Anmeldelser (19)

(13)

(4)

(1)

• Å bestille

Totalt

Kjøpte studiebok for barnebarnet mitt

Jeg kjøpte en studiebok for barnebarnet mitt. Bestilte den fra en bokhandel i Surrey, Storbritannia, og boken ble faktisk sendt fra New Delhi. Overraskende nok kom den rundt 2 uker tidligere enn forventet, var veldig godt pakket inn og er akkurat det jeg hadde bestilt. Jeg pleier ikke å gi anmeldelser, men etter å ha lest noen negative vurderinger om nettstedet som fikk meg til å bli bekymret for mitt dyre kjøp, følte jeg at en positiv anmeldelse virkelig var fortjent.

• Å bestille

Totalt

Nytt bokset med Ringenes herre til bursdagsgave

Jeg bestilte en ny Ringenes herre boksesett fra AbeBooks (eller en av de mange forhandlerne deres) til en bursdagsgave. Jeg fikk gamle trykk med slitte og revne omslag (noen av dem tapet sammen), mye underliner og markeringer og billig plastpakking. Jeg skulle ønske jeg hadde sjekket Trustpilot før jeg bestilte.

• Å bestille

Totalt

Bestilling av bøker

AbeBooks høres jo helt fantastisk ut, men sannheten er at det er som å kaste bort penger og håpe på det beste. Selv om selgeren har god omdømme, betyr det ikke alltid at de er ærlige. Jeg bestilte noen bøker og endte opp med masse problemer. Da selgeren ga meg en falsk sporingsnummer, kunne jeg verken kontakte dem eller AbeBooks for hjelp. Det føltes som en evig runddans av frustrasjon. AbeBooks virket ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt, det virket som om de bare ga meg en standard respons om "selgeren har gitt deg et sporingsnummer". Jeg har prøvd å handle fra andre selgere, men det virker som om man må ha flaks for å ikke bli lurt.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av brukte bøker

Jeg synes vurderingen av selskapet ikke tar hensyn til kundetilfredshet, men fokuserer kun på vellykket levering av produktet. Det var ganske vanskelig å komme i kontakt med selgeren som sa han var lokal, men så viste det seg at produktet ble sendt fra den andre siden av landet. Da det oppsto et problem med produktet de sendte, fikk jeg bare en automatisert melding som beklaget at bestillingen min ikke var blitt levert, selv om jeg aldri hadde nevnt dette. Jeg vil ikke anbefale å handle nye bøker gjennom denne siden.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av bøker

Jeg kjøpte noen bøker for en måned siden, men har fortsatt ikke mottatt dem. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice gjennom skjemaet på nettsiden deres, men har ikke fått svar. Det virker som om det ikke er noen fungerende kundeservicenummer, og jeg har til og med forsøkt å kontakte selskapets eier gjennom Amazon, men jeg har ikke hatt noen hell. Jeg vil ikke anbefale å handle her eller fra deres morselskap som nekter å ta ansvar.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av bok med kun sopranlinje

Boka jeg kjøpte bare hadde sopranlinjen av salmer, ikke hele musikken jeg trengte. Jeg måtte returnere den neste dagen og betale omtrent 9 pund for sporing med Royal Mail. Jeg har fått noen svar på forespørselen min om refusjon, men etter cirka 2 måneder har jeg fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. Jeg skal prøve én gang til, men forventer egentlig ikke å få noe tilbake. Jeg kommer ikke til å handle der igjen.

• Å bestille

Totalt

Bestille bøker online

Jeg kjøpte noen bøker på nettet, men når jeg prøvde å sende dem tilbake, nektet selgerne å godta returen. Det er irritasjon over at det ikke er mulig å vurdere selgerne på nettsiden deres. Jeg håper virkelig de går konkurs!

• Å bestille

Totalt