Electrolux Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Service på komfyr
Jeg har prøvd å få stekeovnen min rengjort flere ganger, men har hatt problemer med å få riktig hjelp fra serviceavdelingen og El-service. Til slutt kom en servicetekniker fra El-service og løste problemet uten å ta betalt.
Mine ekstraprodukter raskt levert
Jeg kjøpte to ekstra produkter til støvsugeren min og fikk dem levert på døra innen et døgn. Ble virkelig imponert over hvor fort de kom og hvor enkelt det var å bestille på nettsiden deres.
Kjøp av høypriset vaskemaskin
Jeg kjøpte en dyr vaskemaskin med spesialfunksjoner for ullvask og bunader, men til min skuffelse endte jeg opp med en fillete barnegenser etter vask. Jeg fulgte alle instruksjonene, men fikk ingen hjelp da jeg kontaktet selskapet for å klage. Dette har ødelagt klærne mine og jeg føler meg skuffet over maskinens ytelse. Jeg har aldri hatt problemer som dette med andre vaskemaskiner før.
Innkjøp av vaskemaskin
Jeg kjøpte en vaskemaskin som sluttet å virke etter bare noen måneder. Jeg ringte kundeservicen for å få hjelp, men de var ikke særlig hjelpsomme. Etter mange samtaler og lang ventetid, ble jeg til slutt bedt om å levere maskinen inn for reparasjon. Men selv etter flere uker har jeg fremdeles ikke fått tilbake den reparerte maskinen. Jeg er veldig skuffet over hele opplevelsen.
Min oppvaskmaskin
For fem år siden kjøpte vi en oppvaskmaskin anbefalt av en kjøkkenleverandør. Men nå har den sluttet å virke etter bare 5 år og 2 måneder! Vi er bare to personer i familien vår, så vi bruker den ikke engang mye. Tidligere har vi hatt oppvaskmaskiner fra merker som Miele og Bosch uten problemer. Jeg har prøvd å bestille deler for å fikse maskinen, men får ingen svar fra selskapet. Hvis jeg må kjøpe en ny oppvaskmaskin, blir det ikke fra dette selskapet.
Min nye robotstøvsuger
Jeg kjøpte en ny robotstøvsuger fra selskapet mitt, og det var en veldig dårlig opplevelse å prøve å kontakte dem for eventuelle spørsmål om produktet. De svarte aldri når jeg ringte, og det var umulig å komme i kontakt med dem. Kundeservicen deres var ekstremt dårlig, og dette har jeg aldri opplevd med andre selskaper før. Etter denne negative opplevelsen, har jeg bestemt meg for å ikke handle der igjen.
Kjøp av trådløs støvsuger og elektrisk vindusvasker
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med selskapet. Jeg bestilte en trådløs støvsuger og en elektrisk vindusvasker, men begge produktene jeg fikk var tydeligvis brukt. Støvsugeren hadde støvete børster og hår i beholderen, og vindusvaskeren hadde vanndråper i tanken og manglet en viktig del. Dette stemmer ikke med forventningene mine om å få splitter nye varer når jeg handler på nettet.
Fryseskap med dårlig avisingsystem
Jeg kjøpte et fryseskap med automatisk avising, men avisingssystemet virket ikke som det skulle. Electrolux kom på servicebesøk, men de gjorde egentlig bare det samme som jeg kunne gjort selv - avist fryseren. Problemet ble ikke løst, og jeg ble skuffet over kundeservicen deres. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe produkter fra dette selskapet.
Kombomaskin, problematisk
Vaskemaskinen min fungerte bra en stund, men så begynte den plutselig å bruke over 9 timer på tørkeprogrammet. Klærne blir fremdeles ikke helt tørre, så jeg må henge dem opp etterpå. I tillegg lager maskinen en irriterende skrapelyd som har plaget meg i flere måneder nå. Teknikeren har vært her flere ganger, men har ikke vært i stand til å fikse problemet skikkelig. Electrolux sier at jeg ikke har krav på en erstatningsmaskin, og jeg må vente enda lenger før de prøver igjen. Jeg er skuffet over både kvaliteten og servicen jeg har fått.
Blender purchase
Jeg ble skuffet over kundeservicen og mangelen på respons på reklamasjonen min. Jeg kjøpte en blender som ikke fungerte, og da jeg prøvde å reklamere på den, ble jeg møtt med uhøflighet og avvisning. Det var en dårlig opplevelse med Electrolux, så nå vil jeg ikke handle der igjen.
Kjøleskap/fryser
Jeg bestilte et kjøleskap/fryser i middels/høy prisklasse, men jeg er skuffet over hvor mye støy den lager. Det høres ut som en racerbil som kjører forbi hele tiden! Jeg trodde vi hadde kommet lengre med teknologien i dagens samfunn. Er det virkelig produsert i en annenhåndsfabrikk i Kina?
Min støvsugeropplevelse
For noen uker siden kjøpte jeg en ny støvsuger, og jeg må si at jeg er veldig skuffet. Den suger dårlig, klarer ikke engang å ta opp brødsmuler eller fin sand. Og når jeg løfter den opp for å flytte den, så slipper den ut all skitten jeg nettopp prøvde å støvsuge opp. Jeg har hatt gode erfaringer med produkter fra dette selskapet tidligere, men denne støvsugeren lever virkelig ikke opp til forventningene.
Min Dårlige Opplevelse
Jeg er virkelig skuffet over tjenesten jeg har fått fra dette selskapet. Først og fremst, sa de at de ville ringe meg tilbake angående spørsmålene mine, men det har aldri skjedd. Når varene endelig kom, ble jeg overrasket over å se at de hadde sendt feil varer som ikke passet sammen i det hele tatt. Kundeservicen var virkelig dårlig - de ga meg ingen svar og var frekke i tonen sin. Alt i alt hadde jeg en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av vaskemaskin
Les mer