EMP - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Rask levering
Jeg bestilte noen ting og de kom veldig raskt fram. Oppdateringer underveis var nyttige og produktene var akkurat som beskrevet. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt og den raske leveringen!
Min bestilling av klær og sko
Klærne jeg kjøpte var veldig fine og av god kvalitet, men skoene virket litt mindre bra. Jeg skulle ønske jeg kunne ha unngått å kjøpe dem. Jeg har alltid mottatt klærne mine fort og enkelt, men kundeservicen er virkelig dårlig. De svarer dårlig og prøver å unngå å gi meg pengene tilbake. Jeg måtte krangle med dem i 2 måneder og bevise at pakken var returnert. Jeg ville ikke anbefale å handle der med mindre du er sikker på at du ikke vil returnere eller klage på pakken. Da begynner kampen, og sjansen for å vinne er liten.
T-skjorter og levering
Jeg var litt usikker på størrelsene og troverdigheten til selskapet, men t-skjortene var akkurat som beskrevet og av høy kvalitet. Leveringstiden var også helt OK, spesielt med tanke på at pakken kom helt fra Tyskland. Det var en lettelse å endelig finne en nettbutikk med kule t-skjorter uten cheesy tekster! Jeg kommer definitivt til å handle her igjen.
Retur av produkter
Sist gang jeg handlet her, ble jeg ganske fornøyd. Men denne gangen ble jeg skuffet. Jeg måtte returnere 3 av 4 produkter, og det ble veldig dyrt. Det fulgte ikke med noen returlapp, så jeg måtte dra til postkontoret for å sende pakken tilbake, noe som kostet meg nesten 200 kr i frakt. Totalt har hele prosessen kostet meg nesten 300 kr, og det synes jeg er altfor dyrt.
Ordered t-shirts for a gift
Jeg har fulgt med på denne nettsiden en stund og bestemte meg til slutt for å bestille et par t-skjorter som gave. Jeg var litt bekymret for leveringstiden siden pakken kom fra Tyskland, men den kom etter en uke, akkurat i tide. Kvaliteten virker å være gjennomsnittlig og de passet bra. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med kjøpet mitt og vil definitivt bestille igjen.
BRUKT kjole
Jeg bestilte en brukt kjole fra EMP og ble skuffet da jeg fikk den uten lapp på. Kjolen var full av nupper, tydelig slitt og virket brukt og vasket. Jeg ble ekstra skuffet da jeg ble fortalt at jeg måtte betale for returfrakt selv, siden det ikke var noe "feil" med produktet. Dette er helt uakseptabelt!
Produkter og returordning
Flotte produkter til rimelige priser, men det er best å unngå å returnere varer. EMPs returordning er virkelig dårlig. Du må dekke fraktkostnadene selv og forsikre deg om at varen er godt pakket. Hele prosessen tar lang tid, og det har til og med vært tilfeller der de hevdet at de ikke mottok varen til tross for at jeg sendte den tilbake. Jeg ble lurt for 840 kr! Jeg vil ikke anbefale å handle der.
Jinbu og penger
Kjøpte noen fine klær som skulle være en bursdagsgave til en venninne, men da pakken kom frem var alt krøllete og rotete. Jeg sendte en e-post og fikk beskjed om hvordan jeg kunne returnere det gratis (juhu!) og sendte det tilbake for å få det riktig. Men vet du hva som skjedde da? Jo, pakken kom tilbake med enda mer krøll og rot, det er som å behandle ting som en fotball eller noe sånt. Skuffende!
Kjøp av klær med lav kvalitet
Jeg har akkurat kjøpt klær fra en nettbutikk, og jeg ble veldig skuffet da plagget ble ødelagt etter å ha blitt vasket for hånd. Jeg betalte flere tusen kroner for disse klærne, så jeg forventet bedre kvalitet. Når jeg prøvde å kontakte kundeservice for å klage, fikk jeg ingen respons. Det er virkelig skuffende å bli behandlet på denne måten, spesielt når jeg er en trofast kunde som ønsker å fortsette å handle der.
Tre produkter
Jeg bestilte tre produkter, og de to kom fort, men det siste produktet tok lang tid å motta. Kundeservicen svarte ikke på flere e-poster, før jeg åpnet en sak via PayPal. Til slutt fikk jeg en respons med godkjennelse, men har enda ikke mottatt tilbakebetalingen. Etter å ha åpnet en ny sak hos PayPal, har jeg fortsatt ikke fått svar på e-postene mine. Dette er helt uakseptabelt, og jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice før. Jeg håper virkelig å få tilbake pengene mine, kanskje da kan de fortjene et ekstra stjernepoeng.
Produkter av høy kvalitet
Jeg har virkelig likt produktene fra denne siden. De er av høy kvalitet og oppfyller mine forventninger. Men jeg har dessverre hatt en del problemer med betalingssystemet. Det har vært mye rot med betalingen. Beløpene blir reservert flere ganger uten at betalingen blir registrert. En gang ble til og med bestillingen min automatisk kansellert, og jeg fikk aldri tilbakebetalt de reserverte beløpene. Det er vanskelig å ha tillit til betalingssystemet når disse feilene skjer gjentatte ganger. Det er veldig synd, for når jeg endelig får produktene uten betalingsproblemer, er jeg veldig fornøyd med dem. Dessverre har jeg derfor valgt å slutte å bruke denne siden på grunn av betalingsproblemene.
Bestilte to produkter med mangler
Jeg bestilte to produkter og begge hadde mangler. Prøvde å kontakte EMP, men fikk ikke noe svar tilbake. Til slutt sendte jeg tilbake varene i sin helhet.
retur av vare
Jeg kjøpte en ting som var av bra kvalitet, men den var dessverre for liten for meg. Når jeg skulle sende den i retur, var prosessen veldig rotete og tung. Det var ingen returlapp inkludert, så jeg måtte dra til butikken for å ordne det selv, noe som tok ekstra tid og penger. Jeg måtte også betale for returfrakten og skrive ut en egen lapp å legge inni pakken. Alt dette gjorde det hele veldig tidkrevende og vanskelig, spesielt sammenlignet med andre nettbutikker som gjør dette enklere. Så alt i alt var ikke denne opplevelsen særlig bra.
Overpriced jacket
Kjøpte en jakke som jeg trodde skulle være av god kvalitet, men ble skuffet over passformen. Den var altfor stor rundt midjen, men samtidig for stram over skuldrene. Jeg følte meg som en innsnørt pølse i den! Forventet bedre kvalitet for den prisen jeg betalte, men endte opp med en ubehagelig jakke som jeg mest sannsynlig ikke vil bruke igjen.
Din bestilling i noen nøkkelord - høye fraktkostnader, godt utvalg av klær og merchandise, utilstrekkelige små størrelser
Jeg ble skuffet over de veldig høye fraktkostnadene jeg ble belastet med da jeg bestilte to t-skjorter. Prisen ble nesten 400 kroner, og det var altfor mye for meg. I tillegg hadde de ikke nok små størrelser tilgjengelig. Derfor bestemte jeg meg for å avbryte bestillingen min. Selv om utvalget av klær og annet var bra, ødela de høye kostnadene opplevelsen. Jeg ble også skuffet over den lange ventetiden for å få bestillingen min.
Norsk Bokmal
Utrolig bra utvalg av varer og levering skjer raskt, men dessverre, kundeservicen ved retur og refusjon er ikke like bra.
Mine gaver ble ødelagt
Bestilte noen sko som jeg skulle gi bort i gave, men da de kom frem i en ødelagt eske, ble jeg skikkelig skuffet. Sendte en e-post og heldigvis fikk jeg en gratis returlapp (Hurra!) og sendte skoene tilbake for å få en ny eske. Men, og her kommer den dårlige nyheten, den nye esken var også ødelagt, og enda verre enn den første. Hvis du liker at produktene dine blir behandlet som basketballer, så er dette stedet for deg.
Vanskelig julegavelevering
Jeg bestilte en julegave på nettet og måtte vente en evighet før jeg fikk den. Men kundeservicen var kjempebra og hjalp meg hele veien!
Rask levering og kvalitetsvarer i store størrelser
Jeg hadde en super rask levering og var så fornøyd med kvaliteten på varene. Det var virkelig bra å se at de hadde mange store størrelser tilgjengelig. Jeg likte virkelig hele handleopplevelsen og syntes prisene var rimelige.
kvalitetsvarer
Varene jeg kjøpte var virkelig av god kvalitet. Responsen fra selskapet har vært veldig bra, og frakten gikk problemfritt. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til andre som er på jakt etter kvalitetsprodukter.
Mest stemmer anmeldelse
Innkjøp av band-merchandise (m
Jeg har kjøpt ting her 5-6 ganger det siste året til meg og sønnene mine. Heldigvis har jeg aldri hatt problemer med leveringen eller kvaliteten på varene. Betalingen har alltid... Les merDør: Katelyn Greenholt