Brora - Total vurdering basert på 2 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (2)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Purchased a sweater
Jeg bestilte nylig en genser den 2. desember. Dessverre, den 5. desember, fikk jeg en e-post som sa at genseren var utsolgt. Men da jeg ringte kundeservice samme dag for å løse problemet, sa de at genseren var tilbake på lager, og jeg bestilte den på nytt. Jeg fikk en bekreftelses-e-post for bestillingen, men til min skuffelse, så er det nå den 13. desember, og plagget har fortsatt ikke kommet til butikken i London der jeg skulle hente den. Til tross for flere forsøk på å kontakte dem via telefon, har jeg ikke klart å komme i kontakt med noen, da telefonsvareren deres er full og ikke godtar meldinger. Jeg er svært frustrert og forvirret over hvorfor dette har skjedd, og jeg mener det bør være bedre kommunikasjon og lagerstyring på nettsiden deres for å unngå slike skuffelser.
Ekspresleveranse for en vare som ikke ble sendt i tide
Jeg bestilte en vare med expresslevering på fredagskvelden. Prisen for to-dagers frakt var ganske høy, men nå er det tirsdag ved lunsjtider og varen har fortsatt ikke blitt sendt. Jeg har heller ikke fått noen oppdateringer på e-post. Det virker som om logistikken deres ikke fungerer som den skal. Det hadde vært bedre hvis de bare brukte Amazon for å sende varene sine. Hvis de ikke klarer å håndtere logistikken, burde de inngå kontrakter med et selskap som kan.
Mest stemmer anmeldelse
Ekspresleveranse for en vare s
Les mer