Electrolux - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøp av høypriset vaskemaskin
Jeg kjøpte en dyr vaskemaskin med spesialfunksjoner for ullvask og bunader, men til min skuffelse endte jeg opp med en fillete barnegenser etter vask. Jeg fulgte alle instruksjonene, men fikk ingen hjelp da jeg kontaktet selskapet for å klage. Dette har ødelagt klærne mine og jeg føler meg skuffet over maskinens ytelse. Jeg har aldri hatt problemer som dette med andre vaskemaskiner før.
Innkjøp av vaskemaskin
Jeg kjøpte en vaskemaskin som sluttet å virke etter bare noen måneder. Jeg ringte kundeservicen for å få hjelp, men de var ikke særlig hjelpsomme. Etter mange samtaler og lang ventetid, ble jeg til slutt bedt om å levere maskinen inn for reparasjon. Men selv etter flere uker har jeg fremdeles ikke fått tilbake den reparerte maskinen. Jeg er veldig skuffet over hele opplevelsen.
Min oppvaskmaskin
For fem år siden kjøpte vi en oppvaskmaskin anbefalt av en kjøkkenleverandør. Men nå har den sluttet å virke etter bare 5 år og 2 måneder! Vi er bare to personer i familien vår, så vi bruker den ikke engang mye. Tidligere har vi hatt oppvaskmaskiner fra merker som Miele og Bosch uten problemer. Jeg har prøvd å bestille deler for å fikse maskinen, men får ingen svar fra selskapet. Hvis jeg må kjøpe en ny oppvaskmaskin, blir det ikke fra dette selskapet.
Min nye robotstøvsuger
Jeg kjøpte en ny robotstøvsuger fra selskapet mitt, og det var en veldig dårlig opplevelse å prøve å kontakte dem for eventuelle spørsmål om produktet. De svarte aldri når jeg ringte, og det var umulig å komme i kontakt med dem. Kundeservicen deres var ekstremt dårlig, og dette har jeg aldri opplevd med andre selskaper før. Etter denne negative opplevelsen, har jeg bestemt meg for å ikke handle der igjen.
Kjøp av trådløs støvsuger og elektrisk vindusvasker
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med selskapet. Jeg bestilte en trådløs støvsuger og en elektrisk vindusvasker, men begge produktene jeg fikk var tydeligvis brukt. Støvsugeren hadde støvete børster og hår i beholderen, og vindusvaskeren hadde vanndråper i tanken og manglet en viktig del. Dette stemmer ikke med forventningene mine om å få splitter nye varer når jeg handler på nettet.
Fryseskap med dårlig avisingsystem
Jeg kjøpte et fryseskap med automatisk avising, men avisingssystemet virket ikke som det skulle. Electrolux kom på servicebesøk, men de gjorde egentlig bare det samme som jeg kunne gjort selv - avist fryseren. Problemet ble ikke løst, og jeg ble skuffet over kundeservicen deres. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe produkter fra dette selskapet.
Kombomaskin, problematisk
Vaskemaskinen min fungerte bra en stund, men så begynte den plutselig å bruke over 9 timer på tørkeprogrammet. Klærne blir fremdeles ikke helt tørre, så jeg må henge dem opp etterpå. I tillegg lager maskinen en irriterende skrapelyd som har plaget meg i flere måneder nå. Teknikeren har vært her flere ganger, men har ikke vært i stand til å fikse problemet skikkelig. Electrolux sier at jeg ikke har krav på en erstatningsmaskin, og jeg må vente enda lenger før de prøver igjen. Jeg er skuffet over både kvaliteten og servicen jeg har fått.
Blender purchase
Jeg ble skuffet over kundeservicen og mangelen på respons på reklamasjonen min. Jeg kjøpte en blender som ikke fungerte, og da jeg prøvde å reklamere på den, ble jeg møtt med uhøflighet og avvisning. Det var en dårlig opplevelse med Electrolux, så nå vil jeg ikke handle der igjen.
Kjøleskap/fryser
Jeg bestilte et kjøleskap/fryser i middels/høy prisklasse, men jeg er skuffet over hvor mye støy den lager. Det høres ut som en racerbil som kjører forbi hele tiden! Jeg trodde vi hadde kommet lengre med teknologien i dagens samfunn. Er det virkelig produsert i en annenhåndsfabrikk i Kina?
Service på komfyr
Jeg har prøvd å få stekeovnen min rengjort flere ganger, men har hatt problemer med å få riktig hjelp fra serviceavdelingen og El-service. Til slutt kom en servicetekniker fra El-service og løste problemet uten å ta betalt.
Min støvsugeropplevelse
For noen uker siden kjøpte jeg en ny støvsuger, og jeg må si at jeg er veldig skuffet. Den suger dårlig, klarer ikke engang å ta opp brødsmuler eller fin sand. Og når jeg løfter den opp for å flytte den, så slipper den ut all skitten jeg nettopp prøvde å støvsuge opp. Jeg har hatt gode erfaringer med produkter fra dette selskapet tidligere, men denne støvsugeren lever virkelig ikke opp til forventningene.
Min Dårlige Opplevelse
Jeg er virkelig skuffet over tjenesten jeg har fått fra dette selskapet. Først og fremst, sa de at de ville ringe meg tilbake angående spørsmålene mine, men det har aldri skjedd. Når varene endelig kom, ble jeg overrasket over å se at de hadde sendt feil varer som ikke passet sammen i det hele tatt. Kundeservicen var virkelig dårlig - de ga meg ingen svar og var frekke i tonen sin. Alt i alt hadde jeg en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet.
Kjøpte en kjøleskap/fryser
Kjøpte et nytt kjøleskap/fryser, men det sluttet å fungere kort tid etter kjøpet. Etter å ha prøvd mange ganger å kontakte kundeservice uten suksess, fikk jeg endelig en ny enhet nesten en måned senere. Dette førte til at jeg ikke hadde tilgang til en kjøleskap/fryser i hele desember, noe som var veldig frustrerende. Kundeservicen var veldig vanskelig å få tak i på telefon, og dette er noe som må bli bedre.
Kjøp av hvitevarer
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med kundeservicen til dette selskapet. Jeg prøvde å ringe dem, men ventet i 28 minutter til tross for å ha blitt fortalt at ventetiden bare var 1 minutt. Det virker som om noen av de ansatte aktivt ødelegger for kundene. Dette er veldig skuffende og helt uakseptabelt.
Mine ekstraprodukter raskt levert
Jeg kjøpte to ekstra produkter til støvsugeren min og fikk dem levert på døra innen et døgn. Ble virkelig imponert over hvor fort de kom og hvor enkelt det var å bestille på nettsiden deres.
Defekt munnstykke på ny støvsuger
Jeg er veldig skuffet over den dårlige kundeservicen jeg har fått fra selskapet. Det har gått en hel måned uten at de har gitt meg beskjed om det ødelagte munnstykket på den nye støvsugeren min. Jeg har prøvd å ringe og sende e-post flere ganger, men jeg har ennå ikke fått en løsning på problemet. Dette er helt uakseptabelt, jeg forventer bedre behandling som kunde.
Kjøpte en ny vaskemaskin
Jeg kjøpte meg en ny vaskemaskin, og den fungerte kjempebra til å begynne med. Den holdt klærne mine skinnende rene, og jeg var kjempefornøyd. Men etter noen måneder begynte den å lage rare lyder. Jeg ringte kundeservice, men de bare lo og mente at jeg sikkert hadde gjort noe galt. Jeg ble kjempesint, for jeg visste at jeg hadde passet godt på maskinen min. Til slutt sa de at de ikke kunne hjelpe meg, så nå sitter jeg her med en vaskemaskin som bråker som en traktor. Livet er virkelig urettferdig!
Kjøp av vaskemaskin
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med Electrolux og deres kundeservice. Da vaskemaskinen min gikk i stykker, tok det en evighet før de fikset den. De virket helt fraværende når jeg prøvde å kontakte dem, som om de hadde en mur av kundebarriere. Etter flere forsøk på å få hjelp, bare fikk jeg unnskyldninger for vente tiden, men ingen ordentlig løsning. Det er skikkelig skuffende å se hvordan et selskap som en gang var anerkjent har falt så langt ned når det kommer til kundeservice.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av vaskemaskin
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med Electrolux og deres kundeservice. Da vaskemaskinen min gikk i stykker, tok det en evighet før de fikset den. De virket helt fraværen... Les merDør: sophia