte stor pris på.
Kjøp av barberhøvel
Jeg er utrolig glad for den barberhøvelen jeg har kjøpt. Den er den beste jeg har prøvd, og jeg har allerede gitt den som gave til flere venner og familie. Alle har vært kjempefornøyde og har skrytt av kvaliteten. Selv om anhenget ikke sitter så godt, så er det ikke noe stort problem for meg ettersom det er mange andre gode ting som følger med i pakken. Kundeservicen var også veldig imponerende. Da pakken min forsvant i posten, fikk jeg rask og vennlig hjelp. De sendte meg en ny pakke med en ekstra liten ting som en fin gest. Alt i alt en kjempegod opplevelse.
Mitt abonnement hos selskapet
Jeg har hatt en veldig god opplevelse med abonnementet mitt hos selskapet. To ganger støtte jeg på noen problemer, men begge gangene ble jeg imponert over den fantastiske kundeservicen jeg fikk. En gang bestilte jeg ved en feiltakelse flere barberblader enn jeg trengte, og den andre gangen ble jeg feilaktig belastet toll for en forsendelse. Begge gangene ble problemene løst raskt og effektivt av det profesjonelle kundeservice-teamet. Responsen var kjapp, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Jeg har bare positive erfaringer med selskapet og vil trygt anbefale det til andre.
Forsinket levering
Pakken min ble forsinket, og jeg trodde den hadde gått tapt under sendingen. Jeg sendte en e-post til kundeservice og forklarte situasjonen. De var veldig hjelpsomme og sendte en ny pakke med en gang. Etter noen dager kom den originale pakken jeg trodde var borte under sendingen. Jeg kontaktet kundeservice igjen, og de fortalte meg at den nye pakken skulle jeg se på som en gave fra dem.
Etterlater nytt håndtak og veggfeste
Jeg elsker Estrids barberhøvel, den er virkelig flott å bruke! Dessverre gikk håndtaket i stykker, men etter å ha kontaktet kundeservice fikk jeg raskt et nytt håndtak og veggfeste i valgfri farge, helt gratis med gratis frakt også. Fantastisk kundeservice!
Feil i bestilling
Fargen var feil i ordrebekreftelsen, men etter å ha sendt en e-post ble problemet løst raskt og effektivt. Utrolig bra kundeservice!
Høvlen min
Høvelen jeg kjøpte var skikkelig bra og jeg ble positivt overrasket. Kundeservicen var storartet og de ordnet opp kjapt når det var problemer med leveringen. Jeg har aldri hatt en slik god opplevelse med en høvel før, og tollproblemer var ikke noe jeg trengte å tenke på. Jeg anbefaler den på det sterkeste!
Abonnement på produkter
Jeg har hatt et abonnement på produkter i lang tid nå, og generelt har jeg hatt en veldig god opplevelse med tjenesten. Produktene blir alltid levert rett i postkassen min uten problemer, og kvaliteten på barberhøvelen og refillpakkene har vært bra. Men, jeg fikk nylig en tollregning på 288kr med siste levering, noe som er nytt for meg. Dette gjør meg litt bekymret for eventuelle fremtidige tollkostnader, fordi det kan gjøre abonnementet mitt for dyrt på sikt.
Mest stemmer anmeldelse
Høvlen min
Les mer