COSORI - Total vurdering basert på 28 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Luftfritter
Jeg har ønsket meg en luftfritter en stund nå, så jeg bestilte en for noen uker siden. Den kom veldig fort, bare etter noen få dager, og jeg er kjempefornøyd med den. Den er så enkel å bruke og lager kjempegod mat. Jeg synes alle burde ha en luftfritter hjemme!
Rask levering
Jeg fikk leveransen kjapt, og produktet var skikkelig bra. Men jeg ble litt irritert fordi jeg bestilte feil tilbehør siden jeg misforstod alternativene.
Min nye skuffe til luftfryeren
Jeg er veldig glad for den nye skuffen til luftfryeren min. Selv om jeg ble lovet noen filterposer som en kompensasjon for ventetiden, så dukket de dessverre ikke opp. Men jeg tar det med ro, det viktigste er at skuffen endelig kom etter 2 og en halv måned. Den passet perfekt og er av god kvalitet.
Min bestilling av en dual basket airfryer
Jeg har bestilt en dobbel kurv luftfriter, men dessverre har leveransen vært forsinket uten noe informasjon om når den vil komme. Jeg er skuffet over selskapets mangel på kommunikasjon angående dette.
Rask levering, Flott produkt
Jeg ble skikkelig positivt overrasket da produktet mitt kom så fort. Det er virkelig et fantastisk produkt som jeg nå bruker hver dag. Jeg kan virkelig anbefale det på det sterkeste! Det er så enkelt å bruke og har virkelig gjort hverdagen min mye lettere. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt og kommer helt sikkert til å handle her igjen.
Smart stekeovn
Jeg møtte noen problemer da jeg prøvde å koble ovnen til appen i begynnelsen. Skjermen var helt svart og det virket som om ingen knapper fungerte i det hele tatt. Etter endelig å ha fått wi-fi-knappen til å slutte å blinke, kunne jeg endelig begynne å bruke ovnen til å lage mat. Og det må jeg si, resultatet var utrolig bra – ovnen er virkelig fantastisk! Den er veldig enkel og grei å bruke. Det tok meg litt tid å lære meg hvordan jeg skulle bruke ovnen uten appen, men det var absolutt verdt det med tanke på hvor vellykket matlagingen ble.
Kjøp av tre luftfryer
Jeg kjøpte tre luftfryere som julegaver og var veldig fornøyd med kvaliteten. Dessverre ble en av eskene skadet under frakt. Jeg tok kontakt med kundeservice for å be om en erstatning, men dessverre fikk jeg aldri den nye esken de lovet. Det var litt skuffende, da jeg hadde håpet på bedre oppfølging fra dem.
Air fryer issue
For rundt to år siden kjøpte jeg en air fryer, men den sluttet dessverre å fungere. Etter å ha sendt en e-post for å forklare problemet, fikk jeg utrolig god kundeservice. De sendte umiddelbart en ny air fryer og jeg ble virkelig imponert over oppfølgingen og responsen fra kundeservicemedarbeideren. Ett flott eksempel å følge!
Varebestilling
Under bestillingen min trengte jeg å kontakte kundeservice for å få svar på noen spørsmål. Jeg ble positivt overrasket over hvor hyggelig samtalen med kundeservicemedarbeideren var. Personen virket veldig kunnskapsrik og klarte å svare på alle spørsmålene mine. Dette fikk meg til å føle meg trygg og jeg stoler på selskapet. Jeg satte også pris på hvor enkel og problemfri bestillingsprosessen var. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min hos selskapet og vil definitivt handle der igjen i fremtiden.
Air fryer broken, trying to contact for service
Jeg har hatt problemer med air fryeren min i over en uke nå. Til tross for flere forsøk på å kontakte selskapet via e-post, chat og telefonsamtaler, har jeg ikke fått noen respons. Air fryeren min er avgjørende for matlaging, og det har vært ekstremt upraktisk å være uten den.
Utstyrspakke
Jeg kjøpte en utstyrspakke og ble skikkelig skuffet over at den var så liten og basic til tross for prisen. Ser at andre har fått samme greie til mye billigere pris.
Kjøpt luftfryer
Kjøpte en luftfryer som begynte å brenne. Fant ut senere at det var en tilbakekalling, så jeg ringte nummeret for å registrere. De ba om bilder, så jeg sendte dem. Men siden luftfryeren hadde smeltet, ville de ha en kvittering. Ettersom det var nesten 2 år siden kjøpet, hadde jeg ikke kvitteringen lenger. Synes det er unødvendig vanskelig å gå gjennom denne prosessen, det får folk til å gi opp.
Kjapp levering, solid produkt, god service
Rask levering, produktene var skikkelig bra og av høy kvalitet. De ga også veldig god service både før og etter kjøpet. Jeg anbefaler det på det sterkeste!👍
Kjøp av fine varer
Jeg har kjøpt noen fine varer og synes de ser bra ut, men har ikke fått testet dem ennå. Det som er kjedelig er at det sto at levering skulle ta 1 til 3 dager, men det tok hele 10 dager før jeg fikk varene mine. Det hadde vært mye bedre med raskere levering. Men godt at det var verdt ventetiden!
Kjøp av Airfryer
Opplevelsen min med å handle på nettet har vært fantastisk. Jeg kjøpte en Airfryer og fikk den levert to dager senere, til og med på en lørdag! Leveransen var utrolig rask og effektiv, det var nesten som å få en pakke fra Mars. Airfryeren fungerer kjempebra, til og med mor er veldig begeistret og nå bruker vi den til alt.
Defekt ytrekurv på airfryer.
Jeg sendte en e-post til kundeservice angående ytrekurven på airfryeren min, og fikk hjelp av "Irja" som ordnet opp raskt. Jeg ble positivt overrasket over den effektive løsningen de kunne tilby. Airfryeren er allerede av høy kvalitet, og jeg er veldig fornøyd med den.
Air fryer
Jeg bestilte en air fryer, og den kom kjemperaskt hjem til meg! Tror ikke det tok mer enn 3-4 dager. Bestillingen gikk veldig smidig og enkelt, kan jeg si!
Kjapp og effektiv
Noen deler av bestillingen ble glemt, men heldigvis fikset kundeservice det raskt og effektivt. Jeg bestemte meg for å avbestille en vare som var utsolgt, og fikk pengene tilbake umiddelbart. Jeg er veldig imponert over kundeservicen og hvordan de taklet situasjonen.
Kjøpt en ny matlaging greie
Jeg fikk produktet raskt levert og tror jeg vil like det. Men det mangler en forklaring på hvordan jeg skal bruke det forskjellige utstyret. Skal "plata" alltid være der nederst? Skal ostesmørbrødene legges på den eller på en rist? Kan jeg legge mat i forskjellige etasjer ved å bruke de ulike restene?
rød smartklokke
Kjøpet mitt av den røde smartklokken var helt skuffende. Trodde jeg skulle få en rød en, men den kom inni esken var faktisk lilla. Har ventet i over et døgn nå, men har fortsatt ikke hørt noe fra selskapet.
Mest stemmer anmeldelse
Utstyr til Cosori
Les mer