Coolshop Anmeldelser

: 4
25% Ville handlet her igjen

I fokus: Hva sier kundene våre?
Skriv en anmeldelse

R
Ragnar Sand
Svindelbutikk. Varen ble ikke levert til avtalt tid og butikken nekter å ta ansvar. Får ikke refundert pengene. Skulle gjerne gitt 0 stjerner, men det går ikke. Styr unna!Les mer
S
Stine Strand
Jeg bestilte en vare 28. des 2021. Tidlig i januar fikk jeg beskjed om at varen var levert. Problemet var bare at jeg ikke hadde mottatt noe vare. Etter en tid henvendte jeg meg til kundeservise, s...Les mer
M
Marie Johansen
Bestilte to gamingstoler den 09.11.20 og betalte 6000.- Det skulle være 2-4 virkedagers leveringstid. Barnebarna gledet seg villt til å få dem. Jeg har etterlyst dem og etterlyst dem i det uendelig...Les mer
T
Trude straume
Bestilte varer 30 nov. Fikk melding fra postboks om innmeldt pakke den 2 des. Postordre har pr 9 des. Enda ikke mottatt noen pakke fra Coolshop.no Les mer

Alle kundeanmeldelser (4)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Spill

    Svindelbutikk. Varen ble ikke levert til avtalt tid og butikken nekter å ta ansvar. Får ikke refundert pengene. Skulle gjerne gitt 0 stjerner, men det går ikke. Styr unna!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mario Kart 8 Deluxe

    Jeg bestilte en vare 28. des 2021. Tidlig i januar fikk jeg beskjed om at varen var levert. Problemet var bare at jeg ikke hadde mottatt noe vare. Etter en tid henvendte jeg meg til kundeservise, som syntes det var for sent for meg å klage. De opprettholder fakturakravet, selv om jeg ikke har mottatt noe vare. Anbefaler ingen å handle med Coolshop.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Utrolig dårlig

    Bestilte to gamingstoler den 09.11.20 og betalte 6000.- Det skulle være 2-4 virkedagers leveringstid. Barnebarna gledet seg villt til å få dem. Jeg har etterlyst dem og etterlyst dem i det uendelige og får de samme svadasvarene hver gang, de følger opp saken. Så lenge som de stolene har blitt «forfulgt» burde de jo ha lagt på sprang hit av egen fri vilje for lenge siden. Jeg sa i dag (17.03.21) at de kunne beholde stolene og returnere pengene øyeblikkelig. Da fikk jeg som svar at jeg kunne jo også få andre varer. Skulle jeg bestillt to lekebiler da kanskje og ventet i over fire måneder på dem? Jeg er mildt sagt rasende på barnebarnas vegne, spesielt minsten som har ringt daglig siste uken. -«Bestemor, har de kommet nå»? Stakkars liten.
    Jeg kommer aldri til å henvende meg til det firma igjen. Aldri. Nå gjenstår det å se hvilke enorme problemer de får med å returnere pengene. Eller om de muligens skal holde igjen en sum som kompensasjon for « bryderiet» med å svare på e-postene mine.
    Denne bestemoren er i hvert fall på krigsstien.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ikke bestill julegaver her!

    Bestilte varer 30 nov. Fikk melding fra postboks om innmeldt pakke den 2 des. Postordre har pr 9 des. Enda ikke mottatt noen pakke fra Coolshop.no


Andre så også på