Christiania Glasmagasin - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte produkter med hjemlevering
Jeg bestilte noen produkter for en stund siden som skulle leveres hjem, men det har gått over en uke nå og jeg har ennå ikke fått varene mine. Jeg er skuffet over hvor lenge det tar og at jeg ikke har fått noen oppdateringer om bestillingen min. Jeg håper selskapet kan forbedre tjenesten sin og kommunisere bedre med kundene.
Bestilling av glassprodukter
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen deres. Jeg la inn en bestilling og innså at jeg hadde valgt feil produkt, så jeg sendte umiddelbart en e-post for å avbestille. Etter tre dager fikk jeg beskjed om at bestillingen allerede var pakket og sendt, selv om det tok over et døgn før den ble registrert som levert. Ingen tilbud om gratis retur eller noen løsning ble gitt, og de sluttet til og med å svare på e-postene mine. Jeg har aldri opplevd slik dårlig kundeservice før. Å avbestille så kort tid etter bestilling er vanligvis ikke et problem andre steder. At de ikke kunne håndtere dette skikkelig, og at jeg nå må betale for returporto, har virkelig gitt meg en dårlig opplevelse. Jeg vil definitivt advare andre potensielle kunder mot å handle her.
Ett glass, augustin
Jeg måtte kjøpe seks glass fordi ett av dem var allerede knust! Synes ikke servicen var god og pakkeløsningen var dårlig. Ble skuffet over måten situasjonen ble håndtert på.
Julekopper
Jeg bestilte noen julekopper og annet på salg hos dere. Noen av tingene kom dessverre knust. Jeg sendte en e-post med bilder som dokumentasjon, og fikk raskt svar med forskjellige muligheter for reklamasjon. Jeg valgte en løsning som jeg synes passet best for meg, og nå har jeg fått tilbakebetalt for det som var ødelagt. Resten er på vei i posten. Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen deres.
Glassvaser
Jeg kjøpte noen fine glassvaser, men dessverre var jeg ikke fornøyd med kundeservicen. Etter å ha sendt flere henvendelser angående et spesifikt problem, fikk jeg bare et vagt svar og ingen oppfølging. Negative tilbakemeldinger virket å bli ignorert, selv av butikksjefen. Jeg tror ikke jeg vil handle her igjen.
rask levering, høykvalitets vare til en rimelig pris med mulighet for retur.
Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min hos dere. Bestillingen min kom raskt, og jeg satte stor pris på oppdateringene jeg fikk underveis. Produktet jeg kjøpte var av høy kvalitet, spesielt med tanke på den lave prisen jeg betalte på grunn av rabatten. Jeg ble også imponert over at det fulgte med en retur-etikett i tilfelle jeg ville returnere produktet eller trengte å reklamere. Alt i alt var det en veldig positiv handelsopplevelse hos dere.
Glasskål, servise, og dekorasjoner
Jeg hadde en kjempefin opplevelse på butikken! Personalet var kjempehyggelige og hjelpsomme, og det var ekstra koselig at de husket meg fra sist jeg handlet der. Jeg satte virkelig pris på ærligheten deres også, de prøvde ikke å presse meg til å kjøpe ting jeg egentlig ikke trengte. Alt gikk glatt i kassen, og jeg fikk gode medlemsfordeler i tillegg til andre tilbud. Butikken virket veldig pålitelig, og jeg følte meg trygg på kjøpene mine. Jeg endte opp med å kjøpe en glasskål, noen fine serviser og dekorasjoner som jeg er kjempefornøyd med. Jeg vil definitivt komme tilbake for den gode kvaliteten og for medlemsfordelene.
Glassvarer
Wow, så fantastisk flinke ansatte dere har! I dag besøkte jeg to av deres butikker, først på Lørenskog Metro senter og deretter på Strømmen. Det var en spesifikk vare som ikke var tilgjengelig på Lørenskog, men den hyggelige jenta på Metro ordnet det så jeg kunne få tak i noen varer der og sa hvor jeg kunne finne resten på Strømmen. Fantastisk service og utrolig nyttig hjelp begge steder. Jeg ble virkelig imponert!
glassprodukter
Service hos Christiania Glasmagasin var utrolig bra. Folkene der visste mye og var veldig hjelpsomme, og de kunne svare på alle spørsmålene mine om produktene jeg var interessert i. Utvalget var imponerende, og prisene var gode. Jeg endte opp med å kjøpe flere glassprodukter som jeg er veldig fornøyd med.
Kjøpte et kjøkkenredskap som ble ødelagt etter kort tids bruk
For en stund siden kjøpte jeg et kjøkkenredskap i butikken, og jeg ble veldig skuffet da det gikk i stykker etter bare én gang. Jeg passet godt på redskapet, brukte forsiktig varme og ikke harde redskaper, men det knuste likevel. Da jeg spurte om å få pengene tilbake, fikk jeg avslag av butikken. Jeg ble veldig skuffet over dette og hadde forventet bedre service og kommunikasjon fra et velkjent sted som Christiania Glasmagasin.
Glassware set
Jeg kjøpte et glassservise fra den butikken her, og opplevelsen min med kundeservicen var ikke så bra. Jeg bestilte varene mine den 01.12.2020, men etter 8 arbeidsdager hadde jeg enda ikke mottatt dem. Da jeg prøvde å ringe kundeservice for å spørre om status, var det ingen som svarte. Jeg sendte også en e-post, men fikk heller ikke noe svar før de til slutt informerte meg om at bestillingen min var sendt. Pakken har nå blitt hentet, men på grunn av den dårlige kundeservicen har jeg ikke lyst til å handle der igjen.
Julegavebestilling
Jeg bestilte julegaver fra denne butikken og fikk feil produkt. Etter å ha snakket med kundeservice og blitt lovet en returlapp, måtte jeg ta kontakt flere ganger før jeg faktisk fikk den. Til slutt ble jeg fortalt at det produktet jeg egentlig bestilte var utsolgt og de kunne ikke sende det til meg. Det var ingen unnskyldning eller forklaring for alt rotet. Det var en dårlig opplevelse fra begynnelse til slutt, så jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Dårlig kundeopplevelse
Jeg hadde en dårlig opplevelse med kundeservicen, og det var vanskelig å melde meg av all spam-meldingene. Jeg har betalt i flere år for å motta ubrukelig informasjon og reklame på telefonen, og det har vært umulig å fjerne eller blokkere det. Det er frustrerende å bli bombardert med meldinger om ting jeg ikke er interessert i, og det virker som om firmaet ikke bryr seg om hva kundene faktisk vil ha. Jeg føler meg lurt og skuffet over den dårlige opplevelsen jeg har hatt med dette firmaet.
Kjøp av glassvarer
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen her om dagen. Jeg hadde noen varer jeg kjøpte på nettet som jeg ville returnere til butikken for å spare på returavgifter. Damen i kassen var skikkelig frekk da jeg prøvde å forklare litt om hvordan jeg hadde kjøpt tingene, og begynte å snakke nedlatende til meg. Og ikke nok med det; da jeg sa til henne at det ikke var greit å behandle meg som om jeg var dum, beordret hun meg på en respektløs måte (hun brukte en slags nedverdigende tone og kroppsspråket hennes sa alt) til å signere kvitteringen og stikke. Jeg spurte hva som sto på kvitteringen, men hun fortsatte bare å gi meg ordre og snakke nedlatende. Jeg tenker ikke å signere noe før jeg vet hva det er jeg skriver under på! Jeg konfronterte henne for måten hun oppførte seg på, og fikk til svar at "jeg snakker til henne sånn fordi hun er en kvinne". Jeg ble både irritert og opprørt, og ga klar beskjed om at kundeservicen hennes ikke holder mål. Men da fikk jeg bare "kvinnekortet" igjen. Jeg vil virkelig ikke anbefale denne butikken, særlig ikke hvis du ikke er 100% flytende i norsk (hvis du er utenlandsk). Hun ringte til og med sikkerhetsvakten på meg, selv om det egentlig ikke var nødvendig. Selv han så forvirret ut, men takket være ham fikk jeg endelig returkvitteringen min og kunne fortsette dagen min. Damen i butikken trenger virkelig opplæring i kundeservice, og bør definitivt legge bort personlige "issues" før hun går på jobb. Jeg har ikke tid til sånne tull!
2 isklyper
Jeg kjøpte 2 isklyper den 4. januar, men har fortsatt ikke mottatt dem. Jeg har sendt flere e-poster for å etterlyse varene, men jeg har bare fått automatiske svar. Kundeservicen er dårlig og helt uakseptabel! Jeg tenker å kontakte kredittkortselskapet for å få pengene tilbake.
Glassvarer
Jeg har hatt mange fine opplevelser med å handle hos Christianias glassmagasin. Butikkene deres har alltid hatt god service og et stort utvalg av glassvarer av topp kvalitet. Men jeg ble faktisk ganske skuffet over kundeservicen da jeg prøvde å kontakte dem på nett. Sendte en e-post og hørte ingenting tilbake på 14 dager, til tross for at de sa de skulle svare innen to dager. Ringte dem også og ble lovet svar, men hørte aldri noe mer. Det var virkelig irriterende å ikke få den hjelpen jeg trengte.
Glassvarer
Bestillingen min gikk greit, men dessverre var pakken dårlig pakket og noen av varene ble ødelagt under frakten. Heldigvis fikk jeg rask respons fra kundeservice og nye varer ble sendt som erstatning. Alt i alt var det en positiv opplevelse, men pakken kunne vært bedre beskyttet.
Kjøp av glassprodukter
Jeg hadde en dårlig opplevelse med frakten og kundeservicen hos dette selskapet. Det tok veldig lang tid å få pakken min, og det virket som om de ikke prioriterte bestillingen min selv om feilen var på deres side. Det var liten kommunikasjon og beklagelser fra dem, og ingen kompensasjon for den ekstra ventetiden. Jeg forventet bedre service fra et selskap som er kjent for kvalitetsprodukter. Jeg vil anbefale å unngå å handle her hvis du har muligheten.
Vase and wine glasses
Jeg er veldig fornøyd med tingene jeg har kjøpt. Kvaliteten er utmerket, og de var akkurat som beskrevet på nettsiden. Bestillingsprosessen gikk smertefritt og enkelt, og leveringen var rask. Jeg hadde også en flott opplevelse med shopping i butikken i Tønsberg. Personalet var hjelpsomme og kunnskapsrike, noe som gjorde hele prosessen hyggelig. Jeg vil på det sterkeste anbefale å handle her for alle dine glassbehov.
Glasskrukke og vinglass
Herregud, kunden min hos cg.no var så utrolig dårlig! Jeg bestilte en glasskrukke og vinglass den 30. september, og jeg ventet og ventet, men det kom ingen informasjon om sendingen. Etter 11 dager trakk de pengene mine uten å si noe, så jeg tok kontakt med kundeservice, og de sa at det var en feil med sendingen. Etter ytterligere 7 dager, var det fortsatt ingen sporingsnummer, så jeg ventet og ventet igjen. Etter 12 flere dager sa de at pakken min var klar for henting, men det var ingen informasjon fortsatt! Jeg spurte hva problemet var, men de svarte ikke!! Jeg måtte mase og mase, og til slutt fant de ut at produktene hadde vært utsolgt hele tiden. De sa til meg at de ikke ville belaste meg fordi varene ikke var tilgjengelige, men jeg hadde allerede betalt! Jeg måtte til og med sende bevis for at pengene var trukket for å få dem tilbake. Så dårlig opplevelse!
Mest stemmer anmeldelse
Dårlig kundeservice
Les mer