Carethy - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Svindelforsøk
Mine erfaringer med Carethy har vært veldig dårlige. Etter å ha bestilt varer, har jeg opplevd at jeg hverken får varene mine eller pengene tilbake. Kundeservicen har vært helt fraværende, og jeg sitter igjen med en følelse av å ha blitt lurt. Nettsiden er heller ikke pålitelig, siden den ikke oppfyller løftene sine. Jeg vil ikke anbefale noen å handle der.
Kjøpet mitt i september
Jeg betalte for varen i september, men fikk verken refusjon eller varene. De sa de ikke hadde mottatt betalingen, selv om jeg hadde sendt dem kvittering. Til slutt ga jeg opp og kjøpte produktet et annet sted. Da jeg ba om å få pengene tilbake, fant de plutselig betalingen fra september. I stedet for å gi meg pengene tilbake, sa de at produktene allerede var sendt, selv om jeg ikke trengte dem lenger. Dårlig service og mye bortkastet energi.
Min bestilling i februar
Jeg bestilte noe i februar, men måtte avbestille fordi det var utsolgt. Men jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine.
Kjøp av helsekostprodukter
Det er viktig å være oppmerksom på at det kan være litt hit or miss å handle fra denne leverandøren. Mange kunder har klaget på forsinkede leveranser og utfordringer med å få tilbakebetaling. Jeg selv opplevde en stor forsinkelse i leveransen av helsekostproduktene mine. Utvalget er bra og prisene er konkurransedyktige, men det er synd at leveransene ikke kommer frem til kundene i tide.
skuffende
Denne nettsiden er helt forferdelig! Bestillingen min kom aldri, og jeg har heller ikke fått tilbake pengene mine. Jeg tror det er en svindel! Har prøvd i flere måneder å få tilbake pengene mine, men bare får det samme automatiske svaret hver gang!
Bestilling
Jeg la inn en bestilling verdt 900 norske kroner i mars 2024, men fikk aldri varene mine. Etter å ha ventet i fire uker, bestemte jeg meg for å avbryte bestillingen. Det er nå begynnelsen av juni, og til tross for flere e-poster til selskapet hvor jeg ber om tilbakebetaling, har jeg fortsatt ikke mottatt pengene. Kundeservicen svarer sjelden, og de forsikrer meg om at finansavdelingen vil behandle tilbakebetalingen min, men ingenting skjer. Denne opplevelsen har vært veldig frustrerende, og jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice fra et nettbasert selskap. Ikke kast bort tiden eller pengene dine på dette selskapet. Dette er en svindel.
Dårlig opplevelse
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med den nettsiden. Bestilte varer for mye penger, men fikk aldri noe. Kundeservicen var heller ikke til stor hjelp da jeg lette etter pakken min. Føler virkelig at jeg ble lurt av denne nettsiden.
Betalte for et produkt jeg aldri mottok
Jeg har hatt en veldig skuffende opplevelse nylig. Betalte for et produkt, men det ble aldri levert til meg. Har prøvd å kontakte Carethy flere ganger via e-post, men har ikke fått svar eller fått løst problemet. Vil ikke anbefale noen å handle der.
Jeg bestilte og betalte
Jeg bestilte 4 produkter og betalte for alle sammen, men jeg fikk dessverre bare 3 av dem levert. Når jeg kontaktet selskapet, kansellerte de bestillingen min og tok pengene mine uten å levere varen jeg betalte for. De nekter å returnere pengene mine selv om jeg har bevis på betalingen min fra banken.
Litt vanskelig å finne riktig produkt
Jeg handlet noe på denne nettsiden, men det tok litt tid å finne det jeg lette etter. Når jeg endelig fant det og la det i handlekurven, gikk bestillingen greit. Jeg ble litt forvirret av all informasjonen jeg måtte fylle ut, men jeg fikk det til til slutt. Leveringen var litt tregere enn forventet, men det gikk greit. Alt i alt var opplevelsen min på denne nettsiden ok, selv om det var noen små ting som kunne vært bedre.
Forventet levering dato
Jeg kjøpte noe på denne nettsiden og forventet å få varene mine innen en bestemt dato, men har dessverre ikke mottatt noe enda. Vi har hatt mye e-post kontakt, men har fortsatt ikke funnet en løsning. Jeg håper virkelig at jeg kan få tilbake pengene mine snart!
Parfyme til bursdagen
Jeg sjekket februar på den nettsiden og bestilte en parfyme til en venns bursdag. Jeg trodde den skulle komme før mars, men det skjedde ikke. Jeg måtte avbestille midt i mars og fikk ikke noe svar fra kundeservice på lenge. Jeg savner fortsatt pengene mine. Denne nettsiden er veldig upålitelig og kundeservicen er dårlig.
Bestilling av produkter
Jeg har bestilt noen produkter fra dette selskapet og følte meg villedet. De sa at varen var utsolgt og lovet å refundere pengene mine, men jeg har ennå ikke mottatt dem. De sier at det er under behandling, men det har vært en stund nå. Kundeservicen er heller tvilsom, jeg vet ikke engang om personen jeg snakket med faktisk er ekte. Jeg vil anbefale å ikke bruke penger på dette selskapet!
Bestillingsproblem
Jeg slet skikkelig med å få tak i bestillingen min. Det virket som om de ikke hadde varen på lager, og svarte ikke på mine e-poster. Etter at jeg kontaktet banken min, ble bestillingen min til og med kansellert. Heldigvis fikk jeg pengene tilbake fra banken, men ikke fra selskapet. Skikkelig skuffende opplevelse med disse svindlerne.
Ordre aldri mottatt
Jeg bestilte noen ting fra den nettsiden, men jeg har fortsatt ikke fått ordren min. Selv etter å ha kontaktet kundeservice flere ganger, har jeg ikke fått tilbake pengene mine heller. Det har vært veldig skuffende, så jeg kommer definitivt ikke til å handle der igjen.
Bestilling av produkter
Jeg kjøpte noen varer fra den der nettbutikken, men fikk dårlig service. Betalinga ble trukket med en gang, men varene kom aldri. Jeg prøvde å kontakte kundeservice flere ganger, men fikk ingen respons. Jeg føler meg virkelig lurt av den nettbutikken og kommer ikke til å anbefale den til andre.
Min bestilling januar.
Jeg har hatt en veldig skuffende opplevelse med nettstedet. Bestillingen min fra januar har fortsatt ikke ankommet, og det eneste jeg mottar er automatiske e-poster som ikke gir meg noen nyttig informasjon om hvor den er. Jeg har også ventet lenge på tilbakebetalingen, men den har ennå ikke blitt behandlet. Den dårlige kundeservicen og mangelen på kommunikasjon gjør dette veldig frustrerende.
Bestilte produkt som ikke var på lager
Jeg er veldig skuffet over Carethy. Bestilte et produkt som de annonserte på nettstedet sitt, men da jeg fikk bekreftelsen på bestillingen, oppdaget jeg at produktet ikke var på lager. Prøvde å kontakte kundeservice, men fant ingen telefonnummer tilgjengelig for å klage. Føler meg lurt og føler at jeg har blitt svindlet av dem.
Purchased items
Jeg bestilte noen varer den 06/12 og innen den 16/12 hadde jeg ikke fått noen oppdateringer om leveringen til tross for at jeg sendte en e-post for å spørre om det. Mangelen på kommunikasjon og forsinkelsen i responsen er uakseptabelt for en nettbutikk.
Ikke på lager
Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse med denne bedriften. Jeg bestilte en vare som tydeligvis ikke var på lager, og i stedet for å få tilbakebetalt pengene mine, ble jeg bare tilbudt kreditt på kontoen min. Jeg ønsket ikke et annet produkt, bare pengene mine tilbake. Da jeg prøvde å kontakte dem via e-post, fikk jeg ikke noe svar, og ordren min ble bare kansellert uten noen forklaring. Virker som en svindelvirksomhet, så jeg vil ikke anbefale å handle med dem igjen.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilling av produkter
Jeg har ventet i flere uker nå, men varene har fortsatt ikke dukket opp. Jeg har prøvd å ringe kundeservice flere ganger, men ingen tar telefonen. Det er skikkelig irriterende! ... Les merDør: Howe