Anmeldelser Bookis

Om du har lest noen av våre andre artikler om bokhandeler så vet du hvor viktige vi synes de er, og hvor synd det er med hvordan dagens situasjon har ruinert veldig mange. Det er kanskje vanskelig å gjøre noe med, utenom en ting. I stedet for å kjøpe fra Amazon, så kan man heller velge å kjøpe fra en norsk bokhandel, som for eksempel Bookis. Det er ingen reell forskjell for deg, og det du gjør er å støtter noen som sårt trenger din hjelp. Og uansett, bøker er noe vi bør lese mer av, det er alltid en verdi i å lese en god bok, enda større enn å se en god film for eksempel. Så la oss se på Bookis litt nærmere slik at du kan få et enda bedre inntrykk av dem.

Informasjon om Bookis

Det er som sagt ikke et enkelt problem å løse, det Bookis finner seg i nå, men dette er en butikk som er ganske ny, etablert i 2016, og som har en litt annerledes ide. Fordi her kan du ikke bare kjøpe helt nye bøker, men også brukte, som folk selv selger. Det er masse fornuft i en slik ide, fordi det reduserer forbruket, og gjør at et bokeksemplar kan bli lest av veldig mange. Så er det jo noe som kan hjelpe de som selger, som kanskje ikke vil lagre bort bøkene i et skap eller i garasjen. De kan tjene litt penger samtidig som de rydder opp litt også, en vinn-vinn situasjon. Og om du velger å kjøpe fra en som selger en brukt bok så er det den personen som sender deg boken. Bookis fungerer bare som en mellommann i de tilfellene. Uansett, det skal mye til for å overbevise oss om at det er bedre å kjøpe den samme boken hos en nettgigant med milliarder i omsetning.

Bookis.com - bøker bør leses, ikke lagres

Hva du kan kjøpe hos Bookis

Spesielt ikke med tanke på at de har over 700 000 titler i sin katalog. Det inkluderer både studiebøker og skjønnlitteratur. Noe som gjør det svært sannsynlig at du kommer til å finne boken du er ute etter, eller kanskje en overraskelse av en bok som de selger? De har et spesielt godt utvalg av norske bøker, og om du foretrekker å lese på telefon eller nettbrett så kan du også det. Strengt tatt så vet du nok hva du kan forvente fra en bokhandel, og vi bare vil fremheve hvor viktig det er for næringslivet og for den norske litteraturbransjen at butikker som Bookis finnes. Sjekk ut deres utvalg!

Har du kjøpt fra Bookis?

Vi håper mange har kjøpt fra Bookis, og vi er veldig ivrige å lese om deres erfaringer. Det betyr både positive og negative så folk har et så godt inntrykk av butikken som mulig før de bestemmer seg for om de vil kjøpe eller ei. Så skriv gjerne inn til oss og hjelp en ung bokhandel å vokse, det er til fordel for oss alle.

Hvordan Bookis sin forretningside ser ut

Bookis

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Bookis

Er Bookis et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Bookis. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Bookis?

Bookis opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Kontor, Hobby og Fest.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Bookis nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!